Za 5 minut Chase už byl u tebe.Celé jsi mu to převyprávěla a on tě pozorně poslouchal.Když jsi všechno dopověděla tak ti Chase řekl.
Chase: Ty víš,že já Paytona moc nemusím,ale být tebou tak si s ním promluvím.
Ty: Ale já s ním nechci mluvit.
Chase: T/j ale jinak se nic nevyřeší
Ty: Dobře no,já mu napíšu
*chat*
Ty: Ahoj hele potřebujeme si promluvit.Za 10 minut v parku.
Pay: ok
*konec chatu*
Ty: Tak já se jdu obléct.A myslíš,že by jsi tady mohl zůstat,když se Charli probudí aby tady nebyla sama.Totiž nevím jestli jí už bude líp nebo ne.
Chase: Jo určitě
Ty: Děkuji moc
Obejmula jsi ho a běžela jsi do pokoje se obléct.Oblékla ses a aj trošku ses namalovala a taky učesala.Seběhla jsi dolu obula ses a rozloučila se s Chasem a šla jsi.Když jsi přišla do parku tak už jsi viděla jak Payton sedí na lavičce,tak jsi šla k němu.
Pay: Ahoj
Ty: Ahoj
Pay: Hele t/j já...já...
Ty: V klidu(pousmála ses)
Pay: Jo promiň já jenom
Ty: Promiň,že ti skáču do řeči,ale můžu začít?
Pay: Jo určitě
Ty: Tak začneme tím z čeho to celé začalo.Chtěla jsme se ti omluvit jak jsme ti řekla,že nikam nepůjdu,ale šla jsme.Mě totiž vůbec nedošlo,že tě to může ranit.Promiň.A ještě to jak jsme s Charli byly s klukama venku tak taky bych se chtěla omluvit.Já jsme totiž byla trochu naštvaná,protože já jsme si s tebou chtěla promluvit a ty jsi tam měl kluky.A potom když mi ještě Jaden řekla,že chodíš ven s jinýma holkama ven tak se mě to dotklo...
Pay: Dotklo?
Ty: Ano dotklo.Já totiž furt slyším,že mě máš rád a potom zase,že chodíš ven s jinýma holkama.Nevím co si o tom mám myslet a co je z toho pravda.A ještě bych se chtěla zeptat co jste dělali s Nickem tak důležitého,že jste nezvedali telefon.
Pay: Já nevím jestli ti to mám říkat.
Ty: Co proč by jsi my to neměl říkat?
Payton tě chytil za ruce a řekl.
Pay: Hele t/j teď ti to nemůžu říct,ale později ti to určitě řeknu.
Ty: Dobře,takže už se na mě nezlobíš?
Pay: Ne nezlobím)
Ty: A ještě...máš mě rád nebo...
Nestihla jsi odpovědět jak tě Payton políbil a ty ho taky.Takový pěkný konec❤️Ale dál di bude zajímavější😉Takže se máte na co těšit💕
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...