🤍10.🤍

1.9K 164 59
                                    




/ - Szólj ha fáj, rendben? - nézett fel Namjoon mosolyogva, így gödröcskéi megjelentek ragyogó arcán.

- Tuti angyal - motyogta Jimin, mikor Namjoon újra a lábával volt elfoglalva.

- Tessék? - pillantott fel az alacsony fiúra az alfa, aki csak irulva-pirulva rázta meg a fejét hogy semmit sem mondott. /


A két emberfiú szépen lassan kezdett helyrejönni, ami azt is jelentette hogy hamarosan nekiállnak a betanításnak.

Namjoon minden nap ment hozzájuk a kis kunyhóba, hogy ételt vigyen nekik, vagy éppen lecserélje a kötésüket. A többi farkast nemigen engedte közel a faházhoz, hogy még véletlenül se essen bajuk a fiúknak. Jin se jött a két emberhez. Namjoon úgy gondolta, lesz majd elég idejük egymás megismerésére, így nem érezte fontosnak hogy párja is a két gyönyörű fiú mellett legyen.

- Hogy vagytok? - lépett be a házba az alfa és a kanapén helyet foglalókhoz ment. A két fiúban már volt annyi erő, hogy felálljanak és picit mozogjanak. Lassan már két hét is eltelt idekerülésük óta, így már igazán itt volt az ideje hogy rendbe jöjjenek.

- Jobban Nam - mondta Jimin mosolyogva és azonnal az alfa mellé helyezte formás fenekét, hogy közelebb lehessen hozzá. Jimin azóta se engedett abból, hogy Namjoont valahogy megszerezze magának. Az alfa nem említette neki hogy lenne párja, így azt gondolta zöld utat kapott. Amint bemutatja neki a - szerinte képzeletbeli - társát, abbahagyja a nyomulást.

- Azt látom hogy te jól vagy, de Taehyung is? - nézett a csendes fürtösre, nem is foglalkozva a szinte rátapadó gyönyörűséggel.

- Megvagyok - bólintott picit Taehyung, majd felsóhajtott. Nem szeretett volna itt lenni. Ahogy telt az idő egyre irreálisabb feladatnak látta, hogy ő úgy viselkedjen mint egy omega vérfarkas és ezt teljesen elvette még az élettől is a kedvét.

- Biztosan? Nem úgy tűnik - döntötte oldalra Namjoon a fejét, így Jimin kobakjával koccant picit. Mérgesen nézett az alacsonyra és óvatosan megfogva oldalát tolta arrébb magától a tapadós szöszit.

- Naaa Monie..most miért tolsz el? - vágott teljesen sértett fejet az alacsony.

- Nem lehet tőled levegőt se kapni pici. Kicsit hagyj élni - morogta a végét bajsza alatt. Ha ilyen ragadósak az emberek mint Jimin, akkor nem akar többel találkozni. A szöszi nagyon rámenős volt, de mégis jól esett az egójának hogy valakinek ennyire bejön.

- Jimin állj le - morogta oda Taehyung legjobb barátjának. Idegesítette a sötéthajút hogy valaki olyat kerget legjobb barátja, akin látszik hogy foglalt. Bár, tény hogy Namjoon Jiminnek egy szóval se említette hogy foglalt lenne, de Taehyung tudta hogy Namjoon nem hazudna, így amikor a fiú párját említette, tudta hogy az is igaz volt.

Jimin sértetten ment be az újdonsült szobájukba, amit Namjoon egy nagy sóhajjal nézett végig.

- Nem kellett volna ennyire mogorvának lenned vele - rázta meg picit a fejét Namjoon Taehyungra nézve, aki csak egyik szemöldökét felhúzva nézett az alfára.

Pont vágott volna vissza valami velőssel a fürtös, amikor nyílott az ajtó és egy vidáman mosolygó sötéthajú, magas fiú lépett be. Gyönyörű arca volt, amit piros pír tett még édesebbé. Elég nagyra nőtt az ismeretlen srác, talán Namjonnal egy magas lehetett. Taehyungot meglepte az újonnan érkezett fiú szépsége.

Namjoon kedvesen elmosolyodva kelt fel ülőhelyéről, hogy köszönthesse szerelmét egy csókkal.

Taehyung tátott szájjal nézte a két férfit, akik szinte felfalva a másikat csókolóztak.

