פרק 12-

5.9K 275 65
                                    

לונה
השעה שתיים בלילה והוא עדיין לא חזר.

אני מרגישה מלא רגשות אשם..

אני מחכה שיחזור כדי שאגיד לו כמה אני מצטערת כי אמא שלו נתנה לו סטירה. אני יודעת שהוא קרא את הדברים האישיים שלי וכל זה, אבל הוא פגוע וזה לא יפה מצידי.

הדלת נפתחת ואני שומעת שיעול חלש. אני מביטה בו במבט מופתע. כולו מים .. ירד גשם בחוץ , הוא ישב בחוץ?

״יש מים חמים..״ אני מלמלת. אני רוצה שהוא יהיה יבש ושיהיה לו נוח.

״מעניין לי.״ קולו קר , הוא נשכב על המיטה לא מושך מעליו אפילו את השמיכה.

״קום ותכנס להתקלח , יש מים חמים.״ אני מצביעה לו לעבר המקלחת והוא מתעלם ״כולך מים!״ אני אומרת מהר.

״סתמי את עושה לי כאבי ראש!״ הוא מרים את קולו.

״אז תכנס להתקלח!״ אני מרימה את קולי גם.

״פאק , בסדר!״ הוא קם מהמיטה בעצבים וטורק את דלת השירותים. הוא התייאש יחסית מהר.

אני מחכה שהוא יצא .. במשך עשר דקות , הוא יוצא מהשירותים שטרניג שחור עוטף את מותניו והוא בלי חולצה.. ממש אלוהי.

״רציתי לדבר איתך,״ אני עוצרת לרגע והוא נשכב במיטה מושך מעליו את השמיכה.

״אני עייף ואין לי כוח אלייך.״ קולו קר כלפיי. אני קמה ממקומי ומתיישבת על המיטה שלו. ״קומי את תשברי אותה, שמנה,״ אני שמנה? אני ממהרת לקום.

״אה, אממ רציתי להגיד לך שאני מצטערת על מה שגרמתי היום.. פשוט קראת מהמחברת שלי והיא פרטית, אז כעסתי ורציתי לנקום... אבל לא ככה.. ממש סליחה..״ אמרתי בכנות.

״שומעת? ״ הוא הביט בי במבט עצבני.

״כן?״ לחשתי.

״קחי את הסליחה ודחפי אותה עמוק לתחת.״ פאק איזה מגעיל זה היה!

״הי! זה לא היה יפה..!״ התעצבנתי והוא נשכב עם הגב לכיווני.

״אחלה , לא אכפת לי .״ קולו היה מגעיל. אבל ביקשתי סליחה! זה לא היה בכוונה! מה הקטע שלו? יאוו. לקח לו כמה שניות והוא נרדם כאילו אין מחשבות לבחור הזה!

נשכבתי במיטה ואכלתי סרטים על עצמי. הרגשתי תחושה ריקנית ומגעילה שאין לי איך להמשיך .. אז בכיתי בשקט .

פאק. באמת שמנתי? הוא בטח חושב שאני מכוערת ואם שמנתי אז.. שיט.
למה אכפת לי בכלל מה הוא חושב עליי? זה לא שאכפת לי ממנו או משהו..

״תפסיקי לבכות,״ קולו העמוק הבהיל אותי. זה בא משום מקום.

״אני לא בוכה..״ לחשתי בקול רועד מפקירה את עצמי. לכל הרוחות!

״מה שתגידי. תפסיקי .״ קולו שוב קר אליי. למה הוא כל כך שונא אותי ?

בסוף נרדמתי ונתתי לסיוטים להשתלט על חיי ולקחת אותי אל הגיהנום. כיף חיים. אל תנסו את זה בבית.

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now