לונה
״לונה!״ קול של דין נשמע חלש אבל צועק .. מה?
לקח בדיוק שניה אחת עד שידיים משכו אותי במהירות .
״מה ניסית לעשות , לעזאזל ?!״ הדאגה נשקפה לו בעיניים .״תלך מכאן , אני ערומה!״ אמרתי בכעס ונחנקתי מעט , הוא עצם את עיניו בתסכול והתיישב על האסלה שהיא סגורה .
״תתקלחי . אני מחכה ,״ קולו מתוסכל , לא התווכחתי .. ניסיתי להתאבד . אני שונאת את עצמי , את החיים שלי .
מה כבר יש לי לעשות?באמת שהייתי אומרת שהוא הציל אותי , אבל אני ניסיתי להציל את עצמי .. כבר לא יכולתי להתמודד עם כל הבלגן הזה.
סיימתי להתקלח ועטפתי את ראשי במגבת ואז גם את גופי.
״סיימתי ,אתה יכול לצאת ?״ הוא פתח את עיניו והביט בי במבט מתוסכל.״לא , תתלבשי . אני מסתובב..״ אמר בקול חלש , הוא הסתובב והתלבשתי מהר במה שהבאתי איתי . סיימתי .
״סיימתי ..״ לחשתי וסירקתי את שיערי והתעצבנתי שלא הגעתי לקשירה .
״תביאי, ״ אמר בשקט ונתתי לו את המסרק והוא עזר לי , הסתכלתי עליו דרך המראה . הוא נראה כועס, מתוסכל . הרגשתי אשמה על הרגש שלו . ״למה ?״ הוא נאנח שסיים.
״תפסיק ,״
״למה עשית את זה ? את יודעת איך הייתי מרגיש אם היה קורה לך משהו?״
״לעזאזל . אפילו ככה אתה נשמע אנוכי ! מה אתה מרגיש ??״ התעצבנתי , מה הוא בכלל מבין ?
״אנוכי ? לעזאזל לונה! אני אוהב אותך!״ הוא אמר עצבני , לבי דפק מהר .. הוא אמר לי ?... הו , מה?. . .
״מה?״
״את שמעת אותי.״
״אני גם .. כאילו , גם אני אוהבת אותך ..״ אמרתי מאדימה במבוכה .
״זה כבר לא משנה ,״ הוא נאנח ויצאתי מהשירותים , הוא דחה אותי?
נכנסתי לחדר ונעלתי מהר .״תפתחי לי את הדלת אם את לא רוצה בלגן כמו פעם קודמת ..״ קולו חלש , הוא נשמע כאוב , זה באשמתי.
פתחתי את הדלת ביאוש , למה הוא היה חייב להיכנס ? איך הוא בכלל נכנס למקלחת באותו רגע ?״מה?״ מילמלתי , הוא נכנס לחדר ונעל את הדלת .
״אני.. יושן ..איתך .״ קולו צרוד הוא נשמע, כאילו הוא עומד לבכות.
הוא משך את החולצה מעליו וזרק אותה לריצפה ונשכב במיטה.
״בואי,״ הוא סימן לי עם עיניו לצידו , אני ?״לא .. אני חושבת שזה..״
״תרגעי , אני לא אגע בך . קדימה .״ נשכבתי לצידו והצטערתי שהגבתי , אם לא הייתי מגיבה .. הוא היה נוגע בי ? מחבק אותי ..?
״אלוהים ,״ הוא נשף בכעס , הרגשתי את ידו במהירות מושכות אותי, ״שיקרתי , אנחנו שווים עכשיו .״ קולו רועד .
הסתובבתי באיטיות וחיבקתי אותו ״כואב לי ,״ הודתי .
״איפה ?״ הוא לחש .
״בכל מקום ..״ עצמתי את עיניי חזק , רציתי להיעלם . ״למה עשית את זה?״ נאנחתי.למה לעזאזל הוא החזיר אותי לחיים?
״למה את עשית את זה ?״ הוא התעצבן .
״אני לא אהיה מאושרת , בחיים . אני לא רוצה להמשיך כאן ,״ שיתפתי את הרגש הכי כמוס שלי .
״את תהיי , איתי . ואת תרצי להמשיך .״ קולו החלטי. ״רק אל תעשי את זה שוב , אני מתחנן . אם יקרה לך משהו אני אהרוג את עצמי.״ הוא נשמע כל כך מפוחד שאני אעשה את זה . זה הגיוני שהרגשתי טוב שהוא הרגיש ככה ?.. יצאתי אנוכית ?..
״אני לא , גם אתה לא .״ חיזקתי את האחיזה .
״לילה טוב , ירח ,״ הוא קרא לי ירח ??
״לילה טוב ,דין ,״ גיחכתי , בעיקרון עכשיו בוקר .
•••
אני הולכת להרים קצב , 2 פרקים ביום 🥰