פרק 5

6.2K 283 73
                                    

לונה
ישבתי על החומה מביטה בבנים רצים בהיקפים. דין היה נראה כל כך טוב .. וכשראיתי אותו הרגשתי את פעימות לבי מאיצות. עיקצוצים עברו בגופי ואהבתי ושנאתי את ההרגשה הנעימה הזאת.

הוא הסתובב ומבטנו הצטלבו. הוא לגם מהמים שלו תוך כדי שמבטנו עדיין מחוברים. סטף הגיעה משום מקום והציקה לו. קפצתי מהחומה ישר על ידיי וניערתי אותן.

הן השתפשפו מעט , אבל לא נורא.

״היי לונה!״ אדין.

״איידן!״ קראתי בהתפעלות.

״אוי מסכנה לא ראית אותי שנה?״ אמר וחיבק אותי. בשבועיים האלו אני ואיידן התקרבנו ממש.

״ממש ככה!״ אמרתי בדרמטיות מדומת וצחקנו עד שהוא הביט לידיי והזעיף פנים.

״מה.. מה זה ?״ קולו נעשה חלש.

״אה נפלתי ואני מסכנה שאין לה כוח גם ללכת...״ שיחקתי את עצמי והוא צחק.

״כאילו את רוצה שק קמח?״

״כאילו..״ הנמכתי את קולי ואז הוספתי ״ברור!״ עצרנו על ספסל ועליתי על הספסל ואז קפצתי על גבו של איידן. ״אז איך היה בלוס אנגלס?״ שאלתי כשאני על גבו.

״מטורף. כדאי לך לקבל את המתנה שלך. הבאתי לך בגדים שחשבתי שתאוהבי.״

״לא היית חייב!״ אמרתי מהר והוא צחק. חלפנו על פניו של דין . הוא שוב הביט בי במבט הזה .. אותו מבט שאני שונאת ואוהבת.

״נו אני אקח אותך לחדר ותראי..״ ממלמל.

נכנסנו לחדרו והבטתי שוב בפוטרים, הוא הביא לי 4 פוטרים וכמה טייצים . הודתי לו מיליון פעם והוא אמר לי לשתוק בכל פעם. הוא ליווה אותי לחדר ומשם הלך לאחד מהשיעורי תגבור שלו.

נכנסתי לחדר וראיתי את דין הוא ישב שם ונראה עצבני מדיי.
״איפה היית?״ קולו חד.

״מה? התחתנו ולא ידעתי?״ התלוצצתי.

״לונה..״ קולו היה מאיים ומפחיד.

״עם איידן , תראה הוא חזר מלוס אנגלס! הוא הביא לי מתנות!״ אמרתי בהתרגשות. בחיים אף אחד לא קנה לי מתנה.. זה די מרגש.

״אז קונים אותך בכסף? מתנות?״ אאוץ. אכזרי.

״לא .. הוא חבר טוב שלי והוא הביא לי מתנות מלוס אנגלס. מה רע בזה?״ נפגעתי והנחתי את השקיות באיטיות.

״טוב אז זאת התנהגות של זונה. שכבתם נכון?״ הוא עצבני.. בגלל זה הוא מדבר ככה נכון?

״לא , ממש לא !״ אמרתי מהר.

״שקרנית מסריחה. פאק. את מביאה לי עצבים .״ הוא בעט במיטה ושתה מהמים שעל השולחן. דין משך את החולצה מעליו ודחף את דלת המקלחת. דקה אחרי זה שמעתי את המים זורמים.

מה נסגר?

התיישבתי על המיטה וניסיתי להבין מה עשיתי לא בסדר, כי אין מצב שהוא התכוון לזה. וגם אם כן, אני לא זונה. אז אני לא צריכה להיפגע, נכון? אוף. אני עייפה. אני מפחדת לישון. מה אם דין יצחק עליי?

״אתה יוצא ?״ אמרתי שהוא יצא מהמקלחת.

״סטף באה לכאן .״ קולו קר.

״למה אתה מביא אותה לכאן ? אני עייפה..״ ממלמלתי.

״לא אכפת לי.״

״אחלה , אני אלך.״

״לאן?״

״לא אכפת לך, זוכר?״ התעצבנתי ומשכתי את אחד מהפוטרים החדשים והחלפתי.

״זה מכוער עלייך.״

״בסדר גם אתה מכוער ואף אחד לא אמר לך כלום.״ התעצבנתי ועקפתי אותו והוא תפס במרפק ידי יחסית חזק.

״שאלתי אותך לאן..״ קולו היה קר ונוקשה. למה זה משך אותי?

״לסיבוב. תעזוב אותי ..״ ניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו.

״טוב לכי,״ הוא שיחרר את ידי. עוד שנייה החטפתי לו אגרוף ישר לפנים.

״אה תודה על האישור.״ טוב שלא נזעק ממני הסרקזם בדיבור.

--
הנה עוד פרק , תודה שאתן איתי בסיפור .. אוהבת המון!!

מאחלת לכן שנה מדהימה מלאת שמחה ואנרגיה , זכרו שגם ברגעים הקשים אנחנו גדלים ונהפכים לחזקים . אוהבת המוןן🙏❤️💓😻

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now