לונה
בקפיטריה מזגתי לעצמי אוכל. קצת מזה וקצת מזה וכשהתיישבתי לבד בשולחן בחרתי להתעסק בפלאפון תוך כדי שאכלתי.התביישתי מעצם העובדה שכולם בחבורות אוכלים ואני לבד.
סיימתי לאכול, קמתי ממקומי והתנגשתי בסטף. היא צחקה ומשכה את הכוס מים הקרים ושפכה עליי. פאק.
״אופס ...״ היא קראה בצחקוק מגעיל. הרגשתי מושפלת מהמבטים של כולם.
״אופס?״ אמרתי בכעס מושכת את המים של חברה שלה ושופכת עלייה. ״חתיכת מטומטמת...״ מלמלתי ועקפתי אותה במהירות.
לאן נכנסתי ? היא לא תפליג על זה.
יצאתי לבחוץ מתיישבת על אחד הספסלים, רטובה ממים ועם כאבי ראש ממחשבות מיותרות.
״ראיתי את מה שעשית שם.״ קול הגיע מאחוריי. איידן.
״אה, ״ אמרתי ביובש. ״אין לי מה להגיד,״ אני מודה והוא מצחקק.
איידן שקט כזה , איתי בשיעורי ספרות.
״את לא צריכה להגיד .. את יודעת שהיא תחזיר נכון?״
״ברור , המכשפה סטף״ גיחחתי והוא חייך , הבטנו אל כלום ושום דבר , היה שדה באמצע הבית ספר .. מקום משחרר ומרגיע.
״אני לא אוהב אותה״ הוא הודה וצחקתי
״מה אתה אומר ?״ מלמלתי ואז הוספתי ״אני אספר לך סוד שהוא לא סוד.. אף אחד פאקניג לא אוהב מכשפות.״ הוא צחק גורם לי לחייך , הצחוק שלו מדבק כזה .
״יש ספרות היום בסוף היום .״ הוא אמר בנימה רומזת ״תשבי לידי?״ הופתעתי .
״כן בטח.״ הסמקתי בטירוף וקיוויתי שהוא לא קלט את זה.
״אז ניפגש ?״ קמנו מהספסל והנהנתי לחיוב הולכת לחדר עם חיוך קטן.
נכנסתי לחדר וראיתי את סטף ואת דין. הוא מיזמז אותה על המיטה שלי?! אני לא מאמינה!
״פאקניג לא!״ אמרתי בעצבים והיא נבהלה. הוא זז ממנה והביט בי בעיניים קרות. ״מה לעזאזל ?״ שאלתי עצבנית והמומה.
״אה, מפריע לך?״ קולו היה מתגרה.
״שנמשיך אצלי?״ סטף ניסתה לצאת מגרה.
איכס בא לי להקיא.
״לא, לכי.״ הוא פשוט דחה אותי בצורה מזה מניאקית. איזה דושבג הוא, וואו!
״אני לא מאמינה!״ היא יצאה משם בקול צווחני.
״מה נראה לך?!״ התעצבנתי שוב כשהדלת נטרקה אחריה. הוא קם מהמיטה שלי .
״מה?״ קולו היה תמים מדומה.
״תזהר לשחק אותה ראש קטן!״ התעצבנתי עוד יותר.
״תעברי חדר אם זה מפריע לך..״ הוא הרים את כתפיו כאילו זה כלום והתיישב על המיטה שלו.
״סבבה אתה פותח פה במלחמה.״ איימתי.
״את הולכת להפסיד.״ הוא גיחך בזילזול.
״פאקניג לא.״ אמרתי בכעס.
״פאקינג כן..״ קולו חיקה את שלי. גלגלתי את עיניי בכעס.
אני מתגעגעת לפרטיות שלי. לכתיבה שלי.
״אני חושב שהיא גמרה לך מקודם על המצעים..״ הוא אומר, גורם לי לקום בבהלה מהמיטה.
הבטתי בו בזעם. ״מה?״ קולי יצא כמעט. הייתי בהלם, וכאילו בלעתי את הלשון מרוב אימה.
״סתם צחקתי.״ חיוכו היה עקום, וזה חשף גומה שמאלית ממש יפה בלחי שלו.
״תחנק! תחנק! תחנק! תחנק!״ התעצבנתי והעפתי עליו את הכרית , איזה אידיוט !
וחתיך . ממש חתיך.
...
עוד פרק כי אני פשוט מתה עליכם 😍