לונה
קמתי בבוקר , דין שלח לי הודעה . הוא לא קם לצידי.אני בסידורים , כבר בא .
-דין-התחלתי את אירגוני הבוקר שלי , כמה שהייתי מאושרת ... וואו.
לבשתי גינס שחור וגופית בטן צמודה בצבע שחור , שמתי גרביים וסידרתי את שיערי , התבשמתי וירדתי .
״היי מאמי , הכול בסדר?..״ קיילין נראתה מפוחדת.״כן , לא קרה כלום אתמול ..״ אמרתי מרגיעה אותה.
הדלת נפתחה ודין עמד שם , הוא היה נראה טוב . שיערו היה פרוע בצורה הכי יפה שיש .. הוא לבש גינס שחור וחולצת וי ארוכה שחורה ואת הוואנס שלו . הוא בחן אותי קלות וקיילין הביטה בו במבט חשוד.
״מה?״ הוא שאל , זורק לה מבט מזהיר.
״כלום..״ קולה היה חושד , דין עשה את צעדיו אליי וקיילין נכנסה למטבח , הוא התקרב ונשק לשפתיי.
״מה זה?״ אמר בוחן שוב את הגוף שלי וגורם לסומק לעלות על לחיי.
״אה , בגדים ?״
״תעלי להתלבש , למען השם . את חצי ערומה..״ אמר בשקט ובמבט לא מרוצה.
״הקטע הוא שזה חצי , לא באמת ערומה..״ התלוצצתי.
״לא מצחיק , בכלל לא .אפילו לא קצת.״ הוא נראה עדיין לא מרוצה.
״אוקי , אבל זה מה שאני לובשת ואתה צריך לקבל את זה בין אם אתה רוצה ובין אם לא .״ צבטתי את אפו , הוא תפס בידי וסובב אותי במהירות והרגשתי את המכה בישבן.
״אישה , את לא עונה לי.״ איזה חצוף .
״איש . אתה לא עונה לי.״ נתתי לו מכה בישבן והוא צחק צחוק שאפילו למעלה שמעו אותו , צחקתי גם .. כי הוא כזה מושלם , נמסתי מהצחוק.
״את במצב רוח משועשע?״ הוא הרים גבה מצמצם את הרווח וברחתי והוא אחריי , רצתי לקיילין .
״היי ״ קיילין אמרה בחיוך רחב , נראה שהיא שמעה שהצחקתי את הבן שלה..
״הוא מחטיף לי!״ מיהרתי להגיד וקיילין זרקה לו מבט מאיים .
״אבל זה בתחת!״ הוא אמר מהר וקיילין החניקה צחקוק .
״אבל זה התחת שלי !״ אמרתי מהר .
״לא , את שלי . ככה ש...כל דבר שכיביכול ׳שלך׳ הוא שלי.״ אמר מגדיש את המילה ׳שלך׳ במרכאות עם אצבעותיו.
״חתיכת מעצבן ,״ הזעפתי פנים .
״את יודעת .. המעצבן הזה-״ מיהרתי לקטוע אותו.
״אני לא רוצה לשמוע!!״ אמרתי מהר וברחתי צוחקת , אבל למען השם . זה לא בן אדם זה צ'יטה ! הוא היה כזה מהיר , לא הספקתי לנשום והוא תפס אותי, אז נחשו מה עשיתי..? צרחתי מלחץ.
״את יודעת אני מעדיף לשמוע אותך צורחת , אבל לא ככה..״ הוא לחש לי באוזן והסתובבתי
״למה שתרצה שאני אצרח ?״ צחקתי לו בפרצוף .
״אם תמשיכי להיתמם אני אגרום לך לצרוח ככה .״ אמר בחיוך צדדי .
״זה אמור להיות משהו סוטה?״ הרמתי גבה הוא הנהן לחיוב.
״את רצינית? לא הבנת?״ הוא גיחך בזילזול קטן .
״לא ..״ אמרתי בקול איטי והבטתי בו במבט נגעל והוא חייך ..
״הכוונה שאני אזיין אותך כל כך חזק והמיתרי קול שלך יקרעו.״ אמאלה מה ? הלב שלי דפק מהר , הרגשתי כל כך .. מוזר . רציתי שזה יקרה , אבל הכחשתי.
״היי תפסיק !״ אמרתי מהר וברחתי לחדר שומעת אותו צוחק .
לחיי האדימו בטירוף , מה עושים כדי שזה יפסק??
פאק פאק פאק פאק !!