Enne uinumist

87 13 1
                                    


Arash ütles vaid „ma olen kodus", kui välisuksest tuppa astus ning koheselt suuna Maiko toa poole võttis, enne kui Melissa teda takistas.

„Äkki sa peaksid seekord laskma Maikol üksi olla. Midagi on väga valesti temaga. Me peaks temaga rääkima, kui ta ise valmis rääkima on."

„Mis mõttes midagi on temaga väga valesti?" tahtis Arash teada.

„Iga kord kui ta siin on, on ta aura järjest tumedamaks läinud. Ta käis pühapäeval kodus, siis kui mu vanemad ja õde külas olid. Ilmselt ta tahtis millestki rääkida, sest ega ta muidu poleks tulnud, aga mul ei tekkinud võimalust temaga vestelda, sest mu ema vihastas ta nii välja, et ta läks minema. Ma üritasin talle pärast helistada, aga tema peegel oli välja lülitatud..." Ta tegi korraks pausi, nagu üritaks välja mõelda kas edasine on väärt välja ütlemist. „Midagi väga kummalist juhtus, enne kui ta lahkus. Ta praktiliselt nagu muutus deemoniks, kogu tema aura muutus koos temaga. Ma ei ole kindel kas ta tegi seda tahtlikult või kogemata."

„Miks sa mulle seda varem ei öelnud?" Arash oli sellest teadmisest liiga šokeeritud, et pahane olla.

„Sest praegu on esimene kord kolme päeva jooksul, kui sa reaalselt kodus oled sellel ajal kui mina ka ärkvel olen."

Arash tõmbas käega üle näo. Kas ta oli tõesti ainukene, kes Maikost üldse aru ei saanud? Kuningas oli näinud seda õhtut tulemas, Melissa teadis samuti, et midagi on valesti. Teised ihukaitsjad oli ka hakanud tema pojal rohkem silma peal hoidma ning jätsid teda printsessiga harva kahekesi. Tundus, et tema oli ainuke, kes arvas, et kõik on korras. See päev, kui Maiko lihtsalt põgenes töölt, oleks pidanud kindel märk olema.

„Ma pean temaga rääkima. See on tähtis," ütles Arash lõpuks.

„Ta tunneb ennast niigi halvasti kogu juhtunud pärast. Ma ei usu, et praegu on hea aega teda veelgi rohkem endast välja viia," selgitas naine.

„Kas ta ütles sulle, mis täna juhtus?" imestas Arash.

„Ei, aga ma tean kuidas ta end tunneb. Tavaliselt ei tunne ta mingeid süümepiinu, kui ta midagi halvasti teeb, vaid pigem muretseb sellepärast mida sa talle ütled. Seekord tunneb ta end reaalselt süüdi."

„Ta peakski end nii tundma."

„Mis siis juhtus?"

„Ta palkas deemonid printsessi tapma."

„Kas sa räägid tõsiselt?! Mis juhtus? Kas printsessiga on kõik korras? Ma tean, et Maiko võib päris suuri pahandusi korda saata, aga midagi sellist ma temast küll ei oleks uskunud. Kas sa oled kindel, et ta seda tegi?" Melissa oli päris endast väljas. Ta teadis, et midagi tõsiselt halba pidi juhtuma, et Maikot sellisesse seisundisse viia, aga millegi sellise peale poleks ta eales osanud tulla.

„See, et Maiko on hetkel oma toas, tõestab, et asi nii hull ei olnud. Monika andis talle käsu printsessist lahti saada, aga Maiko keeldus seda kuulamast. Praegu magab printsess rahulikult ja turvaliselt oma kodus." Arash ohkas. "Samas nüüdsest muutub kõik. Kuningas tahab kõik oma lapsed Maagiasse tuua, kuna deemonid leidsid nad üles. Maiko peab oma käitumist oluliselt muutma, kui ta tahab ka edaspidi oma tööga hakkama saada, eriti kuna kuningas paistab teda millegipärast ebatavaliselt palju usaldavat."

„Kas see pole mitte hea asi, et kuningas teda usaldab?"

„Mitte siis kui Monika talle mõne käsu annab, millest ta ei saa keelduda. Pealegi kui Anabell temast teadlik on, siis kes teab mida ta teha võib. Kogu Maiko tööl olemine sõltub sellest kas tal õnnestub printsessile muljet avaldada või mitte. Üks vale liigutus ja ta võib väga pikaks ajaks vangis olla."

Kaks elu: MaikoWhere stories live. Discover now