פרק 32

5.3K 221 27
                                    

לונה
החבר שלה מזכיר קצת את דין בהתנהגות .
״איזה מאניק !״ נשפתי בזעזוע על כך שהוא התנהג כמו חרא אל סטייס.

״כן , העיקר דין מגן עליו .״ היא נשפה בכעס , דין התקרב אליי ונשען על השיש צמוד אליי . הלב שלי .. וואי .

״ברור שהבן צריך לבקש סליחה , אבל בעיקרון אחד ממכם חייב לפנות אחד אל השני .״ אמרתי בהבנה .

״ממש לא , היא עשתה את הטעות..״ דין התערב .

״בסדר אבל היא כבר ביקשה סליחה , זה יהיה מסריח מצידו להתעלם ממנה .. זה פאקניג אנוכיות.״ כן , אני רמזתי לו שהוא אנוכי .

״ממש לא , החבר שלה נפגע . היא שמה זין , למה לעזאזל היא משקרת לו?״ הוא התעצבן עליי , הסתכלתי לו בעיניים .

״אבל מה הוא ילד קטן ? זה היה טעות .. היא ביקשה סליחה !״ אמרתי מתגוננת . הוא משך בשיערו לאחור בכעס , אלוהים .. אדירים . אני רציתי לעשות את זה !

״כן נכון !״ הצדיקה אותי סטייס.

״פאק , זוג מעצבנות .״ הוא נהם בעצבים.

״כל עוד הוא לא טרק לך את הדלת בפנים עדיין יש סיכוי,״ אמרתי בעוקץ וסטייס הסתכלה על דין בהלם.

״טרקת לה את הדלת בפנים ?״ סטייס אמרה בחוסר טאקט .

״בעיקרון , הוא אוהב אותך אז הוא חייב לסלוח לך ..״ אמרתי בשקט ״את לא צריכה לדאוג פשוט תתני לו זמן עם עצמו , בטח הוא יבין כמה הוא אידיוט ואנוכי .״ אמרתי היא צחקקה .

״אני אוהבת את הבחורה הזו!״ אמרה מצביעה עליי וזורקת מבט לדין .

סטייס בסופו של דבר הייתה צריכה ללכת ..
״מקווה לראות אותך !״

״גם אני מקווה לראות אותך,״ חייכתי אלייה והיא אליי , התחבקנו ונפרדנו לשלום . מעניין מה עם איידן .
לא רציתי לישון , שאני לא עם דין החשש שהסיוטים יחזרו מלחיצה.

״על מה את חושבת ?״ דין נכנס לסלון והתיישב לידי .

״איידן.״ אמרתי בשקט .

״למה את בכלל חושבת על המזדיין הזה?״ הוא קינא .

״כי התגעגעתי אליו הוא חבר טוב שלי .. אבל הוא נעלם לי.״ זה העציב אותי .
למה הוא לא שלח לי הודעה או משהו? דין נשם עמוק וזה שיעשע באיזה שהוא מקום.

״מה הקטע שאמרת לה את מה שאמרת לה?״ הוא התעצבן, ״מה אני אנוכי ?״

״לגמרי כן .״ עניתי בשקט .

״בגלל שסגרתי לך את הדלת ?״ הוא התעצבן .

״בדיוק . אם באמת היה אכפת לך ממני היית יודע שיש לי משהו חשוב להגיד לך , אבל יש לך אגו נפוח ודפוק אז אתה שם זין .״ אמרתי בכעס

״את רצינית?״ הוא נשם בזעזוע ״ומה הקטע של ׳עדיין יש לך סיכוי׳ .״ הוא חיקה את קולי בצורה שעיצבנה אותי.

״אני לא נשמעת ככה.״ מילמלתי .

״זה ממש לא משנה!״ הוא התעצבן אפילו יותר והרים את קולו .

״תהיה בשקט ,״ צבטתי אותו בכעס .

״לעזעזאל את מייאשת .״ הוא משך את שיערו לאחור , רציתי לעשות את זה גם. שוב.  ״אז כיאלו נפרדנו ?״ קולו היה כועס מדיי.
לא .

״נראה לי..״

״אחלה , סוף-סוף .״ הוא קם מהספה גורם לי לנשוך את שפתיי ולחשוב ... הייתי כזה נטל בשבילו ?

״הייתי כזה נטל ?״ לחשתי נפגעת .
הוא כזה מניאק !

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now