21.BÖLÜM: "ZAMANSIZ"

15.1K 371 101
                                    

'Yeni bir çıkış bulduk derken yeni çıkmazlara giriyorduk. Umut gözlerimizin değmediği her yerdeydi.'

21.BÖLÜM: "ZAMANSIZ"

Hayatımda yaşadığım bir olayı beni tekrardan kanatan sözlere döküp anlatırken hiç bu kadar acı çekip zorlanmamıştım. Canımı yakan beni kanatan sözler değildi. Asıl canımı yakan o adamın yaptıklarıyla övünür gibi konuşmasıydı. Söylediklerim beni tekrar derinden sarsarken beni rahatsız eden bir kaç tel saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Ne yapacağımı bilmiyordum o vakit tek istediğim öyle bir insanın yeryüzünden silinmesiydi. Öyleleri yaşamayı hak etmiyordu!
Aniden gelen ağlama hissi ile gözlerimi bir süre tavana diktim psikolojikmen hiç iyi hissetmiyordum. Söylediklerim hepsini sarsarken Elis ve Kiraz sessizce gözyaşlarını akıtıyor anlattıklarımı sindirmeye çalışıyorlardı. Duydukları onları harap etmiş gibiydi hiçbiri bunu beklemiyordu tabi görmüş oldukları tek şey ayakları bağlı olan aciz bir adamdı! Ne demiştim ben önyargılı olmak bazen yanlış anlaşılmalara sebep olabiliyordu. O adamı suçsuz yere öldürmediğim için rahat bir şekilde nefes alıyordum vicdanım gram sızlamıyordu ona yaptıklarımdan. Böyle insanlara sızlamazdı zaten benim vicdanım, bu tarz yangın yerlerine körükle gitmemi isteyen bir düşünce yapım vardı bu yüzden hiç pişmanlık duymuyordum bu konuda. O karısını öldürürken duymamıştı ben neden duyayım!

"Sen en iyisini yaptın Melis. O ölmeyi çoktan haketmiş. Onun gibiler yaşamayı hak bile etmiyor ben olsaydım belki senin gibi güçlü olamazdım. Ben kendimi bile koruyamıyorum, senin yerine kendimi koyamıyorum bile orada ne yaşadığını, neler hissettiğini sadece tahmin edebiliyorum bu da bir işe yaramıyor zaten. Tahminlerim zihnimin ötesine geçemiyor." Onun söyledikleri ile kaşlarımı çattım.

"Elis ben yaptıklarımdan zaten pişman değilim ve olmayacağımda. Bunun için pişmanlık duymayı reddediyorum. Benim bu konuda vicdanım hiç olmadığı kadar rahat." Diyerek kararlı bakışlarımı bir süre yüzünde gezdirdim. Acı çekiyor gibiydi söylediklerim içinde büyük bir kaos yaratmış olmalıydı ki bu yüzüne yansımıştı. Gözünden akan yaşı silip burnunu çekti. " Biliyorum Melis." Ağlamaklı ses tonunu göz ardı ederek bakışlarımı kaçırdım. Ağlayan birini görünce bende ağlıyordum.

"Abim seni kollarında buraya getirdiğinde ne yapacağımızı bilemedik hepimiz seni bekliyorduk Emre abi geldiğinde senin tünelin sol tarafına gittiğini söyledi. Abim ve diğerleri hiç düşünmeden peşine düştü. Emre abi ve Altemur abi belki kurtulup binanın birinci katına çıkmanı umarak orayı kontrol etmeye gittiler. Alkan abim ise seni tünelde tam tamına yedi buçuk saat aradı bu ne kadar uzun bir süre biliyorsun değil mi? Hepimizin gözüne gram uyku girmedi sen gelene kadar. Yedi buçuk saat beynimizi kemirdik düşünmekten, başınabir işgeldi diye çok korktuk. Emre abinin sana silah vermesi bile içimizi rahatlatmaya yetmedi." Söyledikleri ile gözüm Alkana kaydı beni yedi saat boyunca tünelde mi aramıştı? Nedensiz bir şekilde mutlu olurken o bana bakmayı reddediyordu. Umrunda değilmişim gibi tavır takınan adama da bakın siz!

Az önceden beri aykata dikilen Emre bana doğru adımlarken gözlerimi ondan ayırmıyordum. Adımları tam önumde durduğunda derin bir nefes alarak karşımda diz çöktü bu hareketi beni her ne kadar rahatsız etsede sustum. Kimse önümde diz çöksün istemiyordum. Gözleri yüzümde gezinirken sonunda gözlerimde durdu eminim ki o ve Altemur da beni merak etmiş ve aramıştı.

"O böyle bir ölümü hak etmiyordu. Onun cezasını ben vermek isterdim. Böyle bir ölüm onun için kolay oldu. Seni orda yanlız bırakmamalıydım. Ben sadece senin Alkan ve diğerlerine haber vermen için saklanmanı istemiştimki olay ters tepti. " konuşurken bazen duraksayıp bana bakıyordu. Bama küçük bir tebessüm bahşederek ayağı kalktı. Emreye olumlu anlamda başımı salladım ve aynı tebessümü ona bahşederek konuşmaya başladım . "Emin ol ki onun hakkından fazlasıyla geldim. Beni bırakmaktan başka şansın yoktu zaten her ikisi ile başa çıkamazdın. Senin tek kişi olduğunu anlasalardı yine peşime düşeceklerdi. Bunu sorun etmeyi aklından bile geçirme." Başını olumlu anlamda sallayarak bir adım geriye atarak Alkan'ın yanına ilerlemeye başladı.

Şeytan'ın İni +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin