לונה
״אז את מסוגלת יום אחד ! לא פאקניג לריב איתי!״ דין מרים את קולו עליי.״אז אתה מסוגל, יום אחד ! להתנהג כמו פאקניג אנושי ולא כמו פאקניג דין!״ אני צועקת , הוא מושך בשיערו לאחור ומקלל אותי ואני נשבעת שהוא מקלל אותי באיטלקית !
״אל תגידי איך להתנהג ! ראבק !״ הוא בועט בכיסא ומעיף אותו לצד השני של החדר .
״סבבה אני לא אגיד לך שאתה מתנהג כמו חייה!״ אני אומרת עצבנית כמוהו.
אפילו לא מודעת איך הגענו למצב הזה , על מה רבנו בכלל ?״פאק!״ הוא צורח עצבני וכולו אדום .
אלוהים אדירים .. הוא נראה כל כך טוב שהוא כועס .
למה אני מרגישה ככה ?״יופי , תהרוס את כל החדר .״ אני מלמלת והוא זורק לעברי אולי את המבט הכי מאיים שלו.. לעזעזאל . אני מתיישבת במיטה מביטה בו מחריב את החדר , יאוו .
״את מעצבנת !״ הוא מאשים אותי ? לעזעזאל איתו.
״אני שונאת אותך . ״ אני אומרת בכעס, ״אני שונאת אותך שאתה מאשים אותי בבעיות שלך !״ אני מאגרפת את ידי השמאלית ועיניו מתכהות .
״את מוזמנת ללכת להזדיין עם איידן המזדיין!״ הוא צורח , אני בטוחה שכולם שומעים אותנו . לחיי מאדימות, ״תגידי לי שהוא לא פאקניג זיין אותך!״ הוא ממשיך , בועט שוב בכיסא המסכן .
״תרגע !״ אני נושמת עמוק ״תלמיך את הקול ..״ אני לוחשת , מרגישה שעוד רגע אצא מדעתי.
״אז תדברי כבר , למען השם!״ הוא נאנח בעצבים והורידים שלו בולטים . הוא נראה היצור המושך בעולם.. זה הגיוני בכלל ?
״זה לא קרה , איידן חבר טוב שלי . אז תפסיק לבלב בשכל חתיכת פסיכופט,״ אני מתעצבנת , עינו משדרות אימה .
״שקרנית .״ הוא מתקרב מושך אותי מהמיטה. ״אני יכולה לעשות את מה שאיידן עשה לך ואפילו טוב יותר .״ הוא לוחש מאיים , כל גופי מרגיש עיקצוצים , במיוחד בעמוד השדרה שלי .
״אתה מוכן להירגע ?״ לחיי סמוקות , הוא נראה לוהט .
״פאק , לא .״ הוא נאנח בעצבים
״טוב אז תשחרר אותי אני לא מתכוונ-״ שיט , לא תאמינו מה הוא עשה . אה זה צפוי , כן הוא נישק אותי.
אני בטוחה שהרכושניות בנשיקה שלו ... הייתה די ברורה .הוא העמיק אותה בכך שהתרחק לרגע והמשיך , גורם לבטן שלי להתהפך .
למה אני לא מצליחה לעצור את עצמי?
הגוף שלי בוגד בי ונפלטת ממני גניחה חלשה שהוא מכניס את לשונו לפה שלי .פאקינג דין הארור , פאקינג מחברת ארורה , פאקינג עולם עקום.
אני מאוהבת , מאוהבת מעל כל ראשי . אני לא מצליחה לשלוט ברגשות שלי והלוואי ויכולתי לתאר לכם את התסכול במילים חלשות.הוא מוריד אחד מידו לפרטיות שלי , אני מרחיקה את ידו והוא מתנתק ממני, ״אני פאקניג שונא אותך.״ הוא אומר ועיניו מתכהות .
אני אדומה כל כך .
מרגיש לי חם מדי. ״אני שונא אותך , פאק .״ הוא הפעם לוחש לעצמו , מתרחק ממני .״מה זה היה ?״ אני מנסה לשאול את עצמי מאשר אותו.
״אם תעזי להתקרב אליי או לפנות אליי . אני נשבע בכל דבר אשר חשוב לי אני אהרוס אותך כל כך שאת תרצי באמת להיעלם מכאן.״ הוא אומר .
זה האיום הכי מצמרר שאמרו לי . למה זה נשמע כלום שזה הכול?
״אתה לא .״ אני מזעיפה את פניי.
״אחלה , תנסי אותי.״ הוא מעביר את אגודלו מתחת לשפתיי במהירות ויוצא מהחדר , משאיר אותי פעורת פה .
מה לעזעזאל הוא עושה לי?