İtaatkar bir köleydi herkes, onu görünce alınan nefesler, gören gözler, atan kalp bile korkudan titriyordu.
Kübra.K
Müzikle ilgili şunu belirtmek istiyorum, bölümde bir çok sahne ile şarkıyı bağdaştırdım... Bence bölümle birlikte şarkı kalbinize tamamen işleyecek. Ama benim önerimi isterseniz ' ♫ ' koyduğum yerlerde şarkıyı açabilirsiniz.
45.BÖLÜM: "İTAATKAR"
Kapı alacaklı gibi çalarken lanet ederek uyuya kaldığım koltuktan kalkarak etrafımda göz gezdirdim. Sersem bir şekilde nerde olduğumu idrak etmeye çalışan beynime komut vererek kapıya doğru ilerledim.
Kapıyı açtığımda karşımda duran adamlarla kapıyı geri kapatacağım vakit birinin ayağını kapının arasına koyup beni engellemeye çalışmasıyla, ne yapacağımı kestiremiyordum.
"Siz kimsiniz?" Sorumla birlikte bana bakan adamlar cevap vermeyi geçin yüzüme bile doğru düzgün bakmıyorlardı. Saat gecenin kaçıydı? Neden evimi basmıştı bu adamlar?
"Esme hanım, Gece hanım evinde." Esme mi? O ne alaka, lanet kız kim bilir ne işler çeviriyordu arkamdan.
"Oraya mı getirelim?" Sorusuyla yanıma gelen iki adamla birlikte sessizliğimi korudum. Neler oluyordu!
"Gece hanım bizimle gelmelisiniz, Bay Siniestro çılgına dönmüş durumda Efendim." Açıklama yapmaya devam ediyordu ki telefonu tekrar çalmış o da yanında duran genç adama işaret vermişti. Alkan'dan bahsetmeleri tüylerimi diken diken yapmıştı.
Yanıma gelen genç adamla birlikte arabaya götürüldüm. Neler oluyordu? Kafam yerinde değildi. Uykum gözle görülür bir şekilde belli oluyordu. Arabaya bindiğimizde hala uykum açılmamış aksine daha fazla uyku moduna girmiştim.
"Geldik Efendim." Elimi okey yaparak uyumaya devam etmeye Çalıştım fakat nafileydi.
"Efendim Alkan bey çok sinirli isterseniz bize zorluk çıkarmayın." Yeter uyumak istiyorum ben.
Sinirli bir şekilde malikaneye girdiğimde Alkan ve Esme koca salonda tek başlarına duruyordu. "Senin yapacağın iş-" Cümlemi bölen Bayan Agata'nın Arkamdan Duyduğum sesi oldu.
"Her zaman uğursuzluk getirdin bize ve getirmeye devam edeceksin." Ona cevap vermeyecektim.
Hayır verecektim!
"Senin uğursuz dediğin kız..." Duraksadım, o an Alkan beni fark etti.
"Gecenin bu saatinde hepinizi hazırola almış gibi. Ne dersin bayan Agata sencede öyle değil mi?" Kızgın bir boğaya dönen bayan Agata arkasını dönerek uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın İni +18
Chick-Lit"Burası bizim dünyamız olmayacak kadar kirli." Diyerek yutkundum ve ona bakarak devam ettim. "Benim hayallerim bu kadar basit ve kirli olamaz, benim hayatım bu kadar değersiz olamaz anlıyor musun!" Kafasını ağır bir şekilde salladı ve "Olmayacak." D...