לונה
עבר שבוע וחצי .
ישבנו כולם בארוחה .
תאמינו או לא , אבל אני ודין עוברים סוג של משבר זוגיות .. אז אנחנו שוב לא מדברים .״אני לא מאמינה שאתם עוזבים,״ אמא של דין אמרה ודין העלה את מבטו , דין לא יודע.
״עוזבים? מתי?״ דין שאל.
״יום ראשון...״ קולי חלש , הכנסתי את הבשר לפה שלי ובאיטיות הוצאתי את המזלג . הוא הזעיף את פרצופו בכעס .
ידעתי שזה הציק לו שלא סיפרתי לו , אבל האמת.. שרציתי לספר לו לפני שבוע וחצי , אבל הוא טרק לי את הדלת בפנים.
״אני סיימתי לאכול .״ דין קם עצבני מהשולחן ועלה לחדרו .״אממ , סלחו לי..?״ הייתי מנומסת , עליתי לחדרו של דין ופתחתי בלי לחכות לאיזה תשובה חיובית שלו שיגיד לי שאוכל להיכנס לחדרו ..
״למה לא אמרת לי?״ קולו מאוכזב .
״רציתי להגיד לך ,אבל היית עצבני עליי וטרקת לי את הדלת בפנים ..״ אמרתי מגנה על עצמי כדי שלא יריב איתי.
״פאק ,״ הוא משך בשיערו.״מה אנחנו עושים?״ הוא הביט בי בתסכול.
״לא יודעת , בוא ננצל את הזמן ביחד ?״
״זה נראה לך פאקניג משחק ?!״ הוא התעצבן עוד יותר , כאילו מה כבר אמרתי ? אין מה לעשות ..
חיפשתי כל דרך ! לא הגיוני לשמור על זוגיות במרחק מטורף . זה רק בספרים ובסרטים עובד . במציאות אפילו בצחוק זה לא יעבוד .״מה ?״ הבטתי בו בכעס, ״אז נהיה בזוגיות של ׳שלט רחוק׳ ?״ שאלתי בקול מזלזל . הוא נאנח ומילמל משהו באיטלקית , בטח קילל.
״לא .. את יודעת מה ? צודקת . אין מה לעשות , ניפרד מעכשיו.״ אני פאקניג לא מאמינה , לקחתי את רגליי במהירות ויצאתי מהחדר , ירדתי למטה ואילצתי את עצמי לחייך להם חיוכים מזוייפים ומנומסים כדי לא להדאיג אותם.
״מאמי אירגנת את הדברים?״ שאלה גיני, בקול הססני .
״כן , בערך..״ זזתי באי נוחות ואכלתי עוד כמה חתיכות מהבשר , סיימנו לאכול ועזרתי לבנות לפנות .. עליתי לחדרי ופירקתי את הבכי . איך לעזעזאל אני אוכל להיות בלעדיו ? בלי דין .
דפיקות נשמעו בדלת ופתחתי , סטייס ? חיבקתי אותה והיא אמרה שדין קרא לה שהוא רוצה ממנה יעוץ . חייכתי חיוך מאולץ כי ידעתי שהוא מתוסכל וזה הרג אותי. היא עלתה לחדר והאכלתי את עצמי סרטים , לעזעזאל הייתי בכלל שבעה!
עליתי לחדרי והסתובבתי , אני אכתוב לו מכתב ? לא ! מה הקשר מכתב .. איך אני אפרד ממנו ? איך אני אסע בלי להיפרד ממנו ?
אוף . כואב לי..אני עברתי הכול , למה כל כך קשה לי לעבור את זה?
התעייפתי מהחיים שלי , אני באמת מעדיפה את הסיוטים . הרגש הזה שמשתלט עליי שאני יודעת שהוא עצוב בחדר שלו , נוראי .
אז הלכתי לישון . והסיוטים התחדשו , הכאב חזר .והפעם לא היה שום דין שהעיר אותי מהחרא הזה , אולי רציתי שזה יקרה , אבל זה פאקניג לא קרה .
•••••••••••
היושששש אני יותר מאוחר אעלה עוד פרק🥰
אוהבת המוןןן💓💓