54

1.1K 47 2
                                    

Nick: Co to tam bylo T/j!?

Ty ses na něj hnusně podívala.

Nick: Já jsme se tě na něco ptal?Tak odpověz.
Ty: A co když nechci odpovídat?
Joe: Co je to s tebou?
Ty: Se mnou!? S váma! Chtěli jste ho zabít.
Nick: Ale on dělá to stejné.
Ty: Jo ale musí být nějaký důvod proč to dělá.A vy...vy jste ho chtěli zabít jen tak bez důvodu.
Joe: Důvod?
Ty: Ano.A zrovna jsme se ho chtěla zeptat jaký,ale přišli jste vy.
Nick: Já ti řeknu jaký důvod.
Ty: ?
Nick: Peníze
Ty: Co?
Nick: On to dělá jenom pro peníze,chápeš.On je takový člověk.Špatný člověk.
Ty: Proč je špatný!?
Nick: Protože zabijí pro peníze.
Ty: Však vy jste to dělali taky!

Jak jsi to řekla tak všichni ztichli.

Ty: Nejednou. Najednou jste všichni zticha.Chcete říct,že vy jste to nedělali pro peníze!?
Joe: Ale mi ti chceme pomoc.
Ty: Proč? Já jsme nikoho o žádnou pomoc neprosila.
Nick: Ty chceš aby tě zabil?
Ty: Ale co je ti do toho jestli mě zabije nebo ne!?Hmm.Proč se vy dva o mě takhle najednou staráte.Ty Nick,ty ses mi strašně líbil když jsme se teprve poznali.Jak jsme byli spolu venku a povídali si jak půjčil jsi mi svoují bundu.S tebou jsem se cítila strašně dobře a já myslela,že ty taky.A když jsme se dozvěděla,že chodíš s mojí sestrou tak jsme byla úplně na dně.A tobě to bylo úplně jedno.Pak ses vys*al i na Chari stejně jako na mě.A prostě jsi jen tak zmizel.Joe tebe,tebe jsem tak nesnášela a naváděl jsi mi takový strach,který si nedokážeš ani představit.Ano bála jsem se tě.Ale když jsi někam zmizel tak jsme měla strach.Bála jsem se o tebe.I přes svůj strach jsem se o tebe bála.Taky jsi byl na mě hnusnej a všichni mi říkaly ať se s tebou nebavím.A teď,tady stojí předemnou.A už se tě nebojím.Za těch pár dnů jsi mi strašně moc přirostl k srdíčku a záleží mi na tobě.Vidíš dala jsme ti šanci a teď je všechno v pohodě.Tak proč by Jack nemohl dostat druhou šanci? Všichni jsme lidé a děláme chyby.Jenom chci říct,že je to můj život.Nepotřebuji pomoc,ale když jí budu potřebovat tak vám řeknu.
Nick: T/j jsi strašně naivní
Ty: Já vím

Obejmula jsi Joe.Nicka ne protože on to očividně nechtěl.Potom oba dva odešli domů.Zůstala jsi jenom s Paytonem.Ten celou tu dobu jenom seděl a mlčel.Viděla jsi jak je smutný.

Ty: Pay...co je?

Vzala jsi ho za ruku.

Pay: Co je? Ty se ještě ptáš.Slíbila jsi mi,že s ním nikam nepůjdeš.
Ty: Pay promiň
Pay: Ale to už není po prvé co mi lžeš.
Ty: Já jsme fakt nechtěla...
Pay: Nechtěla? To mi chceš říct,že on tě donutil jít za ním?
Ty: Ne...ale...
Pay: T/j nebaví mě to...nechci o tebe přijít stejně jako o Emmu,ale ty to očividně nechápeš.

On se zvedl.

Pay: Rozhodni se na kom ti víc záleží na mně nebo na Jackovi.

Jak to dořekl tak odešel na horu do pokoje.Chtěla jsi jí za ním,ale on se zamkl.

T/m: Zase,zase kvůli mě! Proč všechny problémy jsou jenom kvůli mě!? Však on mě má rád a já...já oni sama nevím co chci.

Tahle část se mi celkem líbí🙉💕

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat