- Значи сега чакаме идиотът да се обади? - разсъждаваше гневно на глас Нейтън. Данверс кимна.
Гарсия излезе от стаята, стискайки юмруци ядно.
Знаеше, че трябва да прибере Изабела незабавно. Руския плъх можеше да посегне и на нея. Нейтън искаше да избегне това на всяка цена. Той знаеше отлично къде е. Познаваше я повече от добре.
След 15 мин. беше пред панелката на Ник. Взимаше стълбите до неговия етаж през три.
....
Изабела се беше настанила в прегръдката на Ник. Тя му беше повече от благодарна, че я е взел под крилото си.
Той се наведе към устните ѝ. Смяташе, че няма да има по-удобен момент до вкуси онези устни, за които жалееше. Искаше я, но знаеше, че Изабела е вълк единак и не си пада по връзките. Ник не искаше да рискува приятелството им, но знаеше, че най-вероятно нямаше да му се отдаде друга възможност да целуне Денѝс. Тя на свой ред не беше сигурна дали искаше да го целуне. Не беше против, но не беше и за, защото държеше на Ник като приятел.
- ИЗАБЕЛА ОТВАРЯЙ! - бяха прекъснати от трясъците и красъците на Нейтън. Изабела не можеше да си обясни как ги е намерил. Беше се покрила. Нейтън не я беше проследил. Той просто я познаваше повече от всеки друг.
Тя се намръщи. Знаеше, че следваше тя да се прибере. Нейтън не беше от типа хора, с които спориш.
- Скрий се. Ще те покрия пред него. - прошепна Ник. Изабела му кимна и тръгна към килера с дрехите му, въпреки че знаеше, че Нейтън нямаше да си тръгне без нея. Тя се скри, но можеше да ги чува.
- Кажете, г-н Гарсия. - каза Ник.
- Не ми се прави на интересен, Никалъс! Нямаше да съм тук, ако не бях сигурен, че тя е тук.
- Чакайте.
- Къде е тя?! Изабела, тръгваме!! И това не подлежи на обсъждане.
Тя кихна. Беше несъзнателно постъпка, за която се проклинаше. Нямаше начин Нейтън да пропусне това.
- Кажи пак, че не е Изабела! - възкликна баща ѝ и отвори килера. - Тръгвай.
Денѝс излезе, но не тръгна към вратата. Държеше да опита да го разубеди.
- Никъде няма да ходя! - тросна се.
- Изабела, знаеш, че ще те изкарам от тук по един или друг начин. Нека е по лесния.
YOU ARE READING
Move it, asshole!
RomanceТрета част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'. Тя е Изабела Денѝс Гарсия - дъщерята на Нейтън Гарсия. Само по себе си говори много за нея. Безотговорна. Живееща за мига и не мислеща за 'утре'. Тя е лошото момиче, което никой не смее да пипне. Но не...