/ Tudta hogy szerelme csak jót akart. Ha ő került volna ebbe a helyzetbe, egészen biztos hogy ő is megmentette volna a két emberfiút.- Ah, de most már nem tudunk mit csinálni Jonnie - ült le az ágy végébe, még Namjoon elé guggolva nézett fel rá mikor végzett a fiúk lekezelésével.
- Ugye tudod hogy attól függetlenül, hogy ez nagy butaság volt, szeretlek? - kérdezte kedvesen Jintől, aki elmosolyodva túrt a szürkehajú fiú tincsei közé és lehajolva megcsókolta. /
- Mi az hogy nem mehetek oda be? - kérdezte teljesen felháborodva Jungkook és éppen azon volt hogy beveri egyik legjobb barátja képét. Neki senki nem szabhatja meg mit csináljon.
A mai nap folyamán nem először próbált az alfa bemenni közös kis bunkerúkba, de hol Jin utasította vissza a belépését, hol Namjoon. Jelenleg is az alfa fiú állta útját és Jungkook nem törődve a tiszteletlen hangnemmel, próbálta eltakarítani maga elől a szürkehajút.
Jungkook nem értette miért nem mehet be a faházba. Hiszen most születésnapja se volt hogy arra készülnének a fiúk valami meglepetéssel. Kezdett teljesen elszállni az agya, hogy még választ se kap arra miért nem léphet oda be.
- Rátaláltak a kis búvóhelyünkre és többet nem lehetünk itt - mondta a főnök, mire Jungkook hitetlenkedve húzta fel egyik szemöldökét.
- Csakugyan? Jin délelőtt még azt mondta hogy penészesedik az előszoba és mérgező lenne ha bent tartózkodnánk - húzta félmosolyra ajkait Kook, mert tudta valami teljesen más van a dolog mögött.
- Oh tényleg? Akkor ez esetben engem rosszul informált. Nekem Jin azt mondta megtalálták a házikót és azért nem mehet be senki mert keresnünk kell más helyet. Össze vissza beszél az én szépségem - nevetett kínosan Namjoon.
Jungkook nézett egy darabig barátjára, majd megelégelve a helyzetet és a titkolózást arrébb tolta erővel és kinyitotta az ajtót.
Egyértelmű volt számára hogy hazudnak neki, mert a fal nem volt penészes és rossz szagok se lengték körbe a teret. Valami teljes más illat csapta meg szaglószervét, így szemeit picit hunyorítva indult meg a "nyomon".
Útja egészen az egyetlen szobáig vezetett aminek ajtaja csukva volt, így szépen lassan helyezte nagy kezét a kilincsre. Elgondolkozott rajta hogy biztos kinyissa-e a nyílásszarót, mert kitudja ez a két lüke mit rejteget odabent.
Végül mégis a kíváncsisága győzőtt és szépen lassan tárta ki a falapot.
Sötét pupillái szépen lassan emésztették fel szemének színét ahogy tudatosult benne amit lát.
Két gyönyörű fiú feküdt az ágyba.
Közelebb ment hozzájuk és ahogy jobban megszemlélte őket, rákellett jönnie hogy egészen biztosan omega vérűek mind a ketten. Hiszen más nem lehet a dolog mögött. Emberek lehetnek még ilyen szépek a sok mese alapján, amit innen-onnan hallott. Na de hogy kerülnének erre a szigetre?
Leguggolt az ágy mellé és óvatosan végig simított a sötét, göndör hajú fiú arcán. Egyértelműen ő fogta meg első ránézésre az alfát. A másik Omegát is szépnek találta, sőt gyönyörűnek, de valahogy őt a barnásabb bőrű fogta meg.
A fiúk kémlelését egy kisebb törökköszörülés szakította félbe, így Kook fejét megemelve nézett fel a mellette álló Namjoonra.
- Miért nem mondtad hogy Omegákat találtatok? Nem lettem volna mérges. Főleg így nem. Gyönyörűek - mosolyodott el Jungkook és felegyenesedve nézett barátjára, majd vissza a két fiúra.
Jungkooknak fogalma se volt arról hogy ezek az "ördögi" lények mikre képesek. Megtévesztették őt. Azt hitte Omegák a gyönyörűségük miatt, pedig csak emberek voltak és az alfának erről fogalma se volt, amit Namjoon most ki is használt saját maguk védelme érdekébe.
