9

1.9K 64 2
                                    

~Ráno 6:15~
Ráno tě vzbudila Charli.
Ch: T/j vstávej!
Ty: Cože! Kolik je hodin?
Ch: V pohodě,je 6:15 máš ještě dost času
Ty jsi vyskočila z postele a rychle jsi šla do koupelny.Tam sis vyčistila zudy a namalovala ses.Potom sis oblékla bílé kolhoty a černý svetr a šla jsi dolů se nasnídat.Charli mezi tím jak ses chystala udělala snídani.Najedli jste se a vyrazili jste do školy.A ty jsi úplně zapoměla na bundu.Před školou jsi potkala Nicka
N: Ahoj t/j včera jsme zapoměla bundu,máš jí tady?
Ty: Promiň já jsem jí nechala doma,ale po škole si pro ní můžeš dojít
Nick souhlasil a tak jste šly každý do své třídy.Ale celou dobu co jste si povídaly tak na vás koukal Payton.Zbytek školního dne se nic moc nestalo.Před školou si čekala na Nicka aby jste mohli jít k tobě domů pro tu bundu,ale Nick nikde.Čekala jsi dlouho.Nemohla jsi mu nijak zavolat ani napsat jelikož sis nechala mobil doma.Sedla sis na lavičku,která byla za školou a furt jsi čekala.Po nějaké době k tobě přišel Payton a zeptal se tě.
Pay: Co tady děláš tak dlouho?
Ty: Tebe to nemusí vůbec zajímat
Pay: Čekáš na Nicka?
Ty: Ano čekám na Nicka!
Pay: Hele nechceš doprovodit domů,za chvíli se už bude stmívat.
Ty jsi souhlasila,přotože doopravdy se už začalo stmívat a ty ses nechtěla courat po tmě.Po cestě domů sis všimla Nica s nějakou holkou.Nevěděla jsi co to bylo za holku,ale dotklo se tě to.Payton si toho všiml a zeptal se tě jestli je všechno v pohodě.Celou cestu jsi z toho byla smutná.Když jste přišly už k tvému domu tak ses chtěla s ním už razlouči,ale on tě chytil za ramena,otičil směrem k sobě a řekl.
Pay: Hele t/j jestli se něco bude dít tak jsme tady pro tebe a vždy budu.
Dal ti pusu na čelo a odešel.Ty jsi byla z toho v šoku,protože tohle jsi zrovna od něj nečekala,po tom všem co se mezi váma stalo.
Když jsi vešla domů tak tam nikdo nebyl.Tak sis vzala mobil,který jsi nechala v kuchyni na stole a šla jsi do pokoje.

Dolší díl bude 26.3. v 19:30🌺

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat