"Bazen geriye dönmek büyük bir hata olabilir, Ben bu hatayı yapmamak için başa döndüm ve şimdi bunun cezasını canımla ödüyorum."
"Ve ben sana karşı asla fiziksel oynamayacağım."
43.BÖLÜM: "BAYAN AGATA"
Uzun süre boyunca hazırlık yapan kızları erkekler salonda bekliyordu ve artık çileden çıkmalarına ramak kalmıştı... Onlar gibi bende kızları bekliyordum. Alkan her ne kadar benim çekindiğimi düşünsede öyle değildi. Kızlar hemen gelmeyecek gibiydi bu yüzden ayağı kalkarak mutfakta çalışan hizmetlilerin yanına yürümeye başladım.
Fotoğraf olayından sonra Alkan'ın beni bir süre bakışlarıyla öldürmeye kalkışması nedeniyle ondan köşe bucak kaçmıştım.
Sonunda mutfakta çalışan yedi kişiyi görmemle önce bir şok olsamda bunu sorun etmeyerek hepsini tek tek inceledim. Hafızama kazdığım yüzler beni fark edince bir şey istediğimi sanıp bana dönmüştü. "Bir şey mi istediniz efendim?" Yeşil gözleriyle beni baştan aşağıya süzen genç kızın Sorusuyla başımı olumsuz anlamda salladım.
"Sadece bakmak istedim." Hepsi işine geri döndüğünde onları kısa bir süre inceleyerek bahçeye açılan kapıya doğru ilerledim.
Emre arkada önde ise Altemur ve Alkan korumalara doğru ilerliyordu. Dikkatimi dağıtan Alkan'ın üzerine giydiği siyah gömlek ve siyah pantolon onu daha karizmatik göstermişti. Küçükken bile onun bu kadar yakışıklı olacağını tahmin eden yanım hayretler içerisinde hala onun görüntüsünü sindirmeye çalışıyordu. Alkan'a yakalanmak istemediğim için onu izlemeye son vererek etrafa bakındım
Bu adam benim sonum olacak gibiydi! Neden bu kadar yakışıklı ve karizmatik duruyordu, bu hiç adil değildi! Ondan kaçmak isterken onun etkisine kapılmamak imkansızdı!Bahçeyi incelerken düşüncelerim nedeniyle ara sıra ona bakıyor oluşum kalbime ağır gelmeye başlamıştı, onun etkisine kapıldığımın farkındaydım, fakat yaşananlar hep engel olarak karşımıza çıkacaktı. Tekrar Alkana dönen gözlerim sayesinde göz göze gelmemiz beklemediğim bir şeydi. Hızla pencereden ayrılarak mutfaktan çıktım, gülmüştü!
Salonda oturan Derya ve Ares bana selam verirken onlara kısa bir selam verip dün masanın üstünde olan sigara yerinde duruyor mu diye göz gezdirdim. Fakat yerinde yoktu!
"Ares bey arkadaşlarınız geldi." Kadının arkasında duran iki uzun boylu adama düz bir şekilde bakarken ikisininde kısa bir an beni göz hapsine aldığını fark ettim. Fakat kim olduklarını bilmediğim için sessizliğimi korudum.
"Ayy abilerim gelmiş." Esme çığlık atarak iki gence doğru ilerlerken Esme'nin abisinin olduğuna şaşırıp kalmıştım. Onu hep evin tek çocuğu şımarık bir şey sanıyordum.
"Bunu mu arıyorsun?" Elis'in sesini duymamla ona dönerek elinde duran sigara paketi ve çakmakla bana gülümseyerek bakmasına karşılık ona "Umarım içmiyorsun?" Diyerek tepki vermem saliseler içerisinde olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın İni +18
ChickLit"Burası bizim dünyamız olmayacak kadar kirli." Diyerek yutkundum ve ona bakarak devam ettim. "Benim hayallerim bu kadar basit ve kirli olamaz, benim hayatım bu kadar değersiz olamaz anlıyor musun!" Kafasını ağır bir şekilde salladı ve "Olmayacak." D...