Celou hodinu jste seděli na lavičce a Payton tě furt utěšoval.Povedlo se mu to,ale furt jsi měla špatnou náladu.Když hodina skončila všichni šli ven.Už na tebe tak nekoukali,ale našli se někteří kteří si šeptali.Měla jsi sklopenou hlavu dolů a byla jsi opřená o Paytona a onměl ruku na tvém rameni.Jenom jsi koukala do země.Potom šlyšíš,že k vám někdo přišel a něco řekl.
?: T/j promiň mi to já jsme nechtěla...
Ty jsi zvedla hlavu a vidíš jak tak stojí Avani.Nic jsi jí neřekla a sklopila jsi zase hlavu.
A: T/j prosím
A: Já jsme nechtěla...
Pay: Když jsi nechtěla tak proč jsi to udělala?
A: Já...
Pay: Víš co nic neříkej,ty jsi jenom strašně falešný člověk.Jsi protivná a potom se omlouváš,ale ty to nikdy nemyslíš vážně!Takže už tě nechci vedle nás s T/j vidět!Jo!
A: Dobře no...
Avani se otočila a odešla.Hned jak odešla tak k tobě přiběhla Addison a holky.
Add: T/j jsi v pohodě?
Ty: No nedá se to tak úplně říct.
Mads: My jsme ti chtěli říct,že jestli budeš potřebovat pomoc tak mi ti vždy rádi pomůžeme.A Avani si nevšímej.
Ty: Děkují vám)
Zazvonilo na hodinu a ty ses zvedla a řekla.
Ty: Jdeme?
Pay: Chceš?
Ty: Měli by jsme jít.
Pay: Dobře
Když jsi vešla do třídy tak jsi všechny ignorovala.Sedla sis k Chaseovi a vytáhla pár sešitů.
Chase: Už dobrý?
Ty: Lepší.
Chase: Tak to je dobře.
Do třídy vešla učitelka a říká.
Uč: T/j a Payton kde jste byli minulou hodinu!?
Pay: T/j se udělalo špatně tak jsme tam byl sní.
Uč: No dobře.
A začala hodina.Celou hodinu jsi furt přemýšlela o tom co se stalo,ale Chase si s tebou povídal a tobě se povedlo na to zapomenout.Hodina skončila a ty,Pay,Chase a Charli jste šli do jídelny.V jídelně jsi omylem narazila do toho kluka ze třídy.
On: Ha koho to tu máme.
Ty: Sklapni!
A chtěla jsi ho odstrčit,ale on tě chytil za ruce.
On: Vou holčičko v klidu.
Pay: Hej!!
On: Příště koukej ne cestu)
Vytrhla jsi svoje ruce a odešla jsi z jídelny.Po cestě do třídy ses zeptala Paytona.
Ty: Co to je za kluka? Proč ke mně furt leze?
Pay: Je to Joe a fakt nevím,proč k tobě furt leze,ale být tebou tak si na něj dávám bacha.
Ty: Až tak jo?
A zasmála ses.
Pay: Vidím,že už máš lepší náladu.
Ty: No dá se to tak říct.
Payton se usmál.Zbytek dne se už nic nedělo.Po škole jste šli s Paytonem domů a Charli šla k Chaseovi.Když jste přišli domů Payton šel hned do sprchy a ty jsi seděla v obýváku.Jenom jsi seděla a přemýšlela.Pak sis všimla,že na komodě leží asi čtyři albumy.Byla jsi zvědavá tak ses zvedla a koukla ses.Prohlížela sis je,byly tam dětské fotky Paytona a jeho sestry.Když jsi zvedla poslední album tak z něho vypadla nějaká fotka.Zvedla jsi jí a na ní byl Payton a nějaká holka.A se zadu bylo napsané "Vždy budu s tebou".
T/m: Kdo to je? Sestra? Bývalá holka? Kamarádka? "Vždy budu s tebou" co?
Ani sis nevšimla jak Payton už šel směrem k tobě.
Pay: T/j ?
Ty se otočila.
Ty: Ježiš...já...já jenom...
Když si Payton všiml co máš v ruce tak se mu hned změnil obličej.Byl smutný.
Ty: Promiň já jsem...
Pay: Ne dobrý
Otočil se a sedl si na gauč.Ty jsi všechno dala zpátky,sedla sis vedle něj a obejmula ho.
Ty: Nechceš mi něco říct?Nevím proč,ale nemám poslední dobou skoro žádnou motivaci něco psát.Při tom mě to baví a td. ale nevím(
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...