🤍17.🤍

1.7K 170 76
                                    




/ Jimin nem rettent el annyira a ténytől mint Taehyung, aki szinte foggal körömmel harcolt volna az ellen, hogy ő valaki ilyen nyámnyila személy legyen. Még hogy ő egy alfának behódoljon? Namjoon még szimpatikus alfának volt mondható, na de egy Jungkookhoz hasonló alakváltó úgy taszította őt mint még soha semmi?

Vagy félre értené? Az a taszítás valami féle vonzás lehet? A gyűlölet és a vágy a másik iránt elképesztően közel áll egymáshoz, de ezt ő még nem tudhatta... /


A megbeszéltek szerint, Namjoon és Jin tényleg sokat tartózkodott a kis kunyhóban a két fiúval és nem fogták vissza a szerelmeskedésüket sem előttük.

Sokszor voltak szemtanúi, a hosszú csókolózásuknak vagy éppen annak, ahogy Namjoon finom kényeztette a másikat, ami végül nem fulladt szeretkezésbe, Jiminre és Taehyungra való tekintettel. Pedig nem sok kellett volna nekik ahhoz, hogy megint úgy végződjön mint a múltkor.

Taehyungot hihetetlen zavarta a látvány és a tény, hogy neki ilyen nőiesen kell majd viselkednie és gyengének kell mutatnia magát akit meg kell védenie egy erős alfának. Neki nem volt szüksége semmiféle alfára. A régi életére vágyott, de volt egy olyan érzése hogy azt talán soha nem fogja visszakapni.

Jimin egész jól alakította az omega fiút, ami büszkeséggel töltötte el Jint. Jó tanárna érezte magát, annak ellenére hogy Taehyung nem igazán akarta elsajátítani a viselkedést. Namjoon figyelmét se kerülte el, Jimin milyen kis kívánnivaló lett és többször is a fiún hagyta tekintetét, mikor Jin nem figyelt. Jimin sokkal jobban fent hordta az orrát mint előtte. Kihúzta magát, és a mozdulatai is mások lettek. Jin szerzett nekik Omegákhoz méltó ruhákat, amit Taehyung nem volt hajlandó felfenni. Inkább a koszos, mocskos rongyai, mint ezek a tapadós szarok. Jimin viszont tudta viselni ezeket a darabokat és nagyon jól is álltak neki. Kerek feneke ugyan csak lekötötte Namjoont és egy óvatlan alkalommal egyszerűen nem bírta ki és bele markolt a fiú kerek idomába, aki meglepetten nézett fel az alfára.

- Namjoon. - suttogta a férfinek, aki csak elvigyorogva simított végig újra a fenekén.

Jin kint volt a szabadban mert kellett neki egy kis szabadság, Taehyung meg a szobában tartózkodott, így Namjoon úgy gondolta picit eljátszhatna az új omegajelöltel.

- Gyönyörű vagy Chim. Nagyon jó omega lett belőled. - suttogta a végét a fiú fülébe, aki zavartan próbálta eltolni magától az alfát.

Megijesztette az érzés ami körbelengte a testét.

Namjoon nem közeledett még így hozzá és egész valóját elöltötte a forróság a férfi közelségétől. Nem tudta hogy most mit kellene tennie. Tetszett neki Namjoon, de kedvelte Jint és semmiképpen nem akarta tőle elvenni szerelmét. Eleinte ehhez hasonló csúnya gondolatai voltak, de mióta megismerte az Omegát megváltozott a vélemény és egyszerűen nem tudott volna vele már ilyesmit tenni.

- Namjoon! Mi lesz Jinnel? - -motyogta Jimin lehunyt szemekkel, még az alfa elkezdte végig csókolni a szöszi nyakát.

Namjoonnak nagyon érdekes volt Jimin édeskés illata és ha nem lenne egészen biztos abban, hogy az alacsony, ember még véletlen az gondolná, ő is közülük való. Elképesztően hasonlított az aroma Jin zamatos illatára, de arra gondolt hogy biztosan az emberek is hasonló odorral vannak megáldva.

- Jin most nincs itt és már napok óta próbálom visszafogni a bennem rejlő dominánst, hogy ne teperjelek le. Mióta itt vagytok egyre gyönyörűbb leszel. - húzta Namjoon magához Jimint a derekánál, aki továbbra is próbált volna elhúzódni és józan eszét előtérbe helyezni, nehogy olyat tegyen amivel elveszíti újonnan szerzett barátját.

