פרק 30

5.4K 219 11
                                    

****

לונה
היה ארוחת ערב של שנה חדשה , אני ודין לא מדברים .. זה משחקי אגו וריב חדש . שטותי ואידיוטי ! יאוו.

לבשתי את השמלה הזו שהראתי לו והתאפקתי והתקדמתי , ישבנו וכל אחד חילק מתנות , דודה שלי הסבירה שזה הימים האחרונים כאן , התבאסתי כי אני גרה בקצה השני של המדינה. זה רחוק לי מדין.

״וואו זה יפה..״ אמרתי שהבטתי בשרשרת שדודה שלי קנתה לי , כתוב עליו את השם לי .

״של מי זה ?״ דין פתח את המתנה שקניתי לו , זה היה מחברת שחורה שזהה לשלי עם כיתוב בפנים , היה גם מצורף לשם קופסא שחורה שבתוכה היה שרשרת עם תליון של שן של איזה כריש או מה שזה לא יהיה.. כאילו הוא היה עדין כזה מצופה צבע כסף . אבל זה אפיין איך שהוא את דין .

״וואו.״ אמרה אמא שלו בחיוך מתלהב , דין זרק לעברי מבט .

״את קנית?״ לא אז סבתא שלי , חתיכת אידיוט . הנהנתי לחיוב
״תודה ״ קולו היה שקט.

המתנות עברו ועכשיו תורי לפתוח את המתנה האחרונה , זה היה קופסא לבנה .. אני מניחה שזה מדין. היה שם שרשרת ירח עם אבני יהלומים קטנות ״זה יפהפה,״ חייכתי שהוצאתי את השרשרת. דין גירד בעורפו במבוכה שכולם הסתכלו עליו . שקלתי אם לקום ממקומי ולומר לו תודה ..

״אה אהבת ?״ קולו נבוך וכולם הבינו את זה וצחקו .

״כן תודה ,״ התנהגתי כמוהו , זה היה מצחיק באיזשהו מקום .. כי כולם הבינו שאנחנו בריב . כל החג ניסיתי לא לבכות מההתרגשות , ידעתי שהשרשרת שהוא קנה לי הייתה התחשבות.
תמיד רציתי שרשרת ירח , דיברתי על הירח כל כך הרבה .

אהבתי את הירח כי הוא סימל לי אור מיוחד בחושך ..
הירח הוא התקווה של הלילה.

ישבתי על המיטה והשעה כמעט חמש בבוקר , כולם הלכו לחדרים ואני עדיין בשמלה . רוצה לראות את דין . דפיקות חלשות היו לי על החדר וסידרתי את השמלה במהירות ״כן??״ קולי יצא מתלהב .
הדלת נפתחה ועמדה שם גיני.

״היי מתוקה ,״ היא חייכה חיוך מצטער , לא רציתי את החיוך הזה שלה ,כי ידעתי שמה שהיא הולכת להגיד יעציב אותי. וגם ממש התבאסתי שזה לא דין .

״היי,״ אילצתי את עצמי לחייך חיוך מזויף .. אוף.

״את יודעת .. שעוד מעט עוזבים נכון?״

״כן ,״ נשמתי עמוק .

״היינו אמורים ...בכללי לנסוע מחר , אבל בגלל השנה החדשה אנחנו נסע עוד שבועיים..״ היא חייכה חיוך מצטער כזה .
שבועיים? אבל אבל מה עם דין?.

״אוקי .. אין לי כל כך מה להגיד ..״ לחשתי.

״אני יודעת שתגעגעי לדין , אולי תשלימו כבר ? אני וקיילין לא הפסקנו לצחוק עליכם . אתם זוג מצחיק ..״ אמרה גורמת לי לחייך.
היא צודקת , אבל זה מעיק לבקש סליחה , במיוחד שהבן האדם שפגע הוא לא את . אני אוהבת את דין .. אבל אנחנו לא מדברים בגלל שקר מפגר וקטן.. פאק.

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now