לונה
אנחנו בבית לבד , ואנחנו זה אומר :אני ופאקניג דין .
אנחנו אוכלים מקדולנס וצופים בסדרה אקראית שדין אוהב , דין מביט בה ואני מנסה למצוא בה עניין , שפתיי מתרטבות מקצת רוטב מיונז ואני מלקקת את שפתיי בקטנה כדי להוריד את זה.״אוו לא , את לא עושה דבר כזה יותר .״ הוא זורק לעברי מבט מהיר וחוזר להביט בטלויזיה .
״למה לא ?״ אני נותנת ביס .
״כי אז אני אצטרך לנשק אותך .״ הוא אומר את זה וגורם לי להיחנק מהביס שלקחתי , הוא מגחך וממשיך להביט בסדרה , אני מושכת את הקולה במהירות ושותה ... אני מניחה את זה ונאנחת בהקלה , אני חיה.
״דרך אגב זה היה הקולה שלי , אז כיביכול .. התנשקנו.״״מה?״ אני בטוחה שהוא סתם בא להציק לי.
״סתם צוחק , אבל אם את רוצה שאני אנשק אותך פשוט תבקשי.״
״דין..״ אני מזהירה והוא זורק לעברי מבט וקורץ לי , אלוהים .
הלב שלי.. למה הוא ככה דופק מהר ??
אנחנו ממשיכים לאכול והפעם אני מרגישה את שפתי רטובות . ״דין,״ אני שמה יד על הפה .״מממ?״ הוא זורק לעברי מבט נוסף.
״אני יכולה לעשות את זה?״ אני עדיין עם היד על הפה , הוא מביט בי בבילבול .
״לעשות מה?״ הוא לגמרי מתגרה בי ובמזל שלו , כי אני ממש רוצה להרביץ לו.
״השפתיים שלי רטובות מהרוטב , אבל אתה לא מסכים לי לעשות את זה אחרת תנשק אותי ואני .. לא רוצה שתנשק אותי , אז אפשר?״ אני אומרת בתסכול
״אה כן , שפתיים רטובות ,״ הוא משתעל מעט וזז באי נוחות , אני מלקקת את שפתי ומורידה את ידי . ״פאק . למה אמרת את זה בכלל?״ הוא מושך בשיערו לאחור .
״מה אמרתי?״ אני מבולבלת .
״את תמימה.פאק.״ הוא אומר לעצמו מאשר לי .
״אני לא ..״ אני נושמת עמוק בכעס. ״תפסיק להגיד פאק , כל מילה שניה שלך זה פאקניג .... פאק !״ אני מתעצבנת , שונאת שהוא קורא לי פאקניג תמימה. פאק!!
״הו פאק , אז השפתיים שלך סתם רטובות מ..?״ הוא שואל בהתגרות, סתם מעצבן אותי.
״זה לא שאני תמימה , אלא שאתה סוטה!״ אני עושה פרצוף נגעל .
״מה את מצפה ממני? אני בן !״ הוא מגן על עצמו ואני מגלגלת עיניים , הוא אידיוט . התוכנית נגמרת ואני מפנה אחרינו . ״את ידעת שדודה שלך ואבא ואמא שלי יצאו לחופשה ?״ הוא אומר פתאום .
״מה ? אבל היא אמורה לאסוף אותי עוד מעט , לא ?״ אני מרגישה סומק על לחיי. עוד קצת זמן עם דין?
״אה , שינוי בתוכנית את איתי עד סוף השנה בערך .״ סוף השנה ? אומיגד! נשאר לי לי 4 חודשים בבית ריק עם דין ?? פאקניג שיט!
״או-קיי.״ אני מושכת את המילה והוא זורק לעברי מבט לשפתיים ומתקרב. ״מה , מה אתה עושה?״ אני שואלת , נלחצת .
גופי הבוגד הזה מגיב אליו די מהר.״פיספסת ..״ הוא מחייך את החיוך הזה שלו שמסמן שהוא היצור המסוכן על פני האדמה.
״פיספסתי ? ״ אני שואלת מבולבלת והוא מושך אותי מעליו ומצמיד את שפתינו די חזק , אני יכולה לחוש בזיפקה שלו שאנחנו קרובים , התיאום הזה שנוצר ביני לבין דין , היה פאקניג מושלם .
שלמות , אלוהים , משוגע .
אלה המילים שתיארו את הנשיקה הזו , אה כן וגם רכושניות מצד דין .
״אבל חשבתי שאת לא רוצה שאני אנשק אותך..״ הוא מתגרה בי שהנשימות שלנו כבדות ומתואמות .״כן , אני לא .״ אני ממהרת לקום ובורחת לחדר שלי , אלוהים.
מה אני עושה עכשיו ??אני מספיק בוגרת כדי לשלוט ביצרים שלי , בעצמי ... אז למה זה פשוט לא מרגיש ככה? כאילו , תמיד שאני בסביבתו אני מרגישה מוזר.
אני רוצה אותו יותר ויותר , ממש כמו חמדנית.