33.

1.4K 68 89
                                    

- Здравей, Джейс! Как си? - изчурулика Изабела, сякаш не се беше целувала с Мейсън досега.

Той се засмя.

- Така ли отвличаш вниманието от темата? Можеше да се постараеш малко повече за един ден. Очаквах повече!

- Тема? Каква тема?! - продължи да се опитва да отклони темата Изи.

- Тъй като не си спомняш, ще трябва да ти припомня утре сутрин. Сигурен съм, че дотогава няма да издържиш без да се скараш с някой...

- Вече го направих! - прекъсна го тя, визирайки конфликта ѝ с Нейтън.

- Сиигурен бях. Та мисълта ми беше, че би искала да се махнеш от тук за кратко?

- Кога не съм искала да се махна от тук, Джейс?! - засмя се тя, не напълно разбирайки какво имаше предвид Джейс.

- Значи не съм се объркал. Е, щом си на 100% сигурна, че го искаш - утре ще ти дам тази възможност. Бъди готова в 4 сутринта.

- Обикновено си лягам по това време. А и как да се наспя за два часа? Кога го виждаш това?

- Ще е добре да се наспиш. - каза той и затвори.

'Ще е добре да се наспиш' това изречение я озадачи. Беше ѝ интересно какво беше намислил Найт, обаче не достатъчно, че да си затормозява главата точно сега. Беше изморена, честно казано. Искаше да поспи, обаче стените в имението им бях тънки, а стаята на брат ѝ - недостатъчно далече. Нямаше шанс да заспи на фона на страстта, която се чуваше от Сандра и Лео. Изабела беше отвратена от тях, но същевременно и се забавляваше. Тя не водеше секс приятелите си тук по обясними причини, така че не смяташе, че е честно и Лео да го прави.

Замисли се дали да не му каже по някакъв начин, че всичко се чуваше, н в крайна сметка реши да го остави да си понесе срама на сутринта. Надяваше се Джейс да не ѝ отнеме много време, че да може да присъства и да се смее. Особено на предстоящият според нея разговор "баща и син".

Тя слезе на долния етаж, след като категорично осъзна, че няма да спи и забеляза, че Нейтън лежеше на дивана. Тя взе две бири от хладилника, отиде до него и му подаде едната. Седна на пода и отвори своята. Това беше нещо като предложение за оправяне на отношенията им. Все пак баща ѝ ѝ беше най-близкия човек.

- Наказаха те да спиш на дивана или просто на втория етаж ти е шумно и не можеш да спиш? - попита тя и отпи от бирата си. Нейтън завъртя стъклената бутилка между пръстите си.

   Move it, asshole!Where stories live. Discover now