4. BÖLÜM: "GİZLİ GEÇİT"
Koridordan dönerken belimin ağrısı daha da katlanılmaz olmuştu. İçinde yemeklerin dolu olduğu bohça şeklinde bağladığım bezi dahada sıkarken derin bir nefes aldım. Kapların ağırlığı kollarımı incitirken yemeklerin dolu olduğu bezi yerde daha hızlı sürükleyerek koridordan sağa doğru döndüm. Sonunda geldiğim yer ile bir kaç saat öncesini düşünerek Yabancı'nın fayansların üzerinde ki şifreli adımlarını anımsadım. Şimdi ise yabancının yaptığı gibi fayansları saymış. En sonunda alt kata açılan fayansı bulma sevinci ile tebessüm etmiştim. Neden böyle bir şey yapmıştım bilmiyordum fakat mantığım beni çoktan terk etmiş yerini duygularım ele almış ve beni bir güzel yönetiyordu. Derin nefesler alarak bir kaç saniye soluklandım hava kararmış tehlikenin daha çok uğradığı bir zaman dilimine girmiştim. Koridorda her an birinin çıkma olasılığı korkumu gün yüzüne çıkartırken arka cebimde ki çakıyı ön cebime koyarak ona daha rahat bir şekilde erişmek için küçük bir tedbir aldım.
'Umarım kimseye yakalanmazdım. Eğer ki öyle bir durum olursa birine bu halde yakalanırsam nasıl bir tepki vereceğimi ben dahi bilmiyordum."
Fayansı kenara koyup kapağa üç kez vurdum ve bir kaç dakika bekledim. Aşağıdan ses gelmeyince etrafıma bakarak bir kaç defa aynı durumu tekrar ederek bir ses duymayı ümit ettim. Bu kadar çabamın boşuna gitmesini istemiyordum. Derin bir nefes alarak etrafımı kontrol ettim. Birinin bu tarafa gelmemesi ümidiyle biraz daha aynı konumda durdum sonunda aşağıdan gelen hışırtılar sayesinde kapağı açacaklarını anladım.
Hızlı adımlarla koridordan çıkarken ayak seslerimin daha az yankılandı için parmak uçlarımda Kaan Salup'un odasına doğru ilerledim. Bu zaman diliminde sürekli etrafıma bakıp birilerinin gelip gelmediğini kontrol ediyor rahat davranmaya çalışıyordum. Şuan en son istediğim şey birinin beni bir köşeye sıkıştırarak canıma okumasıydı!
Sonunda kapının önünde durup siyah renginde ki kapıyı araladım ilk adımım korku dolu bir şekilde odaya ayak basarken içimde ki kötü his midemi bulandırmaya başlamıştı. Kaan Salup hala gelmemişti! oda'ya rahat bir şekilde girerken yemekleri alıp almadıklarını görmek ümidiyle masanın üzerinde bulunan bilgisayara yaklaştım. Oturumu açık olan bilgisayar kamera kayıtlarını gösteriyordu, bu duruma sevinerek güvenlik kamerasından onları kontrol etmek verdikleri tepkiyi görmek istiyordum.
Kaan salup'un özel koltuğuna oturarak güvenlik kamerasını incelemeye başladım bütün binayı gösteriyordu. Bu da demekti ki her yerde kamera vardı bunu birazda Lavaboların görüntülerinden anladım. Lanet olsun başımı yana yatırıp hızla onların bulunduğu bu katta ki sağ koridorda olan güvenlik kamerasını açtım.
Kamera kayıt altına alıyor bir kopyasını yedekliyordu, bu durum beni şaşırtırken gözlerimi kıstım. Kayıt yapan kamera görüntüleri her ne kadar midemi bulandırmaya yetsede bu sayede videoyu biraz geriye sarıp izlemeye başladım.
Ben koridordan ayrıldıktan sonra demir kapak yavaş bir şekilde açılmış, geçidin içinden çıkan genç bir çocuk ile kaşlarım çatılmıştı. Sanırım Yabancı'nın çıkmasını bekliyordum yoksa neden birden hüzün bassın ki vücudumu. Yavaş bir şekilde diz çökerek yiyeceklerin bulunduğu bezi açtığında gözlerindeki şaşkınlığı buradan bile belli oluyordu gözlerinde ki telaşı ve şaşkınlığı fark ederek tebessüm ettim.
Genç çocuk ayağa kalkıp sağına ve soluna baktı tam koridordan çıkıyordu ki ne zaman kadraja girdiğini bilmediğim! O kız çıktı siyah saçları ve mavi gözleri ile o kadar güzeldi ki bir an bana o koridorda neden o kadar öfkeli baktığını sorguladım.
Belki de Yabancı'nın yanında olduğum içindi nedenini bilmiyordum fakat bu gereksiz tavrı hiç hoşuma gitmemişti.
Genç çocuğun kolundan tutup bir şeyler söyledi maalesef ki seslerini duymuyordum. Söyledikleri bir işe yaramış olmalı ki genç çocuğun koridordan çıkmasına engel oldu. Kızın demir kapağa eğilip bir şeyler konuşması sonrasında yemek kaplarının bulunduğu bohçayı aşağıya doğru bıraktı. Bu da demek oluyordu ki orada başkaları'da vardı. Bir diğer tahminim ile yemekleri alan Yabancı olabilirdi kendi kendime ürettiğim. Teorilerime gülerken başımı olumsuz anlamda iki yana sallayarak görüntüleri izlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın İni +18
Chick-Lit"Burası bizim dünyamız olmayacak kadar kirli." Diyerek yutkundum ve ona bakarak devam ettim. "Benim hayallerim bu kadar basit ve kirli olamaz, benim hayatım bu kadar değersiz olamaz anlıyor musun!" Kafasını ağır bir şekilde salladı ve "Olmayacak." D...