פרק 9

6.1K 262 61
                                    

לונה
דין התנהג כאילו מה שקרה לפני שבוע זה כלום. מאז המקרה עם סטף והחברות הדפוקות שלה, אף אחת מהן לא מסתכלת לכיוון שלי. לא סיפרתי לדין אבל בטוח הוא יודע.

קניתי מחברת חדשה. יצרתי חומר חדש.. והפעם יותר בכיוונים של רגשות שרצויים אך לא רצויים. המשיכה כלפי דין, בקיצור.

הבטתי בדיו מרביץ בפעם המי יודע מה שלו, לילד חף מפשע. ברור שבפנימייה אין צדק, אבל זה עושה לי רע לראות דבר כזה ולשתוק. עד לא מזמן עשו את זה לי.

״פאק לא,״ לחשתי בכאב כששמעתי את הרעש החזק שהאגרוף של דין עשה לילד החסר אונים. ״דין!״ קראתי, דוחפת כמה אנשים. ״תעזוב אותו!״ ניסיתי למשוך אותו. הוא ניער את ידו מגואלת הדם והביט בי במבט חייתי.

״זין! שלא תעזי!״ הוא צעק עליי שבאתי לעזור לילד. הוא תפס בידי ומשך אותי למקום רחוק. הבטתי בפניו. מתי הוא הספיק להיפצע?

״למה לעזעזאל הגנת עליו?!״ הוא היה עצבני. ממש עצבני.

״מה? הילד פאקניג חף מפשע! אתה סתם מנצל את זה שאתה חזק ו-״

״מה מה? מנצל את זה שאני חזק? איזה בולשיט !״ הוא היה ממש עצבני הוא אפילו התנהג כמו ילד קטן שקיבל לא. דין העביר את ידו בעצבנות בשיער.

״אז למה עשית את זה?״ שאלתי בנפנוף מהיר.

״טוב כי הילד המזדיין התערב עם חברים שלו שהוא יכול עליי. בן זונה .. תראי מה הוא עשה!״ הוא הצביע עם האצבע על פניו. באמת?

״הו,״ ממלמלתי. ״סליחה לא...״ אמרתי במהירות והוא קטע אותי.

״תדחפי את הסליחה שלך לתחת , כי ידעתי יפה מאוד להגן עלייך שהיית צריכה , כפוית טובה.״

שיט, למה התערבתי בכלל?

הוא הלך משאיר אותי מתוסבכת.

מה אני עושה?

מיהרתי לחדר וכשנכנסתי ראיתי אותו שם. הוא ישב על המיטה עם רגל רועדת מעצבים, פניו היו כעוסות. ״סליחה,״ אמרתי במהירות. ״לא ידעתי. לא התכוונתי!״ הגנתי על עצמי.

״אני חושב שכדאי שתהיי בשקט.״ קולו היה מאופק.

״לא , אבל-״ הוא קטע אותי. בנשיקה .

השפתיים שלו היו טעימות. נטף לתוך שפתיי משהו מר וחסר טעם. זה היה הדם שלו .. הוא חילק את הנוזל שלו איתי. זה נשמע כל כך מגעיל, אבל הלוואי והייתם יכולים להבין אותי.

לשונו עטפה בשלי וגופו נצמד אליי. הנשימות שלי באותו רגע נהפכו בצורה כבדה ואיטית. הלב שלי רעד ורציתי אותו יותר ויותר.
הוא התנתק ממני מביט בי ״זה הדרך היחידה להשתיק אותך.״

אאוץ.

הוא יצא מהחדר משאיר אותי פעורת פה.
הדרך היחידה להשתיק אותי?
מה זה נראה לו משחק ?

זה היה מרושע.

לא לא לא אני ממש לא בוכה..
או שאולי רק קצת? כי זה היה ממש משפיל.

•••
היי בנות אני אעלה עוד פרק , כי מחר אני לא אעלה .. אוהבת המון.❤️🙌🙏

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now