15

1.7K 51 0
                                    

Když jste přijely domů tak Nick a Charli zůstali dole ta ty s Nessou jste šly nahoru.Nessa ti pomohla uklidit ten bordel co jste ráno s Paytonem nechaly a zeptala se.(Nessa=Ness)
Ness: Kdo to tady u tebe spal?
Ty: Eee... Payton...
Ness: Payton?!
Ty:No...
Ness: Vy jste spolu?
Ty:Nee!!!!
Ness: Ok...
Ty: Já ti to vysvětlím.
Řekla si jí všechno ce se stalo,všechno o Paytonovi o Nickovi.Nessa tě pečlivě poslouchala a potom tě obejmula.
Ty: Ness děje se něco
Ness: Ne jenom za tu krátkou dobu co se známe tak jsme si tě strašně moc oblíbila a jsme ráda,že ty se mi můžeš takhle svěřit a já věřím,že já tobě taky.
Tebe její slova strašně dojely a taky jsi jí obejmula.Pak jste si ještě chvíli povídaly a Nessa ti pomohla Nicka vypustit z hlavy a už jsi nebyla naštvaná,že není s tebou,ale s tvojí sestrou.Nabídla jsi jí jestli u tebe nechce přespat.Nessa s radistí souhlasila.Rozhodly jste se,že si objednáte jídlo.Šla jsi za Charli a Nickem jestli taky něco nechtějí.Tak jste si objednali strašně moc jídla.V obýváku máte strašně obří televizi takže když vám přivezli jídlo tak všichni čtyří jste se koukali na film.Film zkončil když už bylo 23:43.S Nessou jste šly do pokoje a potom jste se rozhodly jako malý děti si postavit bunkr a budete v něm.Do vnitř jste naházely polštáře,deky,světýla a šly jste spát.Chvíli jste si ještě povídaly a potom jste obě usly.

Další díl bude ještě možná dneska🌻✨

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat