פרק 36

5.2K 212 16
                                    

לונה
״קדימה לונה״ לחשתי לעצמי שהבטתי במראה . אני עוזבת היום.

עשיתי את צעדיי לחדרו של דין , הוא ישן .. אני הולכת ובטח שלא אראה אותו , להיפרד ממנו? אני ממש רוצה ..
״דין״ לחשתי מניחה את ידי על כתפו בעדינות , הוא פקח את עינו במהירות. ליבי כאב , הוא לא היה ישן ?

״מה?״ קולו היה מהוסס בין קור לבין רגש אחר.

״אני הולכת ,״ לחשתי והוא הנהן לחיוב באיטיות

״אז למה הערת אותי?״ הוא התעצבן

״מה?״ אמרתי נפגעת , למה הערתי אותו ? צודק . ״אממ רציתי להיפרד ממך , בכל זאת אני הולכת..״ אמרתי והוא הנהן קם ומשך אותי לחיבוק . רציתי להישאר בתוכו . להרגיש את כולו.. הפעם הרגשתי מוכנה שהוא יגע בי ויעשה כל מה שרק ירצה . אוף , למה דווקא עכשיו?

״אני צריכה לזוז .. נדבר ?״

״כן בטח״ קולו מזלזל קצת , נאנחתי ויצאתי מהחדר . בחיים לא הרגשתי כזו ריקנות , עצב , וחרטה .
רגשות מרושעים . אותם בטח המציא השטן .

נכנסתי לאוטו ונסענו אל קצה השני של המדינה .

**

הגעתי לבית שלא ראיתי המון זמן , הבנתי שאני אתגעגע לדין . ממש .
זה לא פייר שזה נגמר ככה , אני .. אוהבת אותו.

זה לא פייר , החיים כאלו לא הוגנים .
הבטתי בפלאפון שניות ארוכות , חיכיתי להודעה ממנו , זה נוראי .
הפכתי להיות הילדה השבורת לב שמחכה להודעה ? כמה המצב שלי גרוע? מאחד עד עשר ? מיליון.

יש לי סיוטים , אני מאוהבת , עזבתי את האדם היחידי שהרגשתי איתו קרובה. נאנחתי כי השארתי לדין את המכתב .. אני רק מקווה שהוא באמת יקרא אותי .

-

דין
תפסתי את הדף ביאוש מה אני עושה עכשיו ? קורא אותו ?
דין ,
אני יודעת שזה ממש מוזר עכשיו.. אבל אני ממש אתגעגע אלייך . זה בטח ברור , נכון?
זה לא פייר שזה נגמר ככה , אבל החיים עצמם לא הוגנים . בבקשה תשמור על עצמך , כל עוד תשמור על עצמך אני אשמור על עצמי.
אני זוכרת שראיתי אותך פעם ראשונה רציתי שרק תעוף לי מהפנים כי היית נראה לי כל כך ילד מאניק , כמובן שגיליתי בסופו של דבר שאתה לא כזה , אבל את האמת שכאב לי להיפרד ממךפתאום לא רציתי שתעוף לי מהפנים.
אני ממש אוהבת אותך  , אבל לפעמים החיים זורקים חרא מסויים שצריך לקבל אותו.
מקווה שיום אחד נצחק על זה , אם בכלל נדבר ..

כעסתי כי אני כבר מתגעגע , אני פאקניג מרגיש כוסית שבוכה על איזה לא יודע מה , אני בוכה על בחורה כי אני מרגיש חסר אונים . אני מרגיש ריקני ודיכאוני ועצבני . פאקניג עצבני . אני כועס עלייה היא השאירה אותי לבד , היא השאירה אותי פאקניג לבד .
פאקניג לונה .

אני אתגעגע אלייה , מאוד . ולעזעזאל עם החיים האלה.
לאן אני ממשיך עכשיו? מה עושים ? אני רוצה אותה.. אני רוצה אותה יותר מאשר כל דבר בעולם.

•••••
וואו !! יש לי כבר 1k צפיות על הסיפור , אני מתרגשת בטירוף!!
תודה לכולםםםם🙏🙏😍😍🥰🥰🥰

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now