/ Taehyung egy pici mozgást vélt felfedezni a szobaajtónál, ahol estéjüket szokták tölteni Jiminnel. A szőke tátott szájjal állt ott és fel se tudta fogni mi folyik a szeme előtt. Szépen lassan ő is észrevette barátját, aki csillogó íriszekkel nézett rá.- Mi folyik itt? - tátogta Jimin. Fogalma se volt mit csináljon, de ahogy elnézte Taehyungot ő nem igazán akart semmit se tenni.
Taehyungnak fogalma se volt mit feleljen barátjának, így csak megrázta a fejét. Hihetetlenül felizgatta ez az egész, ami előtte folyt és úgy érezte itt lenne az ideje hogy ő is kipróbálja... /
A két szerelmes elég hosszúra nyújtotta szeretkezését, így az emberfiúk tényleg jól megtudták figyelni őket. Namjoon több helyen is megharapta az ismeretlen fiút, aki halkan morogva élvezte a fájdalmas kényeztetést.
Taehyung az idő alatt még nézte őket, nyugtázta hogy ez náluk normális és Namjoon így jelöli meg párját. A széparcú egészen biztos hogy omega volt, amit abból szűrt le hogy nagyon készséges volt Namjoonhoz és minden kis rezdülését figyelve tett neki eleget. Nem sokat tudott az omegákról vagy az alfákról és a vérfarkasokról is elég gyér volt az ismerete, de volt ami megragadt a fejében mikor utánuk olvasott.
Jimin is kezdte élvezni a "produkciót" és érezte hogy nadrágjában is egyre kevesebb hely lesz. Most már benne is eldőlt hogy Namjoonnak tényleg van párja és talán igaza van Taehyungnak, hogy nem kellene olyan után futnia aki foglalt. Azért neki volt annyi önérzete, hogy aki a párja annak ő legyen az egyetlen.
A két vérfarkas vágya kezdett csillapodni már a sokadik hosszú menet után, amit Jimin és Taehyung is élvezettel nézett.
- Jonnie fáradok - hallották meg újra a széparcú hangját, amit egy halk kuncogás követett.
Tényleg ennyire nem érzik hogy nem a megfelelő helyen közösülnek? - gondolta Taehyung. Vagy náluk ez ennyire normális lenne?
Namjoon letörölgette az ismeretlenről vágyuknak nyomát.
A fürtős fiú azt is észrevette a megfigyeléssorán, hogy Namjoon egyszer se élvezett a fiúba. Minden alkalommal kihúzta merev tagját és a másik enyhén izmos hasfalára spriccelte élvezetét. Lehet nem szereti ha beléélveznek.
Magukra kapták az eldobált anyagokat és akkor esett le Namjoonnak hol is vannak.
- Bassza meg - túrt kócos szürke tincsei közé, amire Jinnek is kezdett derengni hogy hova érkezett mielőtt egymásnak estek.
- Nam - motyogta az omega. - Szerinted látták? - harapta be alsó ajkát.
A szerencse az volt, hogy Jimin gyorsan vissza tudott húzódni a szobába mikor látta hogy elkezdtek felöltözni a szerelmesek, viszont Taehyung nem nagyon tudott hova bújni, így meghúzta magát a konyhánál hátha nem kezdik el keresgélni merre van. Abban bízott először Jiminhez néznek be, hiszen Namjoon tudta hogy a szöszi oda ment be.
- Menjünk most el. Majd holnap visszajövünk - érkezett a válasz az alfát és Taehyung már csak azt hallotta hogy csukódik a bejárati ajtó.
Elmentek.
Egy darabig még nézett maga el, majd mikor leesett neki hogy ő konkrétan végig nézett egy pármenetes szeretkezést, teljesen elhűlve pattant fel "búvóhelyéről" és szinte rárontott legjobb barátjára.
- Te tisztában vagy azzal hogy mi mit láttunk? - túrt idegesen hajába a fürtös, még a szöszi csak nagy szemekkel meredt maga elé.
Csak egy dolog villogott most a fejében.
- Namjoonnak van párja - szólalt meg, még mindig sokkolva.
- Hát te extra hülye vagy - morrant rá a magasabb és fejbe kólintotta a szöszit, akinek most a viselkedése szörnyen nevetséges volt. - Te nem fogod fel hogy mit láttunk? Ezek egymásnak estek a nappaliban. Mit kéne most tennünk ha visszajönnek? Úgy csinálni mintha nem tudnánk semmit sem? - kérdezte Jimintől és leült mellé az ágyra.
- Talán az lenne a helyes. - szólalt meg végre megkomolyodva az alacsonyabb. - Akkor, se nekik se nekünk nem lenne kellemetlen, nem igaz? - nézett legjobb barátjára, aki csak bólintott egy picit, igazat adva neki.
Jimin újra maga elé meredt, majd egy kis csend után megint megszólalt.
- De annyira izgatóak voltak - harapta be alsó ajkát, ahogy visszanézett Taehyungra.
A sötéthajú mérgesen nézett barátjára, de mikor meglátta annak gyönyörűen csillogó csokoládébarna színű szemeit, elveszett teljesen.
Jimint még mindig gyönyörűnek találta akármennyire is próbálta távol tartani az érzéseit tőle, most ez a nézés teljesen megvezette a magas fiú szívét.
A szöszi szemeiben vágy és izgatottság tükröződött és bár Taehyung tudta hogy ez nem neki szól, hanem annak a két vérfarkasnak akik az előbb szeretkeztek, ő mégis úgy érezte nem tudja most visszatartani eddig rejtegetett érzéseit.
Akarta Jimint.
- Chim - szólalt meg mély hangon Taehyung és óvatosan simított a másik kipirult arcára.
Taehyung egészen biztos volt abban, hogy a fiú újra és újra lejátszotta maga előtt a történteket, hiszen zavarban volt és nem gondolta hogy ez miatta történne.
- Taehyung én... ez annyira kellemetlen - suttogta az apró fiú pici kezeit ölébe húzva. Jimin felizgult a két fiúra, akiknek már hűlt helye se volt a házban.
Jimin még szűz volt. Fogalma sem volt milyen is lefeküdni valakivel. Pont ezért nagy volt benne a kíváncsiság, mert saját magán kívűl még senki sem kényeztette őt úgy, pedig már tizenhat éves volt és az ő korabeliek ilyenkor már rég elvesztették ártatlanságukat.
Taehyung kutakodó tekintettel nézte az alacsonyt, aki összehúzva magát kémlelte a földet. Kínos volt ez neki. A legjobb barátja előtt teljes izgalmi állapotban volt. Nem tudta mit kellene most tennie. Küldje ki Taehyungot és intézze el magának, vagy csak várja meg még alább hagy vágya? Zavarodott volt és még az is rátett egy lapáttal, hogy tagja is lüktetett kalapáló szíve mellett.
- Mi a baj? - suttogta a sötéthajú lágyan érintve Jimin tökéletes arcbőrét, hogy nézzen rá. De a szöszi nem igazán akart neki engedelmeskedni, így picit erősebben megfogta annak állát és megemelte a fejét.
Jimin arcának két oldalán még mindig ott virítottak az édes piros foltocskák, miközben ajkai is elkezdtek vörösödni a sok harapdálás miatt. Valahogy muszáj volt levezetnie a feszültséget.
Taehyungnak ez a látvány és az ártatlan tekintet teljesen betett. Ajkai elnyíltak egymástól és picit közelebb hajolt hogy érezhessen Jimin édeskés illatát, amit úgy szeretett.
- Olyan gyönyörű vagy - suttogta Taehyung, szinte már a szöszi ajkaira.
Taehyung is szűz volt, sőt ő talán még ártatlanabb is volt mint Jimin. A szöszi elég huncut volt és azért nem vonta meg magától a testi élvezeteket. Elég gyakran fordult elő hogy saját magát részesítette gyönyörben, még Taehyung elég prűd volt ehhez és zavarta ha magának kell ilyen mocskos dolgokat tennie. Csak ha nagyon muszáj volt akkor elégítette ki testének vágyát.
A sötéthajú és a szöszi között már szinte semmi távolság nem volt, mikor valaki vagy inkább valakik szinte betörve az ajtót léptek be hozzájuk.
Három döbbent szempár nézett rájuk és a két emberfiú azt se tudta hova bújjon el szégyenében.
Na hát itt lenne a következő rész is :D elnézését kérem azoknak akik nagy VKook fanok, de még elő fog fordulni egy két VMin :D.
Hogy tetszett? Vajon kik érkeztek meg? Talán Nam és Jin jött volna vissza valakivel? Vagy mások a barátikörből? :D
Köszönöm nektek hogy ennyien olvassátok a történetem :)
Bye Kimi! :)
YOU ARE READING
Isle of Wolves •VKook•
WerewolfTöbb száz ember lett kitaszított az országból, akik kaptak egy saját szigetet, hogy ott éljék külön az életüket, ne zavarva az emberek mindennapjait. Az egyik főszereplőnk a farkasok szigetén van még a másik az emberek világában él. Vajon hogyan k...