🤍39.🤍

1.9K 159 40
                                    

/ - Mire akarsz kilyukadni Hobi? - kérdezte kedvesen a kimerült férfi és egy bágyadt mosolyt is előcsalogatott.

- Terhes vagy hyung. - mondta ki egy kis idő után Hoseok, mire az idősebb szemei elkerekedtek és végig nézett a társaságon. Nem hitt a fülének. Azt gondolta csak viccelnek vele és a reakcióját tesztelik hogyha egyszer majd tényleg megtörténik mit reagálna rá. /





Taehyung mosolyogva ment végig az új lakáson, amit az alfák végül a sok-sok munka után befejeztek. Öt teljes hónapot dolgoztak az újjáépítésen és mivel nem volt mindig alapanyag amivel dolgozhattak volna, így sokszor meg is rekedtek a folyamatokban, de mégis négyen egészen gyorsan haladtak, főleg úgy hogy a két nem állapotos omega is néha -néha besegített ha tudott.

A szabaddá vált idejüket most mindenki úgy töltötte ahogy csak akarta. Taehyung kedvese éppen mélyen aludt, mikor is az omega megelégelte hogy szerelme már kitudja hány órája húzza a lóbőrt, ezzel őt háttérbe szorítva, így belépett az új szobájukba és elhúzta a sötétítő függönyt, ami eddig félhomályba borította a helyiséget.

- Ideje felkelned kedves. - ült le az ágy szélére Taehyung, még Jungkook nyöszörögve takarta el a szemét hogy minél kevesebb fény juthasson íriszei elé, ami szinte már-már megvakította szerencsétlen alfát.

Az omega az alfa bódító illatába feledkezve magasodott fölé pont annyira, hogy nagy hasa ne legyen zavaró az alatta fekvőnek. Az utolsó hónapjában volt Taehyung és már csak napok kérdése volt hogy világra jöjjön szerelmük gyümölcse. A fiatal pár alig várta már, hogy a pici megszülessen és megláthassák milyen nemű is lesz. Taehyung egy omega kislányért szurkolt, még Junkook egy hozzá hasonló extrovertált, bátor fiúra vágyott. De végül arra jutottak, bármilyen nemű is lesz a csöppség, úgy is a mindenük lesz és a büszkeségük, aki majd még boldogabbá teszi őket.

- Miért nem csatlakozol inkább te is hozzám? - dörzsölte ki az álmot szemeiből az alfa, majd szerelme arcára simított, aki boldogan elmosolyodott. Úgy hiányzott már neki ez a törődő, kedveskedéssel teli érintés. Most volt erre a legnagyobb szüksége, hiszen eléggé változó volt a hangulata így a terhessége vége felé, talán jobban is mint előtte, emellett a testi finomságot és együttlétet is jobban igényelte.

- Szeretnéd hogy idebújjak? - mosolyodott el Taehyung és fejét oldalra döntve simult bele Jungkook tenyerébe, akárcsak egy hízelgő kiscica. Taehyung a kezdeti dacosságához képest most egy teljesen kenyérre kenhető omega lett. Nem szólt vissza, nem volt tiszteletlen és végképp nem volt ítélkező. Igazi méltó omega lett belőle, akire az alfája hihetetlenül büszke lehetett.

- Szeretném...mindennél jobban. - húzta óvatosan maga mellé a törékeny testet Jungkook, majd finoman átölelte. - Úgy hiányzott ez. - sóhajtott fel az alfa lehunyt szemekkel, mire Taehyung elmosolyodva kezdte el kémlelni a helyes pofit. - Mellesleg... akartam is kérdezni hogy kinek az ingje van rajtad. - vigyorodott el Jungkook végignézve szerelmén. Az óriási ruhadarab most pont jó volt rá a hasa nagysága miatt. Egyetlen egy alsónadrág volt a törékeny testén a vékony anyagon kívűl, ami igencsak tetszett alfájának.

- A tiéd Guggie. - harapta be alsóajkát kipirulva Taehyung, de nem vette le egyszer sem párjáról kékké alakult íriszeit. Már napok óta kívánta az alfát és tisztában volt azzal, hogy most nem feküdhetnek le, pedig tagja állandóan a másik után sóvárgott és úgy érezte egy lengébb öltözettel igencsak jól eltudja majd csavarni szerelme fejét.

Jungkook elégedetten mosolyodott el, majd újra szerelme arcára simított, aki azonnal lehunyta a szemeit és halk sóhajt hallatott, ahogy a puha ujjak végig barangoltak nyakának selymes bőrén.

Isle of Wolves  •VKook•Where stories live. Discover now