A páros elég régen találkozott a kialakult helyzet miatt. Szörnyen kívánták már egymást és egyszerűen nem voltak képesek visszafogni magukat, főleg az alfa, aki ahogy megérezte kedvese édeskés illatát, teljesen elveszítette a fejét.

Taehyung le se tudta venni róluk a szemét. Aranyosnak és izgatónak is találta egyszerre, ahogyan egymás ajkát becézgették. Ő eddig életében csak Jiminnel csókolózott, ezért nem volt csoda hogy a fiatal fantáziája beindult.

-Jonnhie - nyöszörgött Jin a csókba, teljesen megfeledkezve arról, hogy van rajtuk kívűl más is a szobában. - Ah úgy hiányoztál már - markolt az alfa szürke tincsei közé, amire Namjoon csak felmordulva mart az omega formás fenekébe, aki egy újabb, kéjes nyögéssel ajándékozta.

A vágy és a hevesség nem látszott alábbhagyni a két érdekes lény között, csak még tüzesebbek lettek. Taehyung titokban abban reménykedett, láthatja majd őket ahogyan közösülnek. Az emberfiú nem volt egy pornó néző típus, de ha nagyon kanos, muszáj volt valahogy csillapítania testi vágyait, ha máshogy, mással nem tudta. De ezt most teljesen más helyzetnek találta. Megfigyelhette hogy a két alakváltó hogyan veszíti el teljesen önuralmát maga felett és kaparintja meg a másik teljes valóját. Látni akarta őket szeretkezni.

Taehyung felkelt a kanapéról és halkan picit arrébb húzódott, hogy a két fiú ne vegye észre még véletlenül se hogy ott van. Volt egy olyan érzése hogy ez náluk valamiféle állatias ösztönből jön, így egészen biztos nem fogják zavartatni magukat, ha azt a látszatot kelti hogy ott sincsen.

Namjoon szépen lassan csókolt végig Jin nyakán és minden addig rajtuk levő anyagtól megszabadultak. Az omega azt se tudta, hogy hogy bírtak ki eddig a törődő és figyelmes érintések nélkűl. Hihetetlenűl szerette párját és már nagyon hiányzott neki az alfa. Mind testileg mind lelkileg.

Taehyung szinte nyálcsorgatva figyelte ahogy a két fiú teljesen meztelen lesz és Namjoon semmi tágítás nélkűl mélyeszti el merev tagját a gyönyörű arcú fiúban. A sötéthajú emberfiú már látott meleg pornót, hiszen ő is a saját neméhez vonzódott, így ha úgy adódott ő is az olyan típusú felnőtt filmet részesítette előnyben. Viszont emlékezete szerint ott a passzív félen általában egy kis előjáték során elvégeztek némi tágítást, hogy ne fájjon neki a behatolás annyira. De az előtte élvezkedő szerelmesek ilyet nem tettek, mégis úgy látta hogy az ismeretlen szép arcán egy csepp fájdalom sincs jelen. Érdekelte ez hogy is lehet...

Lehet ő van félreinformálva?

Az emberfiú ajkát beharapva nézte tovább az előtte szerelmeskedő párost és rákellett jönnie hogy hihetetlenűl összeillenek. Namjoonhoz teljesen hozzásimult párja, még az alfa férfi úgy bánt szerelmével, akárcsak porcelánból lenne.

Taehyung egy pici mozgást vélt felfedezni a szobaajtónál, ahol estéjüket szokták tölteni Jiminnel. A szőke tátott szájjal állt ott és fel se tudta fogni mi folyik a szeme előtt. Szépen lassan ő is észrevette barátját, aki csillogó íriszekkel nézett rá.

- Mi folyik itt? - tátogta Jimin. Fogalma se volt mit csináljon, de ahogy elnézte Taehyungot ő nem igazán akart semmit se tenni.

Taehyungnak fogalma se volt mit feleljen barátjának, így csak megrázta a fejét. Hihetetlenül felizgatta ez az egész, ami előtte folyt és úgy érezte itt lenne az ideje hogy ő is kipróbálja...


Na meghoztam a következő részt egy kis csavarral :D A két farkas fiú már nem bírt magával...

Vajon Taehyung miért gondolta ezt a végén? :D Akar valamit valakitől?

Remélem elnyerte a tetszéseteket :) Igyekszem a következővel is :)

Bye Kimi :)

Isle of Wolves  •VKook•Where stories live. Discover now