Ausalt öeldes ma poleks eeldanud, et isa kabinet selline kaos on. Kõik kohad olid täis mingeid pabereid ja kaustikuid. Tema lauda polnud selle all üldse nähagi, ka põrand paistis vaid mõnest kohast välja. Ma otsustasin seda kaost igatahes ignoreerida. Astusin suvaliselt üle põranda, seal juures ei huvitanud mind sugugi, kui mõnele kaustikule või paberile peale astusin, ning istusin isa laua vastas olevale tugitoolile. Enne pidin selle tooli muidugi vabastama erinevatest mappidest ja paberilehtedest, mis jätsid mulje nagu need oleksid tähtsad dokumendid ja ei oleks pidanud seal lihtsalt vedelema.
Vähemalt paistis, et isa tundis teatud häbi selle kaose pärast, sest enne kui ta ise maha istus, korrastas ta natukene oma lauda. Koristamise käigus tõstis ta oma laua peal asuvat hiiglaslikku raamatuvirna natukene kõrvale, kuna ma muidu praktiliselt ei näinudki teda teisel pool lauda istudes.
„Kui palju Lauri ja Taur sulle ihukaitsjaks olemisest rääkisid?" küsis isa, kui lõpuks ise toolile istutud sai. Tundus, et oma asjade korrastamine oli ta kergelt läbi võtnud.
„Põhilised asjad sain selgeks," vastasin ükskõikselt.
„Ja mis need oleks?"
„Jälgi printsessi ja vaata, et igavusest magama ei jää."
„See pole naljakas," vastas ta tõsiselt. Ma ei olnud tegelikult seda naljana mõelnud. Kaks ihukaitsjat, kellega ma pool päeva koos veetsin, olid seda mulle ise öelnud.
„Mis seal veel teha on? Ta ei näe ega kuule mind ja ma olen Maal nagu kummitus, nii et ma ei saa midagi teha, kui ta päriselt ohtu peaks sattuma."
„Peeglid töötavad Maal ka, nii et sa saad seda kasutada ohust teavitamiseks. Samuti ei ole sa Maal nagu kummitus. Kui keegi Maagiast peaks tulema Maale, et printsessi ohustada, siis oled sa temale sama reaalne, kui sa oled siin. Võimeid ei peaks keegi suutma Maal kasutada niikuinii..."
„Seda pole nii keeruline teha. Ma kasutasin oma võimeid Maal. Ma olen üsna kindel, et me ei olnud esimesed, kes selle idee peale tulid."
„Ei, aga esimesed väga pika aja jooksul, kes oma võimeid nii pahatahtlikult ja avalikult Maal kasutasid. Kuningas on seetõttu otsustanud kõik aknad hävitada. Igale planeedile jääb vaid üks aken, mida põhjalikult jälgitakse ja mille läbimiseks on eriluba vaja. Kuningas ei taha, et teie tegu enam kunagi korduks. Sa ei kujuta ette kui palju vaeva läks teie kuriteo kiireks silumiseks, et inimesed ei arvaks, et see oli mingi üleloomulik sekkumine," selgitas isa.
„Kas kuningas saab päriselt hävitada kõik aknad? Ma olen kindel, et magiaanid pole sellega üldse rahul."
„Kõiki aknaid kindlasti ei ole võimalik hävitada, tõenäoliselt mõni salajane kuskile jääb, aga enamiku aknaid küll. Praegusel hetkel ei huvita Richardit nii palju magiaanide arvamus, kui tahtmine hoida Maagia ja Maa omavahel lahus. Kui jutud teie teost levima hakkavad, võib paljudel tekkida idee Maad kergelt ära kasutada ja Richard ei taha, et midagi sellist juhtuks," vastas isa. Ma ei olnud kunagi mõelnud selle peale, et meie tegu võiks kellelegi eeskujuks olla. Ma ei uskunud, et see kedagi nii palju huvitada võiks. „Lisaks ei taha kuningas, et kellelgi oleks kerge ligipääs tema perele. Eriti veel koos võimetega ligipääs," lisas isa peale lühikest pausi, nagu ta ei oleks kindel, kas oleks pidanud mulle seda ütlema või mitte.
„Nii et see on ikkagi omakasupüüdlik eesmärk, mitte üldise heaolu huvides?" küsisin halvustalt.
„Isegi kui see ei ole kõige parem lahendus, on see igat pidi kokkuvõttes kõigile parem... Mis viib meid tagasi sinu töö juurde. Anabell ei pruugi sind näha ega kuulda, aga sa ei ole nagu kummitus. Üldiselt kui magiaanid inimesi puudutavad, siis inimesed saavad sellest aru. Samuti objektidest läbi minemine ei ole hea mõte, sest suure tõenäosusega võid sa kinni jääda või siis läbi põranda kukkuda. Nii kaua kuni sa kujutad ette, et sa ei ole kummitus, ei tohiks sul hoonetes liikumisega probleeme olla. Lisaks, nagu ma juba enne mainisin, oled sa Maal olevate magiaanide jaoks sama reaalne kui Maagiaski. Kui Anabell peaks sattuma ohtu mitte maagilisse põhjusel, saad sa peeglit kasutades abi kutsuda. Samuti on sul teatud määral võime inimestele kahju teha, kuna mingi kogus maagilist energiat on sul ka Maal olles, kuid ma väga loodan, et selleks ei ole kunagi vajadust."
YOU ARE READING
Kaks elu: Maiko
Science Fiction„Kas see pole mitte hea asi, et kuningas teda usaldab?" „Mitte siis kui Monika talle mõne käsu annab, millest ta ei saa keelduda. Kogu Maiko tööl olemine sõltub sellest, kas tal õnnestub printsessile muljet avaldada või mitte. Üks vale liigutus ja t...