Bölüm 12; 'Tartışmalar, tartışmalar...'

4.5K 160 15
                                    

 Selam. :)) Bölüm geli. Ancak ilham geldi çünkü. :D İlk anlatım kısmı Barandan. Baran Ceydaya çirkin diyen, mağazada karşılaştığı çocuk.

Ve multimediada Baran var. :D Şarkı ise OneRepublic - Counting Stars. Şarkıları siz kafanıza göre seçin. Farketmez. :D Bu arada Cast kısmını düzenledim. Orada Eslem'in tayfasıda var. Selin,Mine,Gürkan ve Berk. Bunlarda Ceydanın arkadaşı sayılır. Sadece çok yakın değiller.

İyi okumalar. Bide bundan sonra yorumunu beğendiğim ya da ilk yorum yapana ithaf yapacağım. Karışık yani. Zaten az okuyucu var. Herkese ithaf gelir bence. :D O açıdan.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

21 Mayıs 2014 - Çarşambadan Devam*

Baran’dan Anlatım

Evet,  benim her şeyimi batıran ufak kız kardeşim! Onu ararken bir mağazada, başka bir kızın kabin perdesini açtım! Kıza çirkin dedim! Ve şimdi soyunma odasında telefonumu unuttuğum yetmiyormuş gibi o kız kardeşimle konuştu! Salak kardeşim ise ‘sevgilin mi?’ diye beni kıza rezil etti! Gerçekten şu kızlarla ben kesinlikle anlaşamıyorum! Kız kardeşim yetmiyormuş gibi bir de bu kız çıktı başıma ve en kötüsü onun okulundayım! Şu basket maçı bir an önce olmalı ve bitmeli!

  ~

Daha adını bilmediğim kızın okulundaki erkekleri tamı tamına 81-79 yenmiştik. Onlarda fena sayılmazlardı ama bu kadar iddianın sonucunda biz yendik. Ve hepsi bize yemek ısmarlayacaklar. Maç boyunca adını bilmediğim kız orada oturdu ve sadece arada tezahürat yapmakla yetindi. Beni izlemedi mi bilmiyorum ama arada göz göze geldik, evet. Ben baktım. Çünkü bu kız kardeşim gibi çok sinir bozucu biriydi. Kız bana resmen ‘orospu’ demişti. Bende salak gibi hiçbir şey dememiştim. Sanırım her kız gibi buda bad boy tipimden etkilenmedi. Çakma bad boy her kızda işe yaramıyor ya da ben beceriksizin tekiyim. Evet, beceriksizim. Bu yüzden hiçbir kızı  ayarlayamıyorum. Gerçi bu çirkine kalmadım ya. Her neyse.

Sanırım bu kıza son kez sataşmazsam olmayacak. Kızlar maç bitince basketbol sahasına ilerlemeye başladı. Yani şu erkekleri teselli edeceklerdi falan. O kız ise arkadaşının onu zorlaması ile buraya geliyordu. Bende ona sataşmak için en yavaş adımlar ile ilerliyordum.

Tam yanımdan geçerken seslendim. “Sizinkiler kolay avmış be çirkin!” dedim gülerken. Yok lan!  Olmuyor benden kötü çocuk tipleri. Ancak gıcık herifin teki oluyorum.

“Ya sen bir siktirip gider misin şu okuldan? Rica ediyorum. Kazandınız ve bitti!” dedi sinirle. Sesi de çok ince değil. Hayret. Aman daha iyi bir daha karşılaşırsak, sanmıyorum ama kızdırırsam ve eğer bağırırsa her kız gibi cırtlak bir ses duymayacağım.

“Daha bize yemek ısmarlayacaklar, çirkin. Daha buralardayım yani.” Dedim sırıtarak. Abi ne biliyim çok değişik kız lan. Böyle bağırıyor falan ama çirkinde değil yani. Diğer kızlarla karşılaştırırsak –benim karşılaştıklarım hep tiki kızlar gibiydi Şu ağzını yayarak konuşanlardan- bu kız düzgün konuşuyordu. Farklıydı. Neyse ya. Gerçi bana hiç kız denk gelmedi de. Karıştırmayalım oraları.

“İyi! Çocukların sinirlerini bozmadan gidin dışarıda bekleyin!” diye çığırdı.

“Tamam, çirkin. Dediğin gibi olsun.” Dedim gülerek ve arkadaşlarıma yetiştim, büyük ve hızlı adımlar ile.

~

Ceyda’nın Anlatımı

Buse ile Ali’nin yanına ilerlerken Buse beni soru yağmuruna tutmaya başlamıştı bile. “O kim? Dünkü çocuk mu? Neden ağzını burnunu kırmadın ki? Kim oluyor da o sana çirkin diyebiliyor?” dedi ardı ardına.

Yalnız Olmak Güzeldi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin