- Не си тормози главата с неща, които не разбираш. - каза и излезе от стаята. Изабела очакваше конкретен отговор и нямаше как да мине номера с по-интелигентния начин на "разкарай се". Но Нейтън трябваше да се махне. Нямаше начин да си излее гнева пред дъщеря си. Какъв пример би ѝ дало това?!
Изтича след него. Беше в банята. Седеше и гледаше гневно изражението си в огледалото. Мразеше човека, който стоеше пред него. Държеше го отговорен за това, че съсипваше всичко ценно и свято, което имаше. Обвиняваше се дори за това, че дъщеря му се поддаде на изкушението, което Добровски ѝ предостави. Мразеше се, защото не можеше да контролира този гняв, който с годините загърбваше дори малкото останала човечност. Това даваше отражение и на близките му, което беше най-лошото. Нещастникът в огледалото го гледаше на кръв.
Стискаше плота до такава степен, че кокалчетата му бяха побеляли. Дишаше учестено. Изведнъж заби юмрук в огледалото. Тялото му се тресеше от гняв. Отражението се разпадна и не виждаше вече самодоволното копеле. Спокойствието бавно започна да залива тялото му. Усети топло течност до се стича по дясната му длан. Погледна и установи, че цялата му ръка беше в кръв.
Изабела не го беше виждала в тази светлина, тъй като Нейтън не искаше никой да вижда тази му страна.
Силен крясък го изкара от собствения му свят на омраза. Обърна се рязко и видя дъщеря си, която беше изплашена до смърт.
- Изи... Изи, не е каквото си мислиш! - той вървеше бавно към нея с вдигнати ръце. Тя вървеше назад. Сълза се спусна по бузата ѝ.
Още едно доказателство на твърдението му, че съсипваше всичко с гнева си.
Тя продължавяше да върви назад без да гледа накъде отива. Вървеше точно към стълбите.
- Изи, спри! Ще... - извика Нейтън, но не можа да я спре. Тя падна назад. - Изииии! - изкрещя той ужасено.
Затича се към нея. Започна да се търкаля надолу по стълбите. Ужасът и страхът да не ѝ се случи нещо взеха контрол над ума му. Тя спря да пада когато стигна края. Стигна до нея по най-бързия начин. Очите ѝ бяха затворени. Установи, че е изпаднала в безсъзнание.
Взе я на ръце и се затича към колата. Сложи я да легне на задните седалки, а той се качи отпред. Запали двигателя и тръгна бързо към болницата.
- Ще се оправиш! - извика не толкова на нея, колкото на себе си, за да се успокои. Най-големия му страх беше нещо да не се случи на принцесата му.
Набра Алехандро (семейния лекар) и му каза да подготви стая и екип от лекари за Изи.
Вече в болницата:
Алехандро я взе от ръцете на Нейтън и я сложи да легне на болнично легло.
- Какво ѝ се е случило? - попита, оглеждайки раните и охлузванията ѝ.
- Падна по стълбите. - отговори Нейтън набързо, не отделяйки очи от принцесата си. - Ще се оправи, нали? Тя е моето малко геройче! Трябва да се оправи. - каза с надежда. Не би понесъл да я изгуби. Особено когато вината е негова.
.....
Емилия се прибра от 'посещението' си при Камила, което не беше просто посещение като посещение. Нейтън я беше командировал там и Ема беше наясно точно защо го беше направил. Не че не ѝ беше приятно с Кам, даже напротив, просто в случая беше средство да я държи настрана.
Къщите им бяха близо една до друга, така че тя реши да се разходи до вкъщи. Изведнъж видя една жена да се приближава към нея.
- Трябва да ни помогнеш! Моля те! - ревеше тя.
- Какво? - възкликна Ема объркано.
- Аз съм Росá - федерален агент.
Като чу това, веднага навърза нещата какво може да иска тази жена. Затова я заобиколи и продължи напред, но тя не се отказа.
- Дъщеря ми умря от свръхдоза. Единственото, за което те моля е справедливост за този човек! Заради него толкова много деца умират. Заслужава да изгние! Как ще се почувстваш ако се случи на твоето дете?
- Намери си друг доброволец! - извика Ема. Нямаше шанс да предаде любовта на живота ѝ, колкото и да се опитваше да я манипулира тази!
- Не исках да го правя, но не ми оставяте друг избор, г-жо Гарсия... Емилия Гарсия, арестувана сте за укриване на престъпник и за това, че сте негов съюзник. - каза и после две силни мъжки ръце я сграбчиха и ѝ сложиха белезници. Ема не можеше да се измъкне и колкото и да се дърпаше, те бяха по-силни.
- Нямате права да ме задържате без основание и без заповед! Пуснете ме! Нещастници! - крещеше Ема.
VOUS LISEZ
Move it, asshole!
Roman d'amourТрета част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'. Тя е Изабела Денѝс Гарсия - дъщерята на Нейтън Гарсия. Само по себе си говори много за нея. Безотговорна. Живееща за мига и не мислеща за 'утре'. Тя е лошото момиче, което никой не смее да пипне. Но не...