- Namjoon, Hyeri azonnal gyertek ide - kiáltotta el magát idegesen az omega. Jint óriási kupleráj fogadta a konyhában. A két szeretett családtagja akkora káoszt hagyott maga után a kis sütögetésüket követően, hogy nem hitt a szemének. Hihetetlenül kiborult, már csak azért is mert több törött tányér is hevert a földön. Kislányuk jellemben az alfa szülőjére ütött, még külsőben és omega valójában Jinre.Hyeri egy az egyben Namjoon hóbortos, szeleburdi személyiségét örökölte és sokkal mozgékonyabb is volt mint amire számítottak. A kislány ötödik évében olyan távokat tett meg, amivel mindenkit meglepett a kis falkájukban. Minden nap elszeretett volna menni vadászni, mert úgy gondolta nekik ez a fő feladatuk. Jintől sokszor meg is kapta, hogy ne tegyen úgy mintha bölcsebb lenne mint ők, mert jó párszor az is megesett, hogy a kisasszony okoskodásba kezdett, amit omega szülője nem viselt jól.
Először Namjoon jelent meg a konyhaajtó takarásából kukkantva be a résen, meghúzva magát, mert nagyon is tisztában volt azzal, hogy amit maguk után hagytak, az egyáltalán nem volt rendjén, mégis akkor jó ötletnek tűnt amikor befejezték a kis főzőcskézést.
- Igen hercegnő? - mosolygott negédesen párjára, ezzel is próbálva olvasztani a most jéggé alakult omega szívét. - Mondd csak.
Jin halkan elnevette magát, majd picit megrázva a fejét mutatott körbe a konyhán.
- Látod ezt? - emelte fel egyik szemöldökét a széparcú férfi, mire Namjoon lesütve szemeit kezdett el bólogatni. Tudta hogy nagy pácba keveredett és nagyon úgy tűnt hogy teljesen egyedül maradt a felelősségvállalásban, mert kislánya nem jelent meg a tett színhelyén. - Ti főztetek itt a délután Hyerivel, nem?
Az alfa újra csak bólintott, mire Jin rosszallóan megrázta a fejét.
- Ha hozzád beszélek legalább nézz rám Namjoon. - morogta mérgesen Jin párját nézve. - Kezdj neki az összerámolásnak és ajánlom hogy Hyeri is kis időn belül legyen itt, mert szobafogságot fog kapni ha megint kivonja magát a büntetésből. - túrt idegesen hajába az omega, hiszen a konyha az ő szent helye volt és két szeretett családtagja jelenleg óriási rendetlenséget hagyott maga után, amit most nem volt hajlandó ő összerámolni.
Namjoon egy szó nélkül kezdte el összeszedni a földre esett szilánkokat, melyet Jin csak fejrázva figyelt, főleg mikor az ügyetlen alfa meg is vágta a kezét a törött darabokkal.
Jin legguggolt hozzá és ajkai közé vette a vérző felületet, amit Namjoon csak csillogó íriszekkel kémlelt. Az omega férfi tudott hátborzongató lenni, főleg ha a legkedvesebb helyét rombolta össze valaki, de az esetek többségében egy angyallal volt határos, ami miatt még régen az alfa belészeretett.
A farkasokra nem igen volt jellemző ez a személyiség, még az omegákra sem. Leginkább olyanok voltak mint Hoseok, aki szeleburdiságával és állandó mozgékonyságával megtestesítette a legalapvető tulajdonságát egy omega alakváltónak. Tény hogy Jin már jóval idősebb volt, mégsem az volt a megszokott viselkedés amit ő produkált.
Finoman nyalta körbe a sérült felületet a széparcú teremtés, melyről Namjoon le se tudta venni a szemét. Beindította a fantáziáját ez a kis cselekedet, amelyről másnak lehet hogy csak a gondoskodás jutott volna eszébe. Hirtelen váltott hangulatot az omega, ami nagyon tetszett az alfának.
Jin alsó ajkát beharapva mászott közelebb párjához, aki még pislogni se mert nehogy lemaradjon egy apró részletről is. Nem tudta mit tervez az omega férfi, de tartott tőle hogy nem azt amire ő úgy vágyott már napok óta. Régen volt lehetőségük kicsit kettesben lenni és Namjoon szinte éhezett a másik után, ahogy Jin is, csak ő képes volt most az egyszer leplezni vágyait.
- Namjoonie. - döntötte oldalra fejét Jin és mikor teljesen az alfa elé ért, huncutul elmosolyodva lökte a másikat a hideg kőre, aki fenekére huppanva nyekkent egyet.
Mióta megszületett kislányuk, Namjoon sokkal odaadóbb volt szerelméhez és már nem volt az a vérmes alfa mint előtte, bár ő soha se volt az a típusú személy mint Jungkook, akinek hirtelen haragja még gyermeke világra jötte után is megmaradt.
- I..igen Jinie? - suttogta szerelme ajkaira Namjoon, akihez egyre csak közeledett az omega férfi.
- Nagyon haragszom rád, ugye tudod? - vezette Jin lassan párja ágyékára kezét, melyet óvatos simogatással kezdett el ingerelni. - Tudod jól hogy nekem milyen fontos hely is a konyha. - ejtette ki szavait a leghalkabban, ezzel is kimutatva rejtett indulatait, de közben ajkaikat hol összeérintette, hol csak végig simított a másik párnáin.
- T..tudom hercegnő. - remegett meg Namjoon szája, de mikor Jin vékony ujjai lassan melegítője alá csusszantak, majd alsójába, még a lélegzete is bent rekedt, ezzel minden erejével arra fókuszálva ami éppen történni fog.
Namjoon ajkait egy nagy, vágyakozó sóhaj hagyta el és mikor hercegnője után kaphatott volna, hogy végre megkaparintsa magának, az elvigyorodva pattant két lábára és onnan nézett le a földön ülő enyhén pirult szerelmére.
- Ha összerámoltál várlak a szobánkban. - harapta be alsó ajkát Jin, majd magára is hagyta Namjoont, aki azt se tudta mi történt pár perc töredéke alatt.
Maga elé meredve tágultak ki pupillái, majd halkan elnevette magát mikor még merevedését is észrevette.
- Azt a kurva... - döntötte hátra a fejét felmorranva, hiszen szerelme jól csőbe húzta.
Egy jó időnyi kihagyás után picit visszatérek egy-két rész erejéig erre a történetre, hiszen megígértem hogy a mellékpárosokból hozok egy kis szösszenetet.
Még vissza van a TaeMin és a Sose páros. Igyekszem azokkal is :))
Remélem tetszett nektek ez a rövid rész :D
Készülőben egy új történetem amit majd bejelentek amint olyan állapotban van hogy megosszam veletek :). -» egy VMinKook történet lesz :D
Bye, Kimi :))
YOU ARE READING
Isle of Wolves •VKook•
WerewolfTöbb száz ember lett kitaszított az országból, akik kaptak egy saját szigetet, hogy ott éljék külön az életüket, ne zavarva az emberek mindennapjait. Az egyik főszereplőnk a farkasok szigetén van még a másik az emberek világában él. Vajon hogyan k...