- Megkaptuk! Mind a ketten - szaladt ki Taehyung vidáman kiabálva az igazgatói irodából Jiminhez, aki az ajtó előtt ült.Mikor az alacsonyabb meghallotta a hírt elsírta magát. Elképesztően boldog volt és azonnal a magasabb nyakába ugrott, aki viszonozta a szőke ölelését.
Fel se tudták jelenleg fogni hogy tényleg megtörténik ez velük és együtt utazhatnak ahová csak akarnak. Boldogan léptek ki az iskolából és indultak el haza.
- Holnapra kikell találnunk hová szeretnénk utazni - nézett Taehyung a mellette lépdelőre, aki még mindig vigyorogva nézett maga elé a sokk hatása miatt.
- Figyelsz te rám törpe? - hangzott el az a becenév, ami kihozza Jimint a sodrából általában.
Felkapta a fejét és mérgesen kapta el Taehyung karját, majd elkezdte - persze gyengén- verni a másik kobakját.
- Nem vagyok törpe. Hagyd ezt abba - engedte el lassan a magasabbat, aki nevetve nézett le a felfújt arcú bartjára.
Még mindig aranyosnak és gyönyörűnek találta Jimint, de egy év alatt sikerült elfelejtenie szerelem téren a szőke hajút. Nagyon sokat szenvedett és annyira reménykedett benne hogy Jimin majd talán meggondolja magát, de sajnos ez nem volt ilyen egyszerű.
- Inkább mondd el mit mondtál az előbb - indult újra útnak Jimin, így Taehyung kénytelen volt követni duzzogó barátját.
- Ha figyelnél nem kellene mindent ezerszer elmondanom - morogta a magasabb rázva picit a fejét. - Holnapra kikell találni hová szeretnénk utazni. Azt mondta az igazgató, hogy minél előbb tudni kellene a helyszínt mert csak úgy tudnak nekünk szállást intézni - mondta mégis el Taehyung amit az előbb is elkezdett.
Jimin néha nem ezen a világon járt és sokszor képes volt elbambulni, ami az egyre komolyodó Taehyungot igencsak zavarta. Eleinte Jimin nagyon realista volt és a földön állt két lábbal, de egy és fél év alatt Taehyung elég sokat változott.
- Hát akkor gyere át hozzánk és megnézzük a kinézettek közül melyik legyen - gondolkozott el Jimin.
- Rendben - bólintott rá Taehyung.
További útjukat azzal töltötték, hogy ötleteltek a helyszínek között hogy melyik lenne a legjobb, és hol tudnának több dolgot megnézni.
Jimin szülei elég sokat dolgoztak, így mikor hazaértek természetesen nem voltak otthon. Az alacsonyabb fiú családja nagyon gazdag volt, így ez árulkodott is az épület külleméről. Taehyung szeretett náluk lenni, mert a szőke lakóhelyén tényleg minden volt. Játszószoba, medence és szauna ami csak kell egy tinédzser lukszús érzetéhez. Jimin bármit kiejtett a száján szülei megadták neki, már csak azért is hogy ne érezze úgy hogy nem törődnek vele a sok munka miatt.
Taehyungék se voltak szegények de nem olyan szinten voltak mint Jiminék. Nem kellett nélkülözniük, de nem volt a lakás ennyire felszerelt mindennel ami csak a szórakozáshoz kellett. Mivel közel volt a két ház egymáshoz, így Taehyungék is a gazdagabb negyedben laktak, ami azt mutatta hogy elengedő keresete van a magasabb szüleinek.
Jimin bekapcsolta a MacBookját és nekiálltak a keresgélésnek az interneten. Olaszország, Franciaország és London nyerte el leginkább a tetszésüket, szóval ezek közül kellett választaniuk.
- Szerintem legyen Franciaország ott annyi jó hely van - Taehyung már csak a sok híres galéria miatt is erre az országra szavazott. Imádta a festményeket és az elvont múzeumokat.
- Hmm - gondolkozott el Jimin a képeket nézegetve. Tetszett az alacsonyabbnak is az ország, bár az ő szíve inkább Londonba húzott. Annyi menő képet látott az ottani híres helyekről. Megszerette volna nézni élőben. De ha bele gondol szüleit is rátudja venni hogy vigyék el.
Az iskolában ez a kezdeményezés a jó tanulóknak járt ki és azoknak, akik tettek az iskola hírnevéért. Jimin nagyon sok versenyt nyert meg tökéletes balett előadásaival, még Taehyung imádott festeni és voltak alkotásai amiket az iskolába is kiállítottak.
Nagyon sok munkát fektetett mind két fiú a hobbijába, így tényleg megérdemelték ezt az utat. Sokat tanultak és nem kaptak soha rossz jegyet. Minden félévben jeles volt a bizonyítványuk és jutalmat is kaptak a kiemelkedő tanulmányaikért. Egymást húzták a jó irányba és nagyon sokszor együtt tanultak, így ha egyikőjük nem értett valami a másik segíthetett neki.
- Rendben legyen Franciaország, de akkor ott elmegyünk egy balett előadásra - nézett Jimin bartjára, aki nagyot sóhajtva bólintott egyet.
Nem volt Taehyungnak semmi baja barátja szeretett táncával, de volt már vele ilyen színházi darabon és az hihetetlen unalmas volt. Abban reménykedett, hogy ez majd tetszeni fog neki, de ha Jimin eljön a kedvéért egy kiállításra akkor ő is képes elmenni egy balett előadásra. Nem fog belehalni.
- Jó jó - bólintott mosolyogva Taehyung végül.
Most már csak az volt vissza nekik hogy összeírják hová szeretnének menni. Az Eiffel torony, a Louvre és a Notre - Dame, mind adott volt hogy megnézzék, de még nagyon sok mást is feljegyeztek maguknak a telefonjukba.
Nagyon izgatottak voltak.
Két hónap volt vissza az utazásukig, így muszáj volt mindent megtervezni mert ez az idő nagyon gyorsan elfog repülni. Tudták hogy kalandos lesz számukra ez az út, mert még soha nem voltak ennyire messze otthonuktól. Egy felügyelő tanár megy velük, de pont a legjobb fej oktatót fogták ki, így biztos nagyobb teret ad majd a fiatalabbaknak a kirándulássorán.
Mikor végeztek a keresgéléssel, Taehyung hazament és elmesélte otthon szüleinek nagy boldogsággal a hírt. Természetesen azonnal mondták neki, hogy mindent beszereznek ami kell az utazásra.
Taehyung el se tudta képzelni hogy fog most aludni két hónapon keresztül. Annyira bevolt már zsongva, hogy lehetetlennek látta az alvást.
De végül még is sikerült neki.
Érdekes dologról álmodott. Tisztában volt hogy születése tájékán űzték ki az országból a vérfarkasokat, de úgy volt vele hogy biztosan ez csak szóbeszéd. Álmában most mégis megjelentek a furcsa lények. Egy havas tájék kúszott képzeletbeli szemei elé és öt fiatal farkas boldogan futkosott állat formájában a gyönyörű tájon. Irigyelte őket amiért ilyen szabadok voltak. Nem vették észre hogy ott áll, így csak kívülállóként szemlélhette ahogy a lények boldogan játszadoznak egymással.
Vajon tényleg kilettek taszítva? Tényleg léteznének ezek az emberek, akik képesek alakot váltani? És ha léteztek is, most már egyáltalán nem biztos hogy élnek. Hiszen szülei elmondása szerint, pont azért lettek kirakva az országból, hogy kihalljanak azon a bizonyos lakatlan szigeten.
Taehyungot mindig is érdekelték az ilyen kézzel foghatatlan mendemondák. De úgy érezte ennek biztosan van valami alapja. Nagyon sokan beszéltek még a mai napig - tizenhat év után is - a kitaszított alakváltakról.
Vajon tényleg léteznek?
Szerintetek jó kirándulási helyszínt választott a két fiú? :)
Taehyung vajon miért álmodik a vérfarkasokkal?
Köszönöm hogy elolvastad :)
Bye Kimi!
YOU ARE READING
Isle of Wolves •VKook•
WerewolfTöbb száz ember lett kitaszított az országból, akik kaptak egy saját szigetet, hogy ott éljék külön az életüket, ne zavarva az emberek mindennapjait. Az egyik főszereplőnk a farkasok szigetén van még a másik az emberek világában él. Vajon hogyan k...