Вече в 'Hyatt':
- Какво става? Отдавна не си ни събирал всички заедно. - възкликна Рей.
Официално 'всички' предстваляваха Рей, Елият, Данверс, Хавиер, Джейс, Сойър, Зейн и Амир.
- Трябва да е важно, щом и аз ти трябвам. - възкликна изненадано Хавиер. - Картелът е твой от години.
- Макаров започна война с нас. Трябва така да се организираме, че той да е от губещата страна. - обясни простичко Нейтън.
- Какво е направил? - попита Хавиер. Трябваше да знае каква е цялата картина преди да даде съвет на сина си.
- Отвлече Емилия.
- Да, а ти си го допуснал! - обвини го баща му.
- Скарахме се и е излязла, и...
- Оправдания! Така.... Война е напълно излишна в случая. Много невинни ще умрат. Смятам, че ще е по-добре да се справиш с него мирно. Да го изплашиш по някакъв начин.
- Какво ти поиска, за да ти я върне? - пита Елият.
- Иска да се ожени. И аз трябва да му дам Ема, Камила или Изабела за тази цел. Което няма как да се случи. Трябва да реша коя да е до днес в 22:00.
- И ти какво реши? - пита Рей.
- Мислих си, ти, Зейн и Сойър да се скриете някъде и когато руснаците дойдат ще ги разстреляте. Без Макаров. С него аз ще се заема.
- И смъртта му ще доведе до война. - продължи мисълта на сина си Хавиер. Нейтън кимна.
- Макаров отдавна се меси в делата ни. Аз смятам, че трябва да умре, но по този начин е прекалено рисковано. Руснаците не биха оставили последната дума на нас. Ще ни нападнат. А ние няма да знаем какво да очакваме. - обясни Джейс. За хлапе беше изненадващо напред с материята. И прав в случая.
Телефона на Нейтън звънна отново. Руснака.
- Кой е? - пита Рей.
- Макаров.
Нейтън вдигна.
- Гарсия. Промяна в плана. - гласът му трепереше. Звучеше нерешителен и объркан. - Връщам ти кучката. Притрябвала ми е! - това, което чу нямаше никаква логика. Не звучеше като капан. Нейтън не искаше да го успорва. - Ще я оставя на мястото където се разбрахме. В уговореното време. А аз се връщам в Русия. - и затвори.
YOU ARE READING
Move it, asshole!
RomanceТрета част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'. Тя е Изабела Денѝс Гарсия - дъщерята на Нейтън Гарсия. Само по себе си говори много за нея. Безотговорна. Живееща за мига и не мислеща за 'утре'. Тя е лошото момиче, което никой не смее да пипне. Но не...