"Gözler yalan söylemezdi oysa
Neden gözlerine baktığımda,
Her şey yalan gibi hissediyordum..."44.BÖLÜM: "KAÇIŞ PLANI"
Alkan'ın odasında saçlarımı tararken bir yandan uyuyan Alkan'ı izliyordum. Bayan Agata sabah erken uyandığı için ondan önce uyanarak Alkan'ın odasına gelmiştim. Uyuya kalan Alkan sayesinde onun siyah varaklı muhteşem ince dişli tarak ve saç bakım ürünlerinden bir tanesini aldım, saçlarımı kremleyip taramaya başlamıştım.
Merdivenlerden gelen ses sayesinde hızla ayağı kalkarak elimde duran tarakla göz göze gelip onu kenara koyarak uyuyan Alkan'ın yanına doğru ilerledim. Hızla Alkan'ın üstünde duran ince yorganı kaldırarak yanına uzandım. Gözlerini aralayan Alkan hayal görüyor gibi benim gerçekliğimi sorguluyordu.
Neden uyurken bu kadar yakışıklı olmak zorundaydı! Bu beni zora sokmaktan başka bir işe yaramazdı.
"Gece?" Sorusuyla gülümsedim.
"Efendim." Kısık bir sesle konuşurken gözlerini yumarak başını yastıkla birleştirdi.
"Siktir." Gözlerini aralayıp üstüme çıkarken beni kolları arasına almıştı.
"Ne arıyorsun burda?" Sorusuna cevap veremiyor oluşum dilimin tutulduğundan değildi. Sadece bu kadar hızlı hareket etmesi beni şaşırtmıştı.
Tam ona cevap verecekken kapı açıldı.
"Alkan." Bayan Agata'nın neşeli sesi beni gördüğü an giderken ben ona bakmayarak Kollarımı Alkan'ın boynuna doladım.
"Anneni evden kovmak istemen beni bile şaşırttı." Alkan öyle mi dercesine bana bakarken. Gülümseyerek onu kendime çekerek Yanağına küçük bir buse kondurdum. Küçük oyunuma hemen ayak uydurması içten içe beni çocuk gibi sevindiriyordu.
Kalbim heycanla atarken Alkan bu sefer cidden annesini unutmuş gibiydi. "Gece!" Bayan Agata birden sesini yükseltirken tam ona dönecekken Alkan beni kendisine çekerek oturur pozisyona geçti.
"Sen önden git biz geliyoruz." Annesine karşı aşırı soğuk davranıyordu.
"Tamam." Bayan Agata kapıyı kapatarak geri çekildi. Oğlunun söylediği her kelimenin harfine köle gibi tapıyordu.
"Annemle aranda olan sorunu bana anlatacak mısın?" Alkan'ın bana yumuşak bir şekilde sorduğu soruya karşılık sadece sustum.
"Çok erken uyandım." Konuyu hemen değiştirdim.
"Hmm." Sesi sabahları daha erkeksi oluyordu.
"O zaman uyuyalım." Tam beni yatağa doğru bırakıyordu ki ona tutundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın İni +18
ChickLit"Burası bizim dünyamız olmayacak kadar kirli." Diyerek yutkundum ve ona bakarak devam ettim. "Benim hayallerim bu kadar basit ve kirli olamaz, benim hayatım bu kadar değersiz olamaz anlıyor musun!" Kafasını ağır bir şekilde salladı ve "Olmayacak." D...