Jimin tényleg nagyon jóban lett Jinnel és szeretett is vele lenni. Semmiképpen nem akart volna neki fájdalmat okozni.

- Namjoon! Hagyd abba kérlek. - lépett volna hátrébb tőle, de a férfi továbbra se engedte. Teljesen magához láncolta a törékeny fiút.

- Olyan gyönyörű omega lennél. - suttogta újra Jimin fülébe az alfa, majd lágyan megis harapta a testrészt. A szösziből egy halk nyögés csúszott ki. Nem akarta a másik tudtára adni, hogy még mindig érdekli őt, mert azzal vágta volna csak maga alatt a fát és akkor lehet leállítani se tudná Namjoont. Azt már sikerült észrevennie, hogy Jin elég határozott Namjoonnal, így úgy gondolta csak is ez az egy lehetőség van arra hogy meghátráljon ebből a helyzetből.

- De nem vagy az és nekem egy olyan személy kell akivel összeragadhatok. - lépett Namjoon egy lépéssel hátrébb Jimintől, aki értetlenül nézett az alfára, de a magas férfi csak szemérmetlenül mosolygott rá.

Bejött neki az alacsony fiú és sajnálta hogy nem olyan mint ők. Ha úgy lenne már maga mellé vette volna és Jinnel közösen kényeztethetnék őt. Az lenne a legcsodálatosabb. Megértette Jungkook mocskos gondolatát afelől hogy két párja legyen. Piszkos és perverz ötlet, de kielégítő az egészen biztos.

- Összeragadni? - lepődött meg Jimin, hiszen erről Jin nem igazán beszélt nekik. Biztosan oka volt rá.

- Nem lényeges szöszi - adott egy csókot az értetlen alacsony fiú ajkai szélére és otthagyva ment el ő is egy kis friss levegőt szívni. Lekellett nyugodnia.

Jimin ledermedve állt a konyhában és nagy levegőt vett. Miért ilyen más most Namjoon? Nem olyan kedves és barátságos. Sokkal inkább egy vad, vággyal teli férfi, aki végre meglátta benne a társat ha csak szexuális téren is, de végre észrevette. Boldogsággal töltötte el, de mégse értette miért történik mindez körülötte.


Taehyung idegesen csapott az ágyra és dobta le maga mellől a sok ruhát, amit Jin hozott nekik aznap reggel.

- Mi a faszomnak is kellene nekem így öltöznöm? Nem szükséges ahhoz hogy jól nézzek ki. Bárki utánam fordulna így is. Bár, nem lát senki se azon a három hülyén kívűl. - morgolódott magában Taehyung és felült az ágyon. A nyitott ablak miatt kezdett fázni, így felkelt hogy becsukja. Nagyon nem volt kedve ehhez a színészkedéshez, de muszáj volt legalább egy picit megemberelnie magát mert bajba fog kerülni ha esetleg Jungkook vagy a másik kettő fiú ide látogat és nem úgy viselkedik ahogy kellene.

Amint az ablak elé lépett azt hitte menten elájul. Jungkook ugrott be a nyílászáron, ezzel felborítva őt. Ideje se volt a fürtösnek felkiáltani, mert nagy huppanással érkezett az alfával magán a földre.

A döbbenet miatt Taehyungnak eszébe se jutott hirtelen fenn akadni a történteken hanem csak kémlelte a fölötte támaszkodó sötét szembogarait aki ugyan csak ezt tette. Jungkook hiába futott egészen a kunyhóig boldogan vigyorogva és nevetve most teljesen lefagyott az arcáról a boldog ajak görbület és minden figyelmét az alatta fekvőnek szentelte.

Gyönyörűnek és különlegesnek találta Taehyungot, nem csoda hogy elsőre is megfogta a fiú és azonnal magáénak akarta tudni az Omegát.


Na itt is lenne az új rész :))

Remélem tetszett nektek. Szépen lassan végre elindul a TaeKook szál :D

Kint van az oldalamon az új könyvünk @VVYaoi -val ha esetleg valaki még nem látta és érdekelné egy izgalmas új sztori, akkor kukkantson bele :)

Kint van az oldalamon az új könyvünk @VVYaoi -val ha esetleg valaki még nem látta és érdekelné egy izgalmas új sztori, akkor kukkantson bele :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Bye Kimi! :)

Isle of Wolves  •VKook•Where stories live. Discover now