/ - Na is ti? Titeket hogy hívnak? - tette fel újra Namjoon a kérdést, abban reménykedve hogy most már lesz olyan kedves a kis sötéthajú szépség és megosztja vele a becses nevét.- Park Jimin vagyok - szólalt meg először a szöszi, amire Namjoon és Taehyung meglepetten kapta oda a fejét. Szépen lassan emelte fel a fejét Jimin, így először az alfa izzó szempárjával találkozott tekintete, ami azonnal magával ragadta a pici fiút.
Különlegesnek találta a szürkehajú férfit és mikor gödröcskét jelentek meg arcán mosolya miatt, Jimin is elmosolyodott. Szimpatikus volt neki Namjoon. /
Taehyung csak a két fiút nézte felváltva. Mi folyik itt? Jimin olyan édesen kémleli a szürkehajút, aki ugyan csak egy barátságos mosollyal illeti az alacsony fiút.
Talán Jiminnek bejönne a farkas fiú?
Namjoon volt az, aki először megszakította a szemkontaktust és Taehyungra nézett.
- Na és téged. Hogy hívnak? - mosolygott Taehyungra is az alfa.
A sötét fürtös figyelmét nem kerülte el, hogy mikor kérdezte a vérfarkast afelől hogy hogyan kerültek ide, azt mondta hogy a párja mentette meg őket. Szóval Namjoonnak biztosan van társa, így ha Jimin úgy is tekintett rá mint egy helyes pasira, nem lehet esélye...
- Kim Taehyung - mondta el végül a fürtös, becses nevét.
Namjoon végre elégedettnek érezte magát, hogy kitudta csalni a makacs fiúból azt amit hallani akart.
- Nos. Amit kérni szeretnék tőletek, tudom nem fog egyszerűen hangzani, de muszáj lesz betartanotok ha életbe szeretnétek maradni - kezdett be Namjoon a "felvilágosításba".
- Tessék? - döbbent meg Jimin teljesen, hiszen ő nem volt tisztában azzal hol is vannak, így nem tudhatta azt se hogy mennyire rizikós itt lenniük.
- Sajnos jól hallottad pici - húzta el Namjoon a száját.
Jimin most nem azon akadt fent amit mondott neki a szürkehajú, hanem az édes becenéven amit ráaggatott a magas, helyes srác.
- Az a helyzet hogy ezen a szigeten nincs egy darab ember sem. Ha jól informáltak vagytok akkor tudhatjátok azt hogy régen az emberek között sok vérfarkas élt. - mondta Namjoon és leült a fiúk mellé az ágyra. Úgy érezte hosszú lesz ez a beszélgetés és nem akart egész idő alatt ácsingózni.
- Nehogy azt mondd, hogy mi a vérfarkasok szigetén landoltunk azzal a rohadt repülővel - akadt ki Jimin. Elég hamar összeállt neki is a kép. Taehyung már próbálta elfogadni a helyzetet, de ahogy barátját ismerte, neki talán nehezebb lesz ez a dolog. Jimin nem igazán szerette a változást az életében, főleg az ilyen drasztikusat nem.
- De. Azt szeretném mondani - bólintott Namjoon helyeslően. - Régen nem voltunk veszélyesek, de az emberek kegyetlen dolgokat műveltek a fajtánkkal és az hogy ide száműztek minket teljesen felbőszítette a falkánkat. Bár innen nem lehetünk rátok veszélyesek, de megesküdtünk ha bármikor is beteszi a földünkre ember a lábát nem kímélve semmisétjük meg őket. - nézett el a mondata végén Namjoon a fiúkról.
Taehyung türelmesen és figyelmesen hallgatott, még Jimin elszörnyedve de mégis meglepetten hallgatta hová is kerültek.
- Elég nomád körülmények közé lettünk taszítva, de voltak okosak közülünk és mielőtt idejöttünk, néhány dolgot azért hoztak az emberektől. A házakat mi építettük és nagyon sok mindent saját kezűleg hoztunk itt létre, de vannak olyan dolgok is amik tőletek valók. Emberektől - mesélt tovább az alfa és újra a két fiút nézte. Érdekelte, hogy hogyan reagálnak mondandójára.
- Mivel nagyon sokan közülünk hihetetlen haraggal vannak az emberek felé, ezért muszáj arra kérnelek titeket, hogy viselkedjetek úgy, mintha közénk valóak lennétek - tért a lényegre Namjoon.
- Tessék? Dehát azt hogyan? Azt se tudjuk hogy ti miket csináltok - akadt ki újra Jimin. Teljesen nevetségesnek gondolta az egészet. Nagyon szkeptikus volt már csak abban is, hogy az előttük ülő igazat mond-e egyáltalán.
- Lesz rá segítségetek. Itt ebben a kis kunyhóban majd mindent megtanítanak nektek. Csak türelemmel és figyelemmel kell lennetek. Nem lesz nehéz semmi sem - mosolygott Namjoon biztatóan a fiúkra. Tudta hogy nehéz diók lesznek, de bízott Jinben. Mivel ő hozta ide őket, ő neki is kell tanítania őket. Namjoon most nem lehet elnéző párjával.
- Jungkook fog minket tanítani? - szólalt meg kis idő után Taehyung.
- Biztos hogy nem. Ő a legnagyobb veszélyforrás számotokra. Azt hiszi Omegák vagytok, aminek örülök. Így spóroltunk egy kis időt hogy megtanítsuk nektek hogyan is viselkednek az Omegák. Ha sikerül, akkor elfogja hinni hogy tényleg a mi fajtánk béli gyönyörű egyedek vagytok. - tájékoztatta őket a szürkehajú.
- Szóval azt mondod Jungkook megölne minket ha kitudódna hogy emberek vagyunk? - esett le Taehyungnak. - Ezért próbáltál nekem segíteni mikor Jungkook kérdezősködött, igaz? - rakta össze a képet.
- Pontosan. Jungkook egy elég határozott alfa és gyűlöli az embereket. Ha megtudná hogy nem vérfarkasok vagytok, egészen biztos nem tudnálak titeket megvédeni tőle. Sokkal erősebb mint én. - sóhajtott fel Namjoon. - Viszont a baráti körünkben én vagyok a vezető, szóval addig még nem tudódik ki a dolog, tudom kontrolálni a dolgokat - mosolyodott el végül.
Taehyung Jiminre nézett, aki csak falta a szürkehajú szavait, teljesen ledöbbenve. Pislogni se pislogott, amin Taehyung halkan felnevetett.
- Hogy a picsában tudsz te nevetni ebben a helyzetben? Taehyung ez nem normális. Egy halomnyi vérfarkas között vagyunk, te meg rajtam röhögsz - pattanta fel hirtelen az alacsony szöszi, amire Taehyung és Namjoon és mutatta hogy azonnal üljön vissza.
Nem is volt jó ötlet. A szöszi hangosan jajdúlt fel.
- Ahhh. Nagyon fáj a lábam - esett vissza az ágyra, amit követően Namjoon azonnal a pici fiú elé guggolt, hogy megnézze mi van vele.
- Azt hiszem eltört a bokád. Muszáj lesz rögzítenünk - sietett ki gyorsan az elsősegélydobozért.
- Nem lehet hogy Namjoon inkább egy angyal és nem egy vérfarkas? - nézett Jimin csillogó szemekkel sötéthajú bartjára, aki halkan elnevette magát.
- Ne is álmodj róla. Ha jól tudom van párja - vigyorodott el fölényesen.
- Na majd én megbizonyosodom erről - mosolyodott el végre Jimin is.
- Na itt is van - jött be Namjoon a szobába felemelve a fáslit, amivel tudja majd Jimin bokáját rögzíteni picit. Nem egy gipsz, de hát náluk itt nincs kórház, ahol ilyeneket tudnának csinálni.
Leguggolt a szöszi elé, aki csillogó szemekkel nézett le rá.
- Szólj ha fáj, rendben? - nézett fel Namjoon mosolyogva, így gödröcskéi megjelentek ragyogó arcán.
- Tuti angyal - motyogta Jimin, mikor Namjoon újra a lábával volt elfoglalva.
- Tessék? - pillantott fel az alacsony fiúra az alfa, aki csak irulva-pirulva rázta meg a fejét hogy semmit sem mondott.
Na itt lenne a következő rész :) Hogy tetszett? :)
Vajon Jin ha rájön hogy szemetvetettek a szerelmére mit fog csinálni? Vagy lehet ki se fog derülni, mert Jimin feladja amint megtudja hogy tényleg van Namjoonnak párja...
Bye Kimi :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Isle of Wolves •VKook•
LobisomemTöbb száz ember lett kitaszított az országból, akik kaptak egy saját szigetet, hogy ott éljék külön az életüket, ne zavarva az emberek mindennapjait. Az egyik főszereplőnk a farkasok szigetén van még a másik az emberek világában él. Vajon hogyan k...