Merhaba. ^-^ Biliyorum yine geciktirdim bölümü... Ama final için sizi bu kadar bekletmeyeceğim. Finali amacım uzun yazmak. O yüzden sadece bir kaç gün bekleteceğim sizi. Belki yarın tüm günümü ayırıp, yarın yazar ve yayınlarım bilmiyorum. Ama final için güzel bir kaç sahne var aklımda. Bilmeyenler için bir sonraki bölüm finaldir. :|
Her neyse multimedia Ceyda&Baran. Şarkı olarak; Seksendört - Aklımı Geri Ver
__________________________________________
27 Haziran 2014 – Cuma
Ceyda
Geceyi Baran’a nasıl bir hitap şekli bulacağımı düşünerek geçirdim ve daha sonra uykuya dalmıştım. Öğlene doğru uyanmıştım ve saat baya ilerlemişti. Barandan mesaj yoktu. Neler yaptı bilmiyordum. Hep o mesaj atıyordu. Sahi ben neden adım atmıyordum ki? Bir kerede ben adım atmalıydım. Her şeyi kenara bıraktım ve sadece Baran’a yazdım. ‘Nasılsın? (:’ yazıp gönderdim. Ters gülücüklere o alıştırmıştı beni. Bence çok tatlı oluyordu.
Birkaç dakika sonra cevap geldi. ‘İyiyim . Sen? Açıkçası senden mesaj beklemiyordum. (:’ yazmıştı.
Anında yazıp gönderdim. ‘İyiyim. Hep sen mesaj atacak değilsin ya. Bu kez de ben yazmak istedim. (:’ diye cevapladım.
‘İlerleme kaydediyoruz galiba sende. (:’ diye cevapladı beni.
‘Öyle galiba. (: Ee neler yapıyorsun?’ diye yazdım ve gönderdim.
‘Boş boş takılıyorum işte ne yapayım. Sen ne yaptın?’ diye cevapladı beni.
‘Aynı. Bugün bir şeyler yapacak mıyız?’ diye gönderdim. Bir kez de benim bir şeyler yapmak istemem oldukça doğaldı. Alışıyordum ona. Baran benim hayatımın bir parçasıydı artık. Yaz tatili bitince dahi okullar açılsa bile hafta sonları onla vakit geçirmek istiyordum.
‘Olur. Ne yapmak istersin? Açıkçası bence fikir kalmadı. Basit şeyleri tekrarlayıp canını sıkmak istemiyorum. Benden sıkılmıyorsundur umarım her gün her gün. (:’ diye yazmıştı. Sıkılmak mı? Ciddi misin Baran? Bu Baran olmamış.
‘Sıkılmak mı? Neden sıkılayım ki? Senleyken çok eğleniyorum. Ayrıca ilginç şeyler yapmaya gerek yok. Mesela herkesin yaptığı gibi bugün sinemaya gidelim mi? Yalnız ben nerede bilmiyorum. Sen götüreceksin bizi. (:’ diye yazdım ve gönderdim.
‘Elbette çok güzel olur. Hazırlan o zaman. 10 dakikaya alırım seni. (:’ diye cevapladı.
’10 dakika biraz az. Teyzemden izin alma işi de var. Gel şunu 20 dakika yap. (:’ diye yazdım.
‘Tamam 20 dakikaya kapınızdayım. (:’ diye cevapladı ve bende cevap verme gereği duymadan hazırlanmaya başladım.
***
15 dakika gibi bir sürede hazırdım. Belki uzun belki kısa bilmiyorum. Ne çok güzel, ne çok çirkindim. Doğaldım ve sadece Ceyda’ydım. Sadece teyzemi ikna etmek kalmıştı. Koşa koşa mutfağa girdim.
“Teyze! Teyze!” diye bağırmıştım mutfağa girerken.
“Gene ne var Ceyda?” diye sordu.
“Senden izin alıp, Baranla kaçacaktım da.” Diyip sırıttım.
“Nereye kaçacaksınız kız?” diyip endişeyle sordu teyzem.
“Ya öyle değil.” Deyip güldüm. “Sinemaya gidebilir miyiz? Lafın gelişi demiştim.” Diye ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Olmak Güzeldi.
ChickLitHayatında hiç bir erkeğe güvenemeyen Ceyda, hep erkeklerden uzak durarak ve onları sevmeyerek yaşamıştır. Yalnızlık onun için yaşam tarzıdır. Tek derdi okulu ve dersleridir. Taki bir gün alışveriş merkezinin bir giyim mağazasında üzerine bir şeyler...