26.

1.3K 81 22
                                    

Гледната точка на Изабела

Изведнъж Ник нахълта в хола. С Изабела не се бяха разбирали нищо. Идея си нямаше какво прави тук. Изглеждаше адски притеснен...и изплашен. Втурна се към нея и я стисна в прегръдката си.

- О, Денѝс. Ти си добре! Помислих, че нещо ти се е случило. Не си вдигаш телефона, не дойде в 'Mors' в четвъртък. Ти никога не пропускаш битка. Мейсън те чакаше.

'Млъкни бе плямпало такова!' - ядоса се тя. В паниката си, че нещо се е случило, Ник изобщо не се усети че Mors е тема, която не се дискутираше пред баща ѝ.

- Мейсън ще почака още. Много неща се случиха напоследък. Не ми е до него сега. - каза тя, молейки се Нейтън да не обърне внимание на казаното от изгубилия разсъдъка си Ник.

- Изабела, мисля че се разбрахме за 'Mors'. - намеси се баща ѝ с по-сериозен тон, въпреки надеждите ѝ.

- Да, да, добре. Излизам. - измъмри тя набързо, взе телефона си и задърпа Ник навън.

- Какво не ти е наред?! - развика му се тя.

- Извинявай. Много се притесних, че може нещо да ти се е случило и тотално изключих. - тя се нацупи нарочно. Искаше да го накара да се почувства виновен. Поне за малко. - Стига де, Гарсия! Не се сърди. - побутна я приятелската. Тя се засмя. Не можа да продължи с малката си игричка повече.

- Ще ти простя, при условие, че кажеш на Мейсън да не се отказва и, че битката ни ще се състои още утре вечер.

- Моля?! Луда ли си?! Чу баща ти - никакъв 'Mors'.

- Аз не чух точно тези думи. Може пък да е имал нещо друго напредвид. - подправи лекичко истината Денѝс, въпреки че отлично знаеше мнението на Нейтън за 'Mors'. - Пък и момчетата ми липсват.

- Джейс, Стефан, Мейсън...или? - подразни я Ник.

- НИКАЛЪС! - извика тя, сръчка го и се засмя. - Ти, Крис, Боби, Майк...сещаш се!

- Значи Джейс, Стефан и Мейсън не ти липсват?

'Джейс е тук, така че не ми липсва особено' помисли си тя.

- Не казвам това... Ти пък какво знаеш за взаимоотношенията ми с тези тримцата? - попита Денѝс игриво.

- Нищичко. Затова няма да е зле да ми кажеш. - каза, отваряйки дясната предна врата на колата си за нея.

   Move it, asshole!Where stories live. Discover now