לונה
ההורים של הילדה מוחאים לה כפיים שהיא מתגלשה במגלשה , כאילו מי ישמע מה עשתה..
אוף אני כזו מרמורמרת.הדמעות בעיניי עולות , אני קמה ממקומי ומביטה במבט מהצד הימני שלי , דין ? מה הוא עושה פה ..?
הוא ממהר אליי ומחבק אותי, ״תפסיקי להזיק לעצמך .״ קולו מרפה אותי ואני משחררת את הבכי שלי ואוחזת בחולצתו.
״מסתכלים עלינו?״ אני לוחשת לא זזה ממנו .
״שימי זין .״ קולו באוזני ומצמרר את כל גופי , הוא מעביר את ידו על גבי בניחום .
״זה הגיוני שאני מקנאה בילדה קטנה?״ אני לוחשת כל כך חלש .
״גם אני מקנא בה .״ הוא מתוודה ואני מחייכת חיוך קטן .
״אם ככה , אז לא רק אני .״ אני מתנתקת ממנו בחיוך קטן והוא מוחה את הדמעות הטריות שמתחת לעיניי.
״בואי נלך , ולמען השם . תאוכלי.״ הוא אוחז בידי , אנחנו עושים את דרכינו לבית . לבי קופץ כל כך מהר , אבל היד שלו שאוחזת בידי מרגיעה את נשמתי . די טוב .
אנחנו מגיעים לבית ואני אוכלת והוא מספר לי איזה משהו שקרה בתוכנית שאני פיספסתי ושאני מסיימת לאכול אני מסדרת אחריי , אני נכנסת לחדר שלו והפעם לא מציק לו הנוכחות שלי.
״אני מצטער .. אני לא יודע מה לא בסדר איתי .. כל פעם אני מציק לך בדרך אחרת .. זה לא מגיע לך.״ הוא אומר בכנות ואני מחבקת את גופו בעדינות.״הכול בסדר ״ אני מלמלת .
״את יודעת שהייתי קטן הייתי בטוח שיום אחד אני אהרוג מישהו,״ הוא מודה וגורם לי להרים אליו את מבטי.
״נו והרגת ?״ אני מחייכת , מתלוצצת על חשבונו.
״גברת . היחידה ..שרוצחת מבינינו זו את .״ הוא צובט את אפי ואני מחייכת.
״אני ? מה כבר הרגתי ? זבוב?״ אני מקניטה את עצמי והוא מחייך.
״אה , לא .. הרגת אותי !״ הוא אומר בדרמטיות ומניח יד על ליבו סתם בשביל להוסיף לכל הדרמה . אני צוחקת ומכניסה את ראשי לשקע צווארו . ״גם עכשיו ,את רוצחת אותי .״ הוא נאנח והפעם קולו כבר לא מתלוצץ.
״מה.. מה עשיתי?״
״מספיק שאת מתקרבת אליי , אלוהים . אני רוצה לנשק אותך שוב , אני רוצה לעשות לך כל מה שאף אחד לא יעשה לך. אני רוצה אותך , לונה .״ הוא מספר לי את רגשותיו ומפתיע לדעת ששנינו על אותו חבל .
״מה מונע ממך את זה ?״
״לעזעזאל , ההיגיון?״ הוא לוקח נשימה עמוקה, ״שישרף ההיגיון.״ הוא מושך אותי בקטנה ותוך רגע המגע של שפתיו על שפתיי.
פאקניג דין .
ככה זה היה , אם היה אפשר להמציא שם לנשיקה הזו.. אז הייתי קוראת לה פאקניג דין .
היא משאירה בעלות , היא אגרסיבית , אבל גם עדינה.התנתקנו והתחברנו בין רגע ...
לא חשבתי שאי פעם ארגיש כל כך צמאה לחום גוף של גבר אחר.
לא חשבתי שאי פעם ארגיש צמאה לפאקניג דין .אני מאוהבת , מעל כל ראשי . ברמה מסוכנת וממכרת .. ברמה שלא אצליח לעצור .