Jungkook még soha nem találkozott emberrel, így nem tudhatta milyen az illatuk vagy mennyire is hasonlóan néznek ki mint ők.
- Nem tudhattuk hogyan reagálsz - rakta Namjoon egyik kezét háta mögé és keresztezte mutató és középsőujját, ezzel magának kifejezve hogy éppen hazudik.
- Hát akkor most láthatod hogy örülök nekik. - mosolygott barátjára Jungkook és a szőke hajúhoz ment, hogy őt is megnézze.
Lágyan simított végig az alfa a másik fiú arcán, majd telt ajkaira tért át hüvelykujjával.
- Azt se tudom melyiket válasszam - vigyorodott el Jungkook mocskos gondolataira.
Legszívesebben mind a kettővel közösült volna a feketehajú és addig kényeztetné a két Omegát, még mindegyik azért nem könyörögne hogy az övé lehessen és hozzátartózhasson.
- Szerintem fogd vissza magad Kook. Maguknál sincsenek - mondta Namjoon morogva.
- Honnan hoztátok őket? - lépett barátja mellé a fiatalabb. - Hogy jutott eszetekbe ez? Talán Jin megint akart mellém keresni valakit, mert Luhannal nem sikerült a randi? - kérdezte Namjoont.
- Pontosan - bólintott hirtelen a fiú.
Jin tényleg mindig azon van, hogy Jungkook omega társát megtalálja, hiszen csak neki nincs párja a barátikörből. Bár Yoonginak és Hoseoknak sincs, de nagyon úgy tűnik a két fiú egymásban fogja megtalálni a boldogságot idővel.
- És miért kettő fiú? Miért nem egy? - nézett vissza az ágyon fekvőkre Jungkook.
- Hogy tudj válogatni? - vigyorodott el Namjoon. - De ha szeretnéd mind a kettő a tiéd lehet - kacsintott az idősebb, ezzel próbálva oldani a benne tomboló feszültséget.
Mi lesz ha felkelnek és kiderül hogy nem Omegák? Abban reménykedett a szürkehajú hogy a két fiú viselkedése tényleg olyan lesz mint az Omegáké, mert akkor egy ideig még tudják húzni hogy ne derüljön ki az igazság.
- Lehetséges hogy tényleg mind a ketten az én szépségeim lesznek - harapta be alsó ajkát Jungkook és újra a sötét, göndörfürtös mellé állt. - De nekem inkább ő kellene - simított végig a fekvő arcán, aki az alfa meglepetésére szépen lassan bújt az érintésébe.
Namjoon szíve a történés után, szinte megállt egy pillanatra. Ha most magukhoz térnek, vagy legalább egyikőjük, neki vége. Minden kifog derülni, hacsak nem úgy alakulnak a dolgok ahogy reméli.
- Ébredezik úgy látom - vette el Jungkook a kezét a fiú arcáról, aki tényleg elkezdett picit mocorogni.
Taehyungnak hihetetlen nagy fájdalom nyilalt a fejébe és azt se tudta mi okozhatja ezt.
Szemeit szépen lassan kezdte el nyitogatni, mert a hirtelen fény nagyon zavarta íriszeit. Halkan nyöszörögve próbált magához térni, mert úgy érezte nagyon sokat aludhatott.
Ahogy szeme elé tárult egy idegen szoba, azonnal felült és ajkait elnyitotta egymástól a meglepettség miatt. De a legjobban az rémisztette meg, mikor két idegent vélt felfedezni maga mellett.
Elrabolták volna? Hogy került ide? Mit akarnak tőle?
- Kik maguk? - szólalt meg mély rekedtes hangján, ami Jungkookban azonnal egy lavinát indított el.
Elnézést hogy ilyen sokára hoztam a részt de remélem kárpótol titeket hogy Taehyung felkelt :D
Vajon mi lesz ezek után? Jungkook ráfog jönni hogy nem Omegák a fiúk?
Köszönöm hogy ezt a könyvem is ennyien olvassátok :)))
Bye Kimi :)
YOU ARE READING
Isle of Wolves •VKook•
WerewolfTöbb száz ember lett kitaszított az országból, akik kaptak egy saját szigetet, hogy ott éljék külön az életüket, ne zavarva az emberek mindennapjait. Az egyik főszereplőnk a farkasok szigetén van még a másik az emberek világában él. Vajon hogyan k...