פרק 19

5.8K 256 58
                                    

לונה
אני תופסת במזוודה וכך גם דין .
״יאלה זזתי,״ הוא מלמל באיטיות .

״רגע אולי פשוט נפרד יפה?״ אני אומרת במבט קטן ותקוותי.

״מה זה נפרד יפה?״ הוא מביט בי במבט דומה לשלי. אני רוצה לחבק אותו , אוי אלוהים .. רק פעם אחת . להריח את הריח המושלם שלו.

״חיבוק ?״ הפעם אני מחייכת חיוך מבויש . זה מביך כל כך.

״אה , בואי ..״ הוא אומר , מכחכח בגרונו במבוכה ומתקרב אליי.
הוא עוטף את גופי בזרעותיו וגורם ללב שלי לדפוק מהר מהקצב , גורם לכל רגשותי לחזור . הוא מחזיר אותי אל אשליה לא מובטחת . 

אבל אז פשוט הדלת נפתחת .

״דין?״ קיילין מופתעת ועומד לצידה נראה לי אבא של דין , דין מתנתק ממני במהירות ופניי מאדימות . כולה חיבוק .
למה אני ככה..?

״צריך ללכת.״ קולו של האבא הלא מובן של דין מעיד על כך שיש לו אבא מאניק רצח..

״יאלה מתוקה את באה ?״ אומרת קיילין וגורמת לבילבול ומחשבות להתרוצץ , היא מדברת איתי? ״נו באמת , דין למה לא סיפרת לה?״

״אה את ישנה אצלנו , בגלל דודה שלך .. עזבי בואי נלך פשוט.״ הוא אומר וגורם לי לחשוב עוד מחשבה .
אם הוא ידע את זה אז למה הוא הביא לי חיבוק ?
הוא רצה לחבק אותי נכון?

אנחנו נכנסים לאוטו וקיילין מודיעה שהנסיעה ארוכה , אני נרדמת וראשי מתנדנד קלות, אבל אני ערה , אני מרגישה כתף וריח טוב . דין.
״אז בסופו של דבר יצא מזה משהו?״ זה הקול של קיילין.

״כלום לא יצא מזה , אני מבין מה אתם רוצים . זוג דפוקים.״ קולו קר ומגעיל כלפיהם .

״תדבר יפה , אם אתה מתבייש לפחות לא היית נותן לה להשים עלייך ראש.. לא יפה לך לשקר .״ הקול של אבא שלו נשמע . אני שומעת את דין מקלל בשקט את קיומם .

״תלכו להזדיין״ הוא אומר בקול והפעם אני באמת נרדמת . בלי מחשבות .

**

״ירח, ״ קול מוכר וניעור קטן .

״אה? אמ.״ אני נתקעת בעייפות , אני באוטו? אה נכון..
נסיעה , דין , שיחה , בית.
פאק .

״נרדמתי..״ אני מלמלת ודין מהנהן לחיוב . אני יוצאת מהאוטו ומותחת את רגליי קלות , וואו הנסיעה הייתה ארוכה.. כמה זמן ישנתי?

קיילין מבקשת מדין שילווה אותי לחדר החדש שלי שמסתבר שצמוד לחדר של דין , הוא עוצר מול המראה ומסובב אותי אלייה ואומר בגאווה. ״תראי אם תביטי טוב , תוכלי לראות כמה את מכוערת.״
אאוץ.

״תראה אם תביט טוב , תוכל לראות כמה אתה אפס .״ אני מתעצבנת ודין מסובב אותי בשניות מהירות .
אני רוצה לטעום שוב מהשפתיים שלו .

״על מה את חושבת ?״ הוא שואל במהירות.

״על כמה המחשבות שלי לא עניינך?״ אני עוקצנית פתאום .

״אחלה . החדר שלי כאן , תנסי לא לצעוק בלילה?״ הוא מקניט ופוגע בנקודה רגישה , אני מרגישה את עיניי דומעות .

״וואו , אחלה . ללא ספק אתה הכי בוגר שהכרתי..״ אני מלמלת ומסתובבת בכעס פורקת את המזוודה .

״וואו , אחלה . ללא ספק את הולכת לישון איתי כל יום.״ הוא ממשיך.
מה זה לעזאזל המצב רוח המוזר שלו? הוא פתאום חצוף בקטע הזוי, כאילו , יותר מהרגיל !

״מי אמר ?״ אני מתעצבנת .

״אני.״ הוא מחייך חיוך מר , אני תופסת את הכרית וזורקת עליו . ״תזכרי , בית שלי . חוקים שלי.״ הוא אומר ובורח מהחדר לפני שהכרית השניה מתעופפת הישר לכיוונו .

פאקניג דין הוא פאקניג משגע.

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now