לונה
אני רועדת בפלאפון .
״מה את פאקניג עושה ?!״ הוא צורח לפלאפון.
״דין״ אני לוחשת בפחד .
״תעני לי ! לעזעזאל ! איפה את ?!״ הוא שוב צועק , הבחור תופס בידי ואני צורחת בלחץ.
״דין-״ אני נתקעת וחוזרת במהירות לכיוון המועדון , אני לא זזה מהאבטחה. הבחור עומד בצד על מנת שאתרחק מהמאבטח.
״אני בבית שלך , לעזעזאל באתי עד אלייך ואת שולחת לי תמונה שאת מתנשקת עם בחור ? באיזה סרט את חיה?״ הוא ממש עצבני .
״אני במועדון הזה גורדין , תבוא .״ אני רומזת לו .
״מה? את רצינית איתי ?״ הוא מתעצבן .
״כן כי אם לא תבוא אני בטוחה מאוד שיאנסו אותי .״ אני לוחשת בלחץ.הוא ניתק לי . אני מצלצלת שוב.
״אני חוזר הבייתה , את נשארת שם .״
״למה אתה מגעיל ?״ אני מלמלת בעצבים ושומעת את הרעש של הנסיעה מהצד שלו .
״ככה החלטתי , מקווה שיאנסו אותך.״
״אתה לא אמרת את זה .״ אני נאנחת , עוצמת את עיניי ומסרבת להאמין שהוא איחל לי דבר כזה .
״לחזור על זה ?״ קולו חד .
״אוקי , מקווה גם .״ אמרתי בכעס וניתקתי .איזה דרמה מטומטמת...
עצמתי את עיניי ונשמתי עמוק , קדימה לונה. אני מאמינה בך..
תפסתי בשרשרת ירח בעדינות . אני לא יודעת מה אני עושה , פשוט אני מנסה לאגור כוח ואומץ מהירח שלי.
אבל הלכתי בתקווה שלא יקרה כלום , אבל הבחור עקב אחריי.״היי!״ הוא תפס בידי בחיוך שהגעיל אותי.
״תתרחק ממני.״ אמרתי מביאה ביטחון על מנת שיבין שאני לא בעניין!
״אני ראיתי שנהנת מקודם , אל תהיי כזו אל תתני לי להפעיל כוח.״ הוא לוחש באיום .
״מה ? איזה נהנתי ... ? אתה בכלל לא טעים לי .״ אמרתי והבנתי שאני עדיין שיכורה , כי זה כבר חוסר טאקט .
״לא טעים לך?״ קולו היה עצבני , ידו פגשה בפניי ונפלתי על הריצפה.
קמתי מהריצפה במהירות ובעטתי בו והסתובבתי ונתקלתי בגוף חזק , שיט. ריח .. זה דין !הרמתי את עיניי פוגשת את העיניים של דין , הוא עקף אותי בקטנה ותפס בבחור .. וואו דין קרע אותו מכות .
״היי היי יזמינו משטרה ,״ אמרתי במהירות .איזה חתיך דין , אה?
דין ניער את ידו בעצבים ממני ומשך אותי לאוטו מכניס אותי בעצבים וסוגר באגרסיביות את הדלת ונכנס לצד של הנהג.
זה הסוף שלי ? הולי שיט . הולי פאקניג שיט.
״לא יכולת לבוא שנייה לפני? זה ממש כאב לי..״ התלוננתי והיה שקט , הוא הידק את הלסת שלו בצורה מה-זה מאופקת וסקסית. גאד.
״מה זה,״ אמרתי וקירבתי את ידי לזיפים שלו מעבירה את האצבע שלי בעדינות , הוא נהיה גבר .הוא לבש חליפה שחורה והיה נראה מושך בטירוף .
״תעיפי את היד שלך.״ הוא אמר .
הוא העיף אותה בעצמו . אוף.״אז אתה כועס עליי?״ כיווצתי את אפי בקטנה , הוא עצר מול הבית שלי.
״תצאי .״ קולו היה חלש . יכולתי להישבע שזה השקט המפחיד הזה שלו , הטון הזה שכולם מפחדים לשמוע ממנו.
״לא רוצה , תבוא איתי .״ התווכחתי איתו , אני רוצה אותו איתי.
״תצאי אני הולך ואני כבר בא .״
״לאן אתה הולך?״ התעצבנתי , הוא משקר..?
״להחזיר לך. עכשיו תצאי ואל תתני לי להעיר את השכנים .״
״טוב אני אחכה לך,״ אמרתי ויצאתי מהאוטו ברישול , הוא לא חיכה אפילו שאכנס הוא ישר נסע.
הוא הלך להחזיר לי ? למה אני עם תחושה של חרטה , פיספוס וכל התחושות שמכניסות אותי למחשבות מוגזמות..?•••••••••
היוש בנותתת , העלתי עוד פרק ! מאחלת לכן שבוע מדהים !😍
פרק הבא אני מעלה יום שלישי !!! אוהבת המון המוןןן😍🥰