/ - A mondandót első felét most nem veszem figyelembe, mert akkor úgy érezném még véletlen, hogy bunkó vagy. De nem vagy az ugye? - nézett a fürtösre várakozóan Jin, mire az egy pofavágás után fonta át maga előtt a karját.- Akkor ezt egy nemnek veszem. - felelte nem is törődve Jin kérdésével.
-Mit kellene pontosan tennünk? - kérdezte Jimin érdeklődve. Neki tetszett ez a színészkedős dolog, annak ellenére hogy nem igazán repesett az örömtől hogy itt van. /
- Először is egyeseknek változtatniuk kellene a viselkedésükön. - sandított Jin Taehyungra, aki továbbra is lenéző tekintettel méregette a vele szemben ülő Omegát. Nem volt neki szimpatikus ez a fiú. Pedig az ember azt gondolta volna, hogy majd a szöszi fog neheztelni a szép arcúra, amiért nem lehet övé Namjoon, de nagyon úgy tűnt hogy Jiminnek semmi baja nincs vele.
- Idővel majd kedves lesz ám. - mondta Jimin bíztatóan, majd barátjára tekintett, aki gyilkos szemekkel pillantott rá. Taehyung már egészen biztos volt abban, hogy Jimin megakarja bosszulni a tegnap történteket, mert állandóan ellene fordult, ami igen csak azt mutatta hogy nincs kibékülve a csókolózós dologgal. Hát ilyen egy jó barát?
Jin lemondóan sóhajtott egyet, majd elmosolyodott újra mintha semmi se történt volna. Reménykedett benne hogy végül tényleg mind a két fiúval szót fog tudni érteni, mert ha nem, nehéz feladatnak fog elébe nézni.
- Fontos lenne hogy hozzám hasonlóan viselkedjetek. Sokat lesz itt velünk Namjoon, így azt is megtapasztalhatjátok hogy kell kezelni az alfa jelenlétét egy Omegának. Csak le kell majd engem utánoznotok, vagy legalább is próbáljátok megjegyezni a dolgokat, hogy majd a gyakorlatban tudjátok hasznosítani. - Jin úgy érezte, a két fiúnak nem lesz egy egyszerű menet. Vagyis az egyikőjüknek biztosan nem.
- Az Omegák lesik az alfák akaratát és tisztelik, becsülik őket. - kezdett bele az első leckébe Jin, de mikor meglátta Taehyung arcán a fintort, várakozóan nézett rá. - Megfog bénulni ha így folytatod. Aztán ha így marad, majd vághatod ezt a képet ha akarod, hanem. - mosolyodott el fölényesen az omega.
Igaz Jin a "gyengébbik" fajba volt sorolható, mégis elég erős személyiséggel rendelkezett, ami sok alfának nem tetszett. A férfi Omegák amúgy is másabbak voltak mit a nők, de Jin néha akár még omega voltát is meghazudtolta akaratos viselkedésével és felsőbbrendűségével.
Jin szülei nagy népszerűségnek örvendtek a farkasok között, ami már nemzedékek óta tartott a családjukban. Szépségükről mindenki felismerte őket és arról is hogy ők voltak a leggazdagabbak a farkasok között. Elszórva voltak megtalálhatóak az emberek között a Kim dinasztia tagjai még mikor velük éltek és a hihetetlen sok Kim névvel megáldott személy közül, rengetegen tartoztak a falkához. Mivel sokan voltak, így elképesztő mennyiségű értékes tárgyat tudtak átmenekíteni a szigetre és a sok mindent összedobva alakult meg, a szinte kis falúnak nevezhető falka lakóhelye. Jin, Namjoonnak a negyed-unokatestvére volt. Náluk a családon belüli kapcsolatok nem voltak tiltottak, de ezt csak is távoli rokonnal tehették, hogy elkerüljék a vérfertőzést. Ha ilyen probléma lépett volna fel a Kim falka életében, akkor az tönkretehetné az eddig makulátlan hírnevüket.
Jin gondolt arra hogy körbevezeti majd a fiúkat a szigeten, de tisztában volt vele hogy az nagyon rizikós lenne, mert az öregebb generáció egészen biztos ismeri az emberek szagát és ha rájönnének azzal nagy bajba keverhetné mind a fiúkat, mind magukat Namjoonnal.
- Nagyon sokan vagyunk itt a szigeten és sajnos innen nem igazán látjátok a tájat, de igyekszem messziről megmutatni nektek mindent. - mosolyodott el kedvesen, hiszen gondolta hogy tetszene nekik a sziget és talán még távolból a kis falucskákat is megmutathatná.
- Engem nagyon érdekelne hogy hogyan éltek. Elvétve innen - onnan még lehet hallani mende - mondákat az emberektől, de valószínűleg a többsége nem igaz és nem is a valós életviteleteket meséli el. - kuncogott Jimin.
- Igen, hiszen itt köztünk nincsenek emberek, így nem is kerülhet ki információ rólunk. - bólintott az omega megerősítve Jimint.
- És vannak falkák köztetek? - kérdezte érdeklődve továbbra is az alacsonyabb fiú, még Taehyung úgy tett mintha nem is foglalkoztatná a dolog. Pedig félszemét a két fiún tartotta és igyekezett begyűjteni az információkat amik elhangoztak.
Az a bizonyos visszatérő álom után rengeteget kutatott a lényekről, de sajnos nem sok könyvet talált, amiről valószínüleg a kormány is tehetett. A szüleitől azt hallotta, hogy a miniszter mindig is azon volt hogy teljesen eltörölje a lényeket a föld felszínéről és igyekezett az emberek tudatából is kiiktatni hogy valaha is léteztek ezek az alakváltók. De azzal is tisztában volt, hogy amit az emberektől fog hallani, vagy olvasni abból a minimális mennyiségű könyvekből, mind mind hazugság lesz, vagy csak kevés lesz benne a valós információ. Akitől igazán lehetne ismeretet szerezni a vérfarkasok felől az csak is egy közülük való személy lehetne.
- Vannak falkáink, igen. Több is van. Kisebbek, nagyobbak, család szerint elosztva vagy barátság szerint összekovácsolódva. Sorolhatnám holnapig is őket mert tényleg rengedetegen vagyunk - mosolyodott el Jin, Jimin kíváncsiságán.
- És te melyik falkában vagy? Vagy Namjoon és a többiek? - Jimin azt se tudta mit tegyen fel kérdésnek a másik felé, mert ahogy egyre jobban mentek bele a témába, annál jobban kezdett el érdeklődő lenni.
- Namjoon és én a Kim falkában vagyunk, még Jungkook, Hoseok és Yoongi a Min falkában vannak. Jungkook, Hoseok és Yoongi például egy több barátságból összekovácsolódott falkában vannak. Ha jól tudom, a Jung család a Min család és a Lee család van abban a falkában. - gondolkozott el Jin, hiszen barátai falkája is elég népes volt, akár csak az övüké.
- Akkor ti Namjoonnal egy családi falkában vagytok? - vonta le a következtetést Jimin.
- Igen, igen. Namjoon a negyed-unokatestvérem. - mosolyodott el büszkén az omega, de mikor meglátta Taehyung iszonyodott arcát, lelohadt a boldog görbület ajkairól.
- Ti rokonokkal közösültök? - szólalt meg végre Taehyung is, viszont bár ne tette volna, mert Jinnek kezdett kiborulni a bili, aminek már igencsak itt volt az ideje.
- Igen nálunk ez normális. - szólalt meg egy mély hang a két fiú mögül, amire ijedten rezzentek össze mind a ketten. Jin ajkain egy boldog mosoly jelent meg újra és felpattanva sietett oda szerelméhez, hogy egy lágy csókkal köszöntse.
A fiúk tátott szájjal figyeltek a párost és ahogy szépen lassan kúszott lelki szemük elé a tegnapi emlékkép, elvörösödve hajtották le a fejüket. Nem nagyon kellett mit megfigyelniük egyikőjüknek sem. Elég volt az, amit azon a bizonyos délutánon láttak. Pontosan tisztában voltak azzal mind a ketten, hogy az Omegák elég nőiesen viselkednek és nekik is ez lesz a feladatuk.
Jimin nem rettent el annyira a ténytől mint Taehyung, aki szinte foggal körömmel harcolt volna az ellen, hogy ő valaki ilyen nyámnyila személy legyen. Még hogy ő egy alfának behódoljon? Namjoon még szimpatikus alfának volt mondható, na de egy Jungkookhoz hasonló alakváltó úgy taszította őt mint még soha semmi?
Vagy félre értené? Az a taszítás valami féle vonzás lehet? A gyűlölet és a vágy a másik iránt elképesztően közel áll egymáshoz, de ezt ő még nem tudhatta...
Na szerintetek mi lesz ebből? Hogy sikerül majd meggyőzni Taehyungot? Lesz rá valamiféle mód?
Remélem tetszett nektek a rész :)
Köszönöm hogy ennyien olvassátok a történetem :)
Bye Kimi :)
🌸Ui.: Holnap hozom VVYaoi -val közös történetünknek a prológusát és szereplő bemutatását🌸
YOU ARE READING
Isle of Wolves •VKook•
WerewolfTöbb száz ember lett kitaszított az országból, akik kaptak egy saját szigetet, hogy ott éljék külön az életüket, ne zavarva az emberek mindennapjait. Az egyik főszereplőnk a farkasok szigetén van még a másik az emberek világában él. Vajon hogyan k...