אפילוג

9K 299 99
                                    

לפני שאני מתחילה רציתי לומר שאני אוהבת אותכם וגם שהסיפור החדש מושלם בטירוף ועלה משם כבר פרק ראשון😍🥰❤️



לונה
גיני הכירה בחור בשם סטפן .
ההורים של דין אוהבים את סטפן ממש , לסטפן לא חסר כסף ככה שהם טסים על ימין ושמאל . אני גם מחבבת את הבחור - הוא מקסים.
גיני מתגאה בי ובדין כל פעם מחדש .

״על מה את חושבת , ירח ?״ הקול שלו מדגדג בכל גופי , אני מרימה את עיניי אליו בחיוך .

״עלייך.״ אני מחבקת אותו והוא צוחק צחוק עמוק .

״אני אוהב אותך , גאד .״

״היי ! מי זו גאד ?״ הוא מחייך ונושק לשפתיי.

״את .״ הוא קורץ וחיוכי גדל . אני פשוט מאוהבת .

״את זוכרת שאנחנו נוסעים היום ל-״ אני קוטעת אותו.
״ברור ! אל הים , איך אפשר לשכוח??״ הוא מהנהן לחיוב באיטיות .

״אני אוהבת אותך ״ אמרתי מלטפת את הזיפים שלו , הוא הצמיד אותי אל השיש ונגע בבטן הגדולה שלי . חודש שלישי בהריון הכי לחוץ שיש , חשוב לציין את הדודאות המטורפות שלי .

***

עמדנו מול הים שאני כל כך אוהבת .
עמדתי עם גבי אל דין , אהבתי את התחושה של הנוכחות של דין עם הים.. את האמת שאפילו לא ידעתי מה יותר מרגיע . בחרתי בדין.
דין משתגע אותי בזמן שהוא מרגיע אותי.

״תסתובבי ,״ קולו היה .. מתרגש? הסתובבתי באיטיות ונמסתי שראיתי את החיוך הביישן שלו . מה..? ״אני אוהב אותך , את יודעת?״

״כ-כן , גם אני אוהבת אותך..״  קצת התרגשתי  . הוא מציע לי נישואין?״

״את אוהבת אותי , אז תני לי לבלות איתך את שארית חיי.. ירח , בפעם הראשונה שראיתי אותך רציתי להכאיב לך . בחיים לא רציתי להכאיב למישהו בצורה שרציתי לך ,״ הוא נעצר ונאנח ״אבל את הטרפת לי את המוח , את הראת לי את העולם שלך בזמן שאני הראתי לך את שלי..״

״דין..״ התחלתי לדמוע בהתרגשות , הוא חייך חיוך קטן .

״אני אוהב אותך יותר מהירח והכוכבים , אני רוצה להזדקן איתך , אני רוצה לעשות לך כל כך הרבה ילדים שאפילו מיניבוס לא יספיק ״ הןא גיחח ״תני לי לבלות איתך את שארית חיי.״ הוא תפס בידי ונשק לשפתיי. משחרר את ידי בעדינות ויורד על הברך שלו ופותח קופסא לבנה ויפה . ״התועילי בטובך להיות האישה של החיים שלי ?״ התחלתי לבכות.

״כ-כן-״ רעדתי בהתרגשות . הוא הכניס את הטבעת אל האצבע וקם מהריצפה מרים אותי אליו ונושק לשפתיי.
״אני אוהבת אותך.״

״אני אוהב אותך , ירח ,״

״רגע , היית רציני עם המיניבוס ?״ לחשתי והוא צחק את הצחוק העמוק , הצחוק הכאיב והמיס אותי. הצחוק שהחייה לי את החיים .

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now