פרק 40

6K 227 36
                                    

דין
אני לא מצליח להירדם ואני עייף בטירוף , חסר כוחות וכל הבולשיט המזדיין הזה . אני מביט בה ישנה , היא זזה ועוצמת את עיניה חזק יותר ״אמא״ הקול שלה לחוץ וחלש , היא מתחילה להוציא קולות ונראת לחוצה , לעזעזאל הבחורה ישנה!

״לונה..״ אני מעביר את שיערה למאחור , היא פוקחת את עיניה במהירות .

״אני..״ היא נלחצת , עדיין יש לה סיוטים? אלוהים אדירים.

״את ..?״ אני מכווץ את גבותיי ״יש לך עדיין סיוטים?״

היא גונחת בתסכול ״כן״ היא מתקרבת אליי ומחבקת את גופי.. הלב שלי דופק כל כך מהר וגורם לי להרגיש כמו איזה כוסית. לעזאזל.

״אני כאן , אני אעיר אותך אם יקרה משהו.. רק תלכי לישון , בסדר?״ אני מרגיע אותה .

״אבל תישן איתי גם .״ קולה בטוח יותר.

״בסדר ״ אני לוחש ונושק לקודקוד ראשה.

״אפשר נשיקת לילה טוב ?״ קולה חלש , אני מחייך .. היא נשמעת כל כך חמוד. אני מושך אותה למעלה יותר ומנשק את שפתייה נשיקה קצרה .

״ככה?״ אני לוחש ומעביר את האצבע שלי בעדינות על הלחי שלה , היא מהססת ומהנהנת לחיוב ואז מגרדת מעל אפה , אני מבין שהיא רצתה קצת יותר מזה . אני מזיז קצוות של שיערה לאחור . ״את יודעת..״ אני מעביר את האגודל שלי על השפתיים שלה ״אני מכיר אותך יותר מדי טוב .״ ואז אני מנשק את השפתיים שלה.

געגוע.
זו המילה המתוארת בנשיקה , התגעגעתי אלייה . והיה די קשה לזהות שהייתי אלייה רכושני כי תפסתי אותה חזק וצמוד אליי , אני אובססיבי לבחורה , אבל היא הבחורה שלי.. אז מותר לי.

אנחנו מתנתקים כדי לקחת אוויר ואני מעמיק אותה ומוריד בעדינות את הפיגמה שלה , היא לא מתנגדת .. אני פאקניג התגעגעתי אלייה.
היא מזיזה את האגן שלה בצורה מטריפה ואיטית .״שיט ״ אני לוחש

אני מתחיל לנשק אותה באזור הצוואר והיא מושכת בשיערי בקטנה , אני אוהב את זה . כל דבר שקשור אלייה . אני אוהב .
אני מעביר את האצבע שלי על התחתון שלה והיא משנה את הנשימות שלה לנשימות כבדות יותר , הלב שלי דופק כל כך מהר ..

״אלוהים ,״ היא לוחשת בתסכול ואפילו באלוהים אני מקנא.

״דין .״ אני מתקן אותה והיא מרימה את עיניה אליי .

״למה אני מרגישה ככה?״ היא לוחשת בנשימות כבדות.

״כי את רצית את זה בדיוק כמוני , לעזעזאל .״ אני מוריד את התחתון ומגלה כמה היא רטובה , דאממ . זה הגיוני בכלל? אני מעביר את האצבע באיטיות והיא עוצמת את עיניה , מה זה הדבר הזה ? איך היא כזו מושלמת...?

אני דוחף אצבע והיא גונחת טיפה בקול , אני מחייך חיוך קטן . היא מודעת לכך שכולם שמעו אותה? אני מצחקק מהמחשבה הזו והיא פוקחת את עיניה ואני ממהר להוסיף עוד אחת ולבסוף גם את הקצב .
עוד אחת , אחרונה החביבה ..

״דין,״ היא גונחת בשקט , פאק . הזין שלי עוד שניה מתפוצץ במכנס.
אז מה שיצא בסוף זה לא סתם זיון או חרא אקראי , זה אהבה.
בפעם הראשונה בחיי איבדתי את בתוליי האהבה שלי אל האהבה של החיים שלי . אל לונה.
פאקניג לונה .

פאקניג דיןWhere stories live. Discover now