פרק 17

5.7K 243 33
                                    

דין
לונה יושבת בין חבורת בנים , והחבורה המזדיינת שאני יושב איתה מעבירים עלייה בדיחות וכל מיני שטויות . הם עושים תחרות של מי זיין אותה בחבורה שלה הכי חזק . אני רוצה למשוך לתימור בבלורית הצבועה והדפוקה שלו , אבל אני מחפש איפוק איפשהו ..

אחד מהבנים שם זורק לה משהו והיא מביטה בו בפנים אטומות , אני יודע שזה פגע בה . תימור קם ממקומו בצחקוק דפוק ואמר ללונה מול כולם ״מי זיין אותך הכי חזק ? תהיי כנה.״ אני קם ממקומי בתזמון הכי דפוק שיש בעולם..

״מה?״ לונה קמה ממקומה וסוטרת לו חזק, ״חתיכת אידיוט.״
הוא בא להעיף לה מכה ואני מושך אותו לאחור . ועובר אותם כאילו הרגע לא הייתי שנייה מלבעוט לו בפנים עשר אלף פעם .

״דין !״ היא קוראת לי  .
לא . שלא תקרא לי . אני נכנס לחדר וטורק את הדלת, ״דין!״ היא נכנסת אחריי במהירות .

״אני חושב שהייתי די ברור ב-׳אם תפני אליי אני אהרוס אותך׳ ,אבל את ממש מתחננת לזה , אה ?״ אני זורק לה מבט ועיניה דומעות .

״לא .. אבל-״ היא נעצרת שהדלת נפתחת ואיידן עומד שם .
אנחנו בחודשים האחרונים של הפנימייה , אני מנסה לסיים את המקום המזדיין הזה בצורה סבירה .

המזדיין שתרם את הזרע שלו והאישה שהוציאה אותי מהרחם הדפוק שלה .. הולכים לרשת לי את החברה שלהם. בתנאי שאני אסיים את המקום בשלום , ובאמת ... אני מנסה . לעזעזאל.

״בלי אבל , זה לא מעניין אותי . נשארו חמישה ימים ואם אני שומע את הקול שלך לכיווני אני לא אהיה סבלני ובטח שלא ארחם עלייך.״ אני אומר כועס , לא זורק לעברה מבט ומושך את הפלאפון והיא בורחת משם ואיידן מתקדם אליי.

״מה הקטע שלך ?!״ הוא מרים את קולו , אני אשבור אותו . ״אתה לא רואה שהיא פאקניג רוצה אותך?״ הוא מלמל לעצמו , מי רוצה אותי ? לונה? היא שונאת אותי.. גם אני שונא אותה.

״אני שונא אותה.״ אני אומר בביטחון .

״כן ?״ הוא נראה מבולבל

״כן.״ למה אני נותן לאפס דין וחשבון?

״אז אתה מסכים לי לעשות את הצעד הזה במקומך?״ הוא מכווץ את גבותיו .

״שלא תעז לגעת בה , אלא אם כן אתה רוצה לשבת עמוק מתחת לאדמה.. ״ אני מלמל, אני לא מוכן לראות אף גבר נוגע בה . היא שלי . היא פאקניג שלי . אני פאקניג שונא אותה.

״אתה משוגע לגמרי..״ הוא נאנח, ״תשחרר את האובססיה מהבחורה שלי.״ שאלוהים יסלח לי , אבל אני לא רואה בעיניים.
אני קם מהמיטה במהירות ומושך בחולצתו ופוגע בפרצופו בעזרת אגרופי באגרסיביות .

״עכשיו תקשיב לי טוב יא חתיכת מזדיין.״ עכשיו תורי לאיים, ״אם תעז להתקרב אליה ,״ אני עוצר ומפיל אותו בריצפה ובועט בו בחוזקה . ״אני לא חולק את מה ששייך לי.״ אני יוצא במהירות מהחדר .
אם אמא שלי תגלה את זה .
אני מת.

לגמרי מת .

•••
שבת שלום אהובות , אני אעלה עוד פרק במוצש❤️❤️

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now