37.BÖLÜM: "AYNA"

3.9K 155 354
                                    

'Aynada gördüğüm ben değildim, zihnimde ki canavar artık kendi benliğini yaratacak kadar beni ele geçirmeye başlamıştı.'

Kübra.K

37.BÖLÜM: "AYNA"

"Umarım bir kişilik yeriniz vardır." Onay almak için Mavi'nin yüzüne bakarken, elini açarak başını eğen Mavi tatlı bir şekilde reverans yaparak gülümsedi.

"Kraliçem istediğiniz her an hizmetinizdeyim." Komik bir şekilde konuşurken arabaya doğru ilerledim.

"Sen öne bin." Mirza yüzüme bakarken başımı olumsuz anlamda salladım ve arka yolcu koltuğuna binerek beklemeye başladım.

"Deniz çakmak sende mi?" Mirza oturduğu koltuktan öne eğilerek torpido gözünü kontrol etmeye başladı.

"Bu arada o dosyayı nerden buldun?" Mirza'nın bana yönelttiği soruyla birlikte ona döndüm.

"Kaan Salup'un bulunduğu katta ki odaların birinde." Kısa bir açıklama yaparken başını salladı.

"Eyvallah." Farklı bir şekilde teşekkür etmesi beni gülümsetirken elimi dizlerimin üzerine koyarak beklemeye başladım.

"Hadi gidelim." Mavi arabayı çalıştırırken Mirza'ya uzattığı çakmakla birlikte kısa bir an aralarında ki samimi dostluğa hayran kaldım.

"Kaç yıldır arkadaşsınız?" Sorumla birlikte ikiside bana baktı.

"On dört." Duyduğum süreyle birlikte kaşlarım havalanırken başımı salladım.

"Çok uzun bir zaman dilimi." Hayretle ikisine bakarken ikisininde yüzünde güzel bir tebessüm oluştu.

"Öyle." Mirza'nın söylediği son kelimeden sonra bir daha hiç konuşmadık, yol akıp giderken camdan öylece etrafı izliyordum gözlerim etrafta koşuşturan insanlarda gezinirken bunu izlemek bir süre sonra keyif vermeye başlamıştı.

"Almak istediğin bir şey var mı?" Mavi'nin konuşmasıyla birlikte ona döndüm, başımı hayır anlamında sallarken kısaca ihtiyacım olmadığını belirttim.

"Nereye gidiyoruz tam olarak?" Hangi restorana gidiyorduk bilmiyordum ama yol baya uzun gibiydi.

"Alkan'ı takip ediyoruz." Söyledikleriyle birlikte başımı salladım.

"Alkanla aranızın samimi olmadığını sanıyordum." Söylediğim şeyle birlikte kaşlarını çatarken kısa bir an duraksadı.

"Ateşkes ilan ettik keratayla." Gülerek konuşmasına karşılık Mirza ensesine tokat atarak önüne döndü.

"Çocukluk arkadaşım Alkan, bazı sebeplerden dolayı aramız açılmıştı." İşte buna şaşırmıştım, çocukluk arkadaşı olmasını beklemiyordum.

"Anladım." Daha fazla Olayı karıştırmak istemediğim için sustum. Arabanın durmasıyla birlikte Mirza ile birlikte aynı anda inerken etrafımı kontrol etmeye başlamıştım. Mavi arabayı park edeceğini söyleyerek gözden kaybolurken Mirza'ya döndüm o ise elinde ki telefonla ilgilenmeye başlamıştı.

Şeytan'ın İni +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin