Макс, Лиса и Зейн кацнаха в Гуадалахара. Хората на Нейтън чакаха на летището. Мерките за сигурност, които Нейтън беше предприел, притесняваха Лиса, защото щом Гарсия са се обградили толкова с охрана, значи се предпазват от нещо голямо.
Лиса размишляваше относно брака ѝ със Зейн по време на полета. Той не вървеше на добре. Караха се много и Макс често беше свидетел на това. Точно поради тази причина той не се навърташе много около тях и гледаше да излезе навън. Дори сега, в момента, в който слязоха от самолета, той изчезна. Дори не спомена къде. Лиса се страхуваше, че е лоша майка за разлика от Ема. Искаше ѝ се да е като нея или да не се караха толкова със Зейн поне.
...
Range Rover-a ги остави точно пред къщата на Гарсия. Лиса забеляза, че и колата на Габриел също беше там. Това беше странно, защото Нейтън никога не го е харесвал. Той го търпеше заради Емилия.
Ема ги посрещна на вратата и ги прегърна. Имаше торби под очите. Това може да значи само едно - или е ревала много, или не е спала. Нейтън седеше на дивана и нервно беше забол поглед в празна чаша. Лиса не можеше да си обясни какво се е случило.
Габриел беше в кухнята. Изглеждаше разтроен. Лиса се чудеше какво им става на всички. Никой не ѝ беше казал нищо.
Нейтън се изправи и тръгна към тях. Пулсът ѝ се ускори. Прекапа устна. Мразеше въздействието, което все още имаше върху нея.
Той не я удостои с никакво внимание.
- С теб имаме работа. - каза на Зейн сериозно и тръгна нанякъде. Зейн го последва.
- Къде е Макс? - попита Ема, за да отклони вниманието на сестра си.
- Хукна нанякъде. Никога досега не е бил в Мексико! Умира си да разгледа! - излъга тя и се усмихна. Но подобно на думите ѝ, в усмивката ѝ също нямаше и капка искренност.
- Ела, ще направя кафе. - каза Ема и тръгна към кухнята. Лиса я последва.
Прегърна Габриел.
- Какво става? Защо всички са в такова настроение? - попита тя, вече не издържаше.
Млад мъж, копие на Нейтън, се появи в стаята. Лиса не можа да го познае. Това беше племенника ѝ, Леонардо.
- Излизам. - съобщи и взе енергийна напитка от хладилника. После се усмихна окуражително към Ема и я целуна по бузата.
YOU ARE READING
Move it, asshole!
RomanceТрета част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'. Тя е Изабела Денѝс Гарсия - дъщерята на Нейтън Гарсия. Само по себе си говори много за нея. Безотговорна. Живееща за мига и не мислеща за 'утре'. Тя е лошото момиче, което никой не смее да пипне. Но не...