7.

1.6K 90 10
                                    

Вече в Гуадалахара:

Изабела бързо намери пътя до стаята си и легна на леглото. Трябваше да е отпочинала за вечерта. Имаше мач. Освен това знаеше, че до тогава трябваше да е измислила оправдание къде ще каже, че е, на техните. Най-вече на баща ѝ. Той никога не би я пуснал да участва в нелегални боеве, на които тя присъстваше всеки четвъртък, защото много добре знаеше какво се случваше на тях.

   'Mors' беше мястото, на което Изабела изкарваше гнева си. Боевете представляваха нещо като минитурнири - първо се биеш с по-слаби и с всеки следващ опонент ставаха по - силни.

   Тя много добре си спомняше първия път, когато отиде там. Всички се съмняваха в нея и не вярваха, че е достатъчно силна, защото беше дребно момиче, а там бяха само мъже. Тя по-скоро приличаше на момичетата, които обикаляха по масите да правят компания на свинете, които залагаха на тези мачове. Тя приемаше това като предимство, защото те я подценяваха и никога не очакваха какво ще им се случи. Освен това, нейните размери ѝ даваха пъргавина, която тези мъже не можеха да си мечтаят да постигнат.

   23:50 часа:

   Изабела тъкмо отваряше вратата по възможно най-деликатния начин, за да не я чуят. Искаше да избегне разпита точно сега. Баща ѝ беше същински детектор на лъжата. Знаеше, че нямаше шанс да успее да го излъже.

   - Не бързай толкова! Къде отиваш? - и ето го и Нейтън.

"Мисли Денѝс, мисли!"

   Той гледаше право в очите ѝ, което изобщо не я улесняваше.

   - Навън.

  'Гениално!' изпуфтя тя вътрешно. Знаеше, че това беше възможно най-тъпия и безсмислен отговор, който можеше да даде.

   - Това е супер! Точно си бях помислил, че излизаш вътре! Но щом е навън няма проблем! - отвърна със сарказъм Нейтън. Тя извъртя очи.

   - Ще се помотая с момчетата. - каза. Това не беше лъжа, което я улесни. Те щяха да са с нея на мача. За подкрепа.

    Официално групичката ѝ се състоеше от Боби, Крис, Майк и Никълъс. С тях главно се събираше да прави глупости и затова Нейтън не ги харесваше. В числото глупости влизаха състезания, мачове, брутални напивания, дрога и така нататък.

   - Къде?

   - Таткоо! - изпуфтя тя. Мразеше да я разпитват. Още нещо общо с баща ѝ.

   Move it, asshole!Where stories live. Discover now