לונה
״לא. היית בהרבה יותר מזה ,״
הוא רוצה לפגוע בי ? כי זה עובד .
גילגלתי את עיניי שהרגשתי דמעות , עליתי לחדר שלי מהר ונכנסתי נועלת אחריי ובוכה.שנרגעתי החלטתי לכתוב את מה שישב לי על הלב ..
׳כל מילה מגעילה שבאה מבן אדם שנכנס לך ללב , היא פוגעת .
כל חיוך שבא מבן אדם שנכנס לך ללב ,עושה לך טוב בלב.
כל חיבוק אוהב שבא מבן אדם שנכנס לך ללב, משחרר את הלחצים שהיו על הלב .
למה הכול בא מאנשים שנכנסים לנו ללב?
אולי הפקרנו את הלב שלנו ביותר מדיי מקומות?׳סגרתי את המחברת ונאנחתי בתסכול , הנחתי את ראשי על המחברת ויבבתי בשקט , בכיתי עוד קצת . הייתי כבר צריכה לשתוף את פניי שוב , פתחתי את הדלת של חדרי והתקדמתי לשירותים , שתפתי את פניי ויצאתי.
בדיוק עמד שם דין , הוא רצה להיכנס .
למה הכול קורה לנו בתזמונים דפוקים ? , ״את הולכת לישון ?״ קולו היה חלש , התעלמתי ממנו ונכנסתי לחדרי. הרגשתי את המצפונים , הרגשות אשם הארורים האלו.נכנסתי לחדרי ונאנחתי בתסכול , מה עכשיו? מה אני עושה עם החיים שלי ? אני מרגישה ריקנות , אני מתאפקת ושומרת את הדמעות. מאפשרת לעצמי לישון . רוצה להיעלם לתוך הסיוטים ולשכוח מדין.
••
היא נפלה , אבא הכה אותה ואמר את אותם מילים.
״אני אגרום לך להצטער על זה !״ הוא צרח ורעדתי בוכה ומביטה בו , ניסיתי למנוע את זה ממנו , אבל חטפתי.
״אתן לא תהיו מאושרות , בחיים!״ הוא הרג אותה .
היה המון המון דם , הוא שלף את האקדח וירה בעצמו.
רעדתי . החושך השתלט .
••״היי קומי״ הקול של דין , זה דין . פקחתי את עיניי מהר מתנשפת .
״חלמת ,״ הוא הסביר בקטנה .״אה ..״ מילמלתי והתהפכתי על גבי , הוא נאנח . ״אתה יכול ללכת שזה לא יפריע לך,״ מילמלתי בקור .
״אבל זה כן !״ הוא נשמע מתוסכל .
״טוב . אז זה לא צריך להפריע לך , אני עכשיו ערה.״ אמרתי בעצבנות.
״לא ! תלכי לישון לעזאזל , מי המזדיין שהורס לך את החלומות?״ אם הוא לא היה מגעיל כמו ממקודם הייתי חושבת שהוא נשמע כועס ומגונן , אבל לא .
״מצטערת שלא בא לי להיות נטל ..״
״אלוהים אדירים.״ קולו עצבני שמעתי את הצעדים שלו מתרחקים וטריקת דלת , השמש בחלון שרפה בעיניי.
מה השעה ?13:00
וואו , ישנתי עד השעה הזו ?? אמאלה ..
נכנסתי להתקלח ונתתי שוב למחשבות להשתלט עליי כמו וירוס מדבק .מעניין איך הוא ידע שחלמתי סיוט כזה ? צרחתי ? אני צורחת ? גיני לא שמעה, נכון ??
אבא שלי צודק , לא מגיע לי אושר .. לא יהיה לי אושר . הוא ירדוף אותי עד יומי האחרון , מילאתי את המים במקלחת והטבעתי את עצמי במטרה אחת . להיעלם .
כמה שיותר מהר , העיקר להיעלם .••••••••••••
פרק קצר מהרגיל , אבל רציתי להגיד שממש התרגשתי שבפרק הקודם הגיבו ליי אז פשוט רציתי לעלות פרק 🥰🙏